Kuka päästi ne hopopenskat juopottelemaan eilen siihen Hotelli Tottin ala-aulaan!? Pullo oli säretty hissiin ja koko aula oli sotkettu sanomalehdistä yms.. Onneksi satuin näkemään muutaman kasvon, niin saattaa tulla siivouslasku perässä ja kaupungilla tavataan!
Ketkä sotkivat Tottin aulan?
17
3309
Vastaukset
- Ien
Se oli se sama kaveri, joka päästi minut pahasta 1989.
- on tekemiset
siullakii......
- Ien
on tekemiset kirjoitti:
siullakii......
Ei ole, paljon on minulla vielä tehtävää kaltaistesi parissa.
- niin niin
Ien kirjoitti:
Ei ole, paljon on minulla vielä tehtävää kaltaistesi parissa.
mukamas?? Minä tiiän mitä sinulle tekisin..
Juu ja en ole mies!!
- Hussa
joti juustojahan ne oli :)
- tyhjillään
Oisko olleet kaiffarin teinejä. Pitää muistaa Tottin asukkaiden ottaa sopupelimailat mukaan ensi kerralla jos hopparihintit erehtyvät vielä tulemaan juopottelemaan siihen aulaan.
- ...
ne olivat savonlinnan omat "kovikset".. näköjään eivät osaa olla ihmisiksi missään. eikun vain laskuja perään, jos tietää oikeat ihmiset!
- vieras totilla
Hankalaahan se on selvittää juuri ne henkilöt, ketkä päästivät kutsumattomia ihmisiä ala-aulaan.
Vastuuseen siis vaan kaikki, ketkä olivat kutsumattomia ja aiheuttivat kaiken sen sotkun jä häiriön. Mikäli joitain kiinnostaa saada muutamia nimiä, joita siellä ala-aulassa hengaili, niin saattaisi ehkä onnistuakkin..- Hizzi
Kameravalvonta ala-aulaan!! Sen verran hörhöjä siellä pyörii riehumassa.
- asukas
kannattaisi varmaan ottaa jos kuka tietää tästä mitä niin sieltä osaavat sitten laittaa laskut idiooteille eikä asia jää vuokralaisten maksettavaksi!
- habla habla
itse asiassa tostahan te jo siellä maksatte, mistä luulet koostuvan hoitovuokran osuuden vuokrastasi? Se koostuu juurikin tuosta kunnossapidosta ja hoidosta, eli mielestäni on suht ok että tekevätkin jotain sen eteen kun kerran joka tapauksessa sao kerran vuodessa vuokraa nostaa...
- asukas
habla habla kirjoitti:
itse asiassa tostahan te jo siellä maksatte, mistä luulet koostuvan hoitovuokran osuuden vuokrastasi? Se koostuu juurikin tuosta kunnossapidosta ja hoidosta, eli mielestäni on suht ok että tekevätkin jotain sen eteen kun kerran joka tapauksessa sao kerran vuodessa vuokraa nostaa...
tulee aina vuokralaisen maksettavaksi. Eli jos ilkivaltakustannuksia on paljon niin vuokrat nousevat yhä lisää. Ainakin näin liiketalouden kannalta aatellen. Tietty jos noin aattelee niin sehän on sama kun että jos sairaalaan menee katkenneen jalan takia niin siinä samallahan sitä voi ottaa vaikka lobotomian... ja elämä helpottuu!
- Nuukki
Näinköhän auttaa mitään... Tuo siinä juuri on että periaatteessa kuka tahansa pääsee hengaamaan ala-aulaan ja hotellin käytäville sopivalla ulko-oven aukaisulla, mihin aikaan tahansa.
- habla habla
asukas kirjoitti:
tulee aina vuokralaisen maksettavaksi. Eli jos ilkivaltakustannuksia on paljon niin vuokrat nousevat yhä lisää. Ainakin näin liiketalouden kannalta aatellen. Tietty jos noin aattelee niin sehän on sama kun että jos sairaalaan menee katkenneen jalan takia niin siinä samallahan sitä voi ottaa vaikka lobotomian... ja elämä helpottuu!
jos et ole huomannut tottilla käy muutenkin se siivooja ainakin kerran viikossa, mistä siis ylimääräiset kulut, ei se siivooja töitä urakkapalkalla tee, sama tuntitaksa juoksee siivoo se sitten tottin nurkista pulloja vai pölypalloja...
- on jo
habla habla kirjoitti:
Käynnissä.. Älä päästä enää hopoja sisään. Kiitos!
- habla habla
on jo kirjoitti:
Käynnissä.. Älä päästä enää hopoja sisään. Kiitos!
itse asuin tottilla viimeksi 2004 joulukuussa, samat ongelmat siellä kyllä silloinkin oli...
- juci76
Sellasen löysin aulasta, heitin luonnollisesti roskikseen. Nyt joutuu äitin pikku hopparivandaali ostamaan uuden kalliin paidan, jotta tuntee kuuluvansa kovien jätkien joukkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708