Skorpioni ja Kauris

M Skorpioni

Onko muilla skorpioneilla (ikään ja sukupuoleen katsomatta) kokemusta kauriista? Huomasin juuri tuossa eräs päivä että joka ikinen nainen joka on ollut mielestäni kiinnostava (elämänkumppani mielessä) on ollut horoskoopiltaan kauris. ja myös että tähän mennessä aina kun olen kohdannut kiinnostavan ja puoleensa vetävän ihmisen (naisen tai miehen) on hän ollut kauris tai härkä. Kaveripiirini muodostuu myös lähes pelkästään kauriista ja häristä. Tietenkin mukaan mahtuu myös pari muidenkin tähtimerkkien edustajaa.. Kertokaa jos olette huomannut samanlaista suuntaumusta(?) omalla kohdallanne.=)

17

16564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea..

      Tämä on tällainen en ole skorppari mutta..

      Niin kaurisnainen olen ja pidän kovasti skorppareista. Töissä tuntuu joskus ettei skorppikollegalle tarvi kuin vaihtaa salainen merkittävä silmäys ja toinen tietää heti mitä taktiikkaa siinä tilanteessa sovelletaan.
      Rakkaudessa taas kuoren alla oleva intohimo ja tunteet kaikissa sateenkaaren väreissä on skorpparin kanssa yhtä väreilevää kuin oma sisäinen maailma. Molemmat ovat vahvoja mutta skorpioni on vielä vahvempi siinä että se ei jätä epäilylle ja epävarmuudelle tilaa kun kauris katsoo ja miettii ja harkitsee. Skorppari kysyy ja tekee silläkin uhalla että ei pidä lopputulemasta. Kauris on paha vihamies ja skorpion vielä pahempi. Mielestäni nämä kaksi merkkiä ovat ajatusmaailmaltaan ja asenteiltaan hyvin lähellä toisiaan. Suosittelen joulukuun puolen kauriita, ne ovat yleensä innostuneet perimmäisen tiedon ja salaisuuksien selvittämisestä ja ovat aika hyviä tyyppejä... ; )

    • kauris ja

      itse olen skorpioni. Me sovimme täydellisesti yhteen, olemme olleet yhdessä 17 vuotta ja vieläkin on kuin olisimme juuri tavanneet. Olemme aina yhdessä paitsi tietenkin päivisin kun ollaan töissä. Emme riitele juuri koskaan, meillä on samanlainen huumorintaju, tykkäämme tehdä samanlaisia juttuja ja muutenkin kaikki sujuu. Kylilläkin porukka ihmettelee kun olemme esim. ravintolassa aina yhdessä ja meillä on hauskaa. Parempaa miestä ei voi nainen toivoa.

    • Scooo

      Mulla taas on niinpäin, että suorastaan kartan ja kammoksun kauriita. Ei vaan pelaa niin ei pelaa. Mielikuvituksettomia olentoja joilla ei oo mitään annettavaa. Helv. kateellisiakin. härkä on vähän samanlainen..

      • kauris on peili

        Jos olet ilkeä, kauris on ilkeä
        jos olet hassu, kauris on hassu
        jos olet tylsä eikä sinulla ole mitään annettavaa, kauris on..


      • ON PEILI?
        kauris on peili kirjoitti:

        Jos olet ilkeä, kauris on ilkeä
        jos olet hassu, kauris on hassu
        jos olet tylsä eikä sinulla ole mitään annettavaa, kauris on..

        KYSYN VAAN?


      • katsot silmiini, muukalainen?
        ON PEILI? kirjoitti:

        KYSYN VAAN?

        Oman kuvajaisen heijastuvan iiriksen mustuudesta...
        ; )-


    • natsaa

      lähes täydellisesti. mikäli muuten ok.

    • neito-78

      Itse olen skorpioni ja mieheni on kauris ja täytyy sanoa et meillä menee todella hyvin joka asiassa, tuntuu kuin oltaisiin löydetty sielunkumppanit. Härän kanssa seurustelin aikoinaan ja se ei kyllä onnistunut yhtään. Mutta tämä kauris ja skorppari juttu niin toimii kyllä todella hyvin!

    • skorpparianinen

      tulin hyvin toimeen härkien,kauriitten,sekä rapu on myös sellainen merkki...=)

    • eroottinen aikuinen nainen

      Tervehdys kaikki skorpionit, niin naiset kuin miehet!
      Itse olen ollut yhdessä jo 29 vuotta kauriin kanssa ja voin sanoa, että ollee paras tähtimerkki eroottiselle ja vahvalle skorpionille - tasapainottaa ja rauhoittaa, maadottaa skorpionin monesti mystisyyteen ja erotiikkaan painottuva ajatus- ja kokemusmaailmaa. Lisäksi kaurismies on maailman paras rakastaja!
      Mutta ei hyvää ilman pahaa. Kauris osaa olla myös julmin tuntemani tähtimerkki läheiselleen!!!!!!!!Ottaa kaiken vastaan vaan ei anna itsestään juuri mitään ellen skorpionina sitä ulos hänestä kaiva...Onneksi skorpioneilla on sinnikkyyttä ja mielikuvitusta.
      Sanoit, että tuntemasi ihmiset ovat kauriita tai härkiä/rapuja...älä katso kuitenkaan liikaa tähtimerkkeihin vaan kerää ympärillesi erilaisia ystäviä - jos päädyt vakisuhteeseen kauris-skorppari, tarvitset niitä kauriin tasaisesta tylsyydestä selvitäksesi; se erotiikka kun ei pitkälle vie loppujen lopuksi, vaan ystävyyttä, kumppanuutta ja keskusteluja elämää sulostuttamaan oikeasti tulet tarvitsemaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      t. Eroottinen, aikuinen nainen

    • Evvvvv

      Kauris on oivan tuntunen partneri skorppionille, se saa skorpionin hormonit hyrräävät, oikein kunnolla, näiden kahden välinen kemia on loistava. Yleensä intiimeissä puuhissa skorppioni on se johtava osapuoli, mutta näiden kahden välillä ei ole sitä eroa. Kauriilla on taipumus pitää skorppioneja jopa tyhmempinä mitä ne ovat, mutta tosiassa skorppioni ei ole tyhmä, on oiva kyky nähdä ihmisten läpi, muita kauris pystyy ehkäpä huiputtamaan mutta skorppioni on kova pala siinä asiassa. Tämä kaksikko on kyllä inhtohimoinen mutta ehkä jossain asioissa kovin etäinen, mutta senhän he pystyvät jollakin muulla asialla korvaamaan. Ehkä salaisuuksia on liikaa tässä suhteessa, täytyisi oppia puhumaan avoimemmin. se on selvä miinus. Mutta kayris saa kyllä skorppionin taivaisiin.

    • Neito 79

      ollaan oltu kihloissa kauris miehen kanssa juuri tänään :D
      Meidän suhde on ollut kyllä riitaisa ja myrskyisä alusta asti mutta vahvat tunteet ovat pitäneet meidät yhdessä!
      Nyt ollaan vihdoinkin matkalla rauhallisempiin aikoihin!

    • naiseni on kauris

      olen ollut yhdessä n 6 vuotta kauniin kaurisnaisen kanssa ja täytyy todeta että hän on saanut minut hullaantumaan itseensä täysin.seksi paranee koko ajan.hänen kanssaan voidaan puida kaikki suhteen asiat,myös ikävät mitä sattuu elämässä tulemaan vastaan.suosittelen jos löydät kiinnostavan kauris naisen rakastettavaksesi

      • emzed

        Yli 10 vuotta kauriin kanssa naimisissa, ja hyvin meni koko ajan. Suosittelen.


    • ....

      Itse en kauriiden kanssa tule toimeen, johtuneeko siitä että äitini on sellainen.:) Muuten kyllä samanlaista suuntausta, omat läheiset suhteet ovat syntyneet nuorempana Neitsyt naisiin ja nyt vanhempana Leijona naisiin.

    • tilli

      Itse olen kauris-nainen ja olen huomannut tuon saman että skorppari -ihmisten kanssa tunnen jotain yhteyttä ihan juttelutasolla ja vaikkei heti ole tiennyt että kyseessä on skorppari ... juttu lentää, huumori ja ajattelutavat on samaa ... siis kaikki..

    • TigreDuLily

      Siis itsehän olen skorpioninainen ja olen tällä hetkellä tulisesti rakastunut kaurisnaiseen. Hän käy samaa koulua kanssani emmekä ole tunteneet kuin vasta vuoden mutta silti lempi leiskuu. Hän on syntynyt joulukuussa ja on kyllä todella viehättävä ja ihana pakkaus ;) Aina kun olen hänen seurassaan niin näen vain hänet, Siirappista mutta totta:D
      Aiempiin ihastuksiini on kuulunut muitakin tähtimerkkejä mutta täytyy myöntää että kyllä tämä kauris on vienyt sydämeni ja sieluni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe