Onko kokemuksia kestääkö tarvike suojakumit (10 €/kpl) vai oisko syytä ostaa alkuperäiset (50 €/kpl)? Eräällä korjaamolla olisi megatech (liekö oikein kirjoitettu) merkkisiä suojakumeja, joiden asentamisessa ei niveltä tarvitse lainkaan irroittaa; ne vedetään kartion avulla nivelen yli (hinta töineen ja tarvikkeineen 80 €/kpl). Tuntuisi, että nuo ko. kumit ovat ainakin joustavia. Osa tarvike kumeista on kuulemma niin kovia, että murtuu melko nopeastikin.
Vetonivelen suojakumi
5
1383
Vastaukset
- sitroen.
ainakin tarvikekumi kesti.
- merkistäkin
ja automallista, koska niissä käytetään monen valmistajan kumeja, mutta yleensä silloin, kun se kumi on vähän enen aikojaan jo ruvennut pykimään ja murtunut niin silloin on varmasti parempikin se tarvikekumi. Näin olen itse menetellyt, jos suht tuoreesta mennyt kumi rikki niin silloin haen sen tarvikekumin, mutta jos auto on jo iäkkäämpi ja tiedän, että niitä ei ole vaihdettu niin kyllä ostan sen alkuperäisen silloin.
Tuo mitä noista kumeista kirjoitit, että vedetään nivelen yli niin kyllä itsekin pitäisin sitä melko kestävänä, mutta se mitä ne tykkää pakkasesta ja suolasta niin selviää vasta ajan kanssa- tarvikekumit
mitkä oikeesti kestää on juuri noi joustavat kumit. Ne kun tarvii tehdä niin joustavaksi että saa venytettyä kartion yli niin eivät ainakaan 6 vuodessa ole hapertuneet. On kyllä v-mäiset venyttää paikalleen.
- hyviä
tarvikekumit kirjoitti:
mitkä oikeesti kestää on juuri noi joustavat kumit. Ne kun tarvii tehdä niin joustavaksi että saa venytettyä kartion yli niin eivät ainakaan 6 vuodessa ole hapertuneet. On kyllä v-mäiset venyttää paikalleen.
Nuo ylivedettävät. Kestää myös pakkasia asiallisesti. Olen noita asentanut joitain kymmeniä, ja ensimmäisiä jo vuosia sitten. Eivät ole revenneet tai halkeilleet!
- justeeri
hyviä kirjoitti:
Nuo ylivedettävät. Kestää myös pakkasia asiallisesti. Olen noita asentanut joitain kymmeniä, ja ensimmäisiä jo vuosia sitten. Eivät ole revenneet tai halkeilleet!
Joo nuo ylivedettävät silikoniset kestää paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?912417Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755105Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082859Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132408Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie472164Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965