Ilkeät ystävät

kyllästynyt

Minulla on muutama ystävä, jotka ovat koko ajan ilkeitä. Olen masentunut, mutta he yleensä vähättelevät asioita, mutta vaativat itselleen kovaa tukea mitä pienempiin asioihin. Olen kyllästynyt kaikkeen, koska tuntuu, että he vievät lopunkin uskon siitä, että maailmassa on yhtään ns. tervettä ihmistä, joka voi aidosti ILOITA ja surrakin ystävänsä puolesta. Miten minulla onkin niin huono arvostelukyky ihmisten suhteen, että etsin lyhytaikaisiksi kavereikseni juuri ne ihmiset, jotka tuntuvat haluavan vain jakaa omaa kärsimystään eteenpäin. Kieroilu ja valehtelu on saanut minut vetäytymään kokonaan heistä, kaikista. Sekin sapettaa, että he haluavat vain näyttää olevansa parempia kuin minä tai muut, itse tyydyn "kilpailemaan itseni kanssa". Muu on typerää.. muistuttaa perisuomalaista kateutta liikaa. Maailma on hulluja täynnä, ihmiset tuntuvat elukoilta, jotka kokoontuvat kärpäsiä täynnä olevalle haaskalle kuola valuen. Yök. Tiedän, että kokemustani värittää masennus, mutta onko edes olemassa muunlaisia ihmisiä? Onko kaikkien ystävät todella tällaisia, vai olenko onnistunut poimimaan mukaani ne kaikkein ilkeimmät henkilöt?

4

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinunlaisiakin

ihmisiä. sinuna jätäisin nämä nykyiset "ystäväsi". parempiakin tulet löytämään! jos olet rohkea niin voisit jopa kertoa heille miksi lähdet etsimään uusia ystäviä. ehkä he oppivat jotakin.

• sinua!

Kun arvostaa itseään, ei voi enää sitää niitä ilkeyksiä. Olet oikealla tiellä, rajoja vaan ystäville. Kun opettelet sanomaan suoraan mielipiteitäsi niin ystävät itse jättävät sinut. Sellaiset jotka tarvitsevat vain likakaivoa, johon uppoaisi kaikki oman elämän pettymykset jotka kaadetaan toisen ihmisen niskaan!

• Tyttö_9393

On täällä mailmassakin mukavia ihmisiä niinkuin mä jos helpottaa saat kyllä mulle puhuu jos oot masentumut. Ootko poika vai tyttö aattelin vaan koska tytöillä on psyykkisesti loukkaavia sanoja esim. Ja pojilla fyysisiä loukaavia fiiliksiä esim. Lyöminen

• ristiriitaista

Itsellänikin ystävä, joka käyttäytyy todella kohtuuttomasti mua kohtaan; vihaa, asioiden vääristelyä, oleellisten asioiden unohtelua, lupausten ym luottamuksen pettämistä, valehtelua..jne
      Kyllä käy raskaaksi tämä ystävyys,
      mutta ihmiseen kiintyy ja on hänessä hyvätkin puolensa.
      Loppu jokatapauksessa häämöttää, ja käy itselleni tosi raskaaksi..
      olisipa toinen ystävä tukemassa silloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4749
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4451
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      78
      3934
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3837
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      120
      2877
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2638
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2552
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2529
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2394
    Aihe