OIKEUS MIELIPITEESEEN!

mielipide.

Otetaan nyt tämä fakta vielä esille. Suomen lakien mukaan jokaisella on OIKEUS MIELIPITEESEEN!

Ja sen puitteissa - oikeasti - aina "ei voi nuolla jokaisen persettä"...!

17

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lex..

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, kunhan ne eivät Suomi24-sivustolla julkisesti riko palstan ylläpitäjän asettamia sääntöjä. Niin yksikertaista se on.

• `#"!
    • pykälät pitää

kutinsa oikeussalissa.

Kun tuota "vapautta määkiä mitä sattuu" eniten puolustavat pahimmat häiriköt, niin
      onko tullut mieleen, että on otettava myös VASTUU SIITÄ MIELIPITEESTÄ?

Joka paikassa.

• viestin aloittaja

"Kun tuota "vapautta määkiä mitä sattuu" eniten puolustavat pahimmat häiriköt,"

Siivoa suusi: "vapautta määkiä mitä sattuu" - huh, huh!

Ihmeellistä yleistämistä myös: "pahimmat häiriköt"...

niin
        onko tullut mieleen, että on otettava myös VASTUU SIITÄ MIELIPITEESTÄ?

Ota ITSE vastuu lotkautuksistasi!

• Siis...

Lainaus säännöistä:

Keskustelupalstat on tarkoitettu rakentavaa ja asiallista ajatusten vaihtoa varten.

• make

koko kouvolan kustannuksella irvaileminen ja jälkeenpäin selitin kuinka kuuluisi tehdä... voi jumalauta. sekö ei ollut tarpeeksi rakentavaa keskustelua vai? sen varjolla nyt sitten poistettiin koko helvetin viesti varmaan. se on niin että jos ei kestä suoraa kritiikkiä asuinpaikastaan, ei ole mun vika jos joku vetää herneet nenään ja itseensä ja loukkaantuu... kannattaa mielestäni harkita sellasen ihmisen edelleen lääkitystä!!!

• Kippe
        make kirjoitti:

koko kouvolan kustannuksella irvaileminen ja jälkeenpäin selitin kuinka kuuluisi tehdä... voi jumalauta. sekö ei ollut tarpeeksi rakentavaa keskustelua vai? sen varjolla nyt sitten poistettiin koko helvetin viesti varmaan. se on niin että jos ei kestä suoraa kritiikkiä asuinpaikastaan, ei ole mun vika jos joku vetää herneet nenään ja itseensä ja loukkaantuu... kannattaa mielestäni harkita sellasen ihmisen edelleen lääkitystä!!!

Etkö ymmärrä että RAJANSA KAIKELLE.. Kun oisit vaan kerran kertonut mielipiteesi mutta olet toitottanut jo vuosia tota paskaa täällä.. Oli viestiketju ihan mikä vaan,ni sinun tekstisi sen kyllä pilaa jollain tapaa kouvolaa pilkataksesi.. Kun kaikki jo varmasti sen tietää että olet muuttanut "paremille vesille" etkä kouvolasta pidä,ni miksi vielä jatkaa??

• make
        Kippe kirjoitti:

Etkö ymmärrä että RAJANSA KAIKELLE.. Kun oisit vaan kerran kertonut mielipiteesi mutta olet toitottanut jo vuosia tota paskaa täällä.. Oli viestiketju ihan mikä vaan,ni sinun tekstisi sen kyllä pilaa jollain tapaa kouvolaa pilkataksesi.. Kun kaikki jo varmasti sen tietää että olet muuttanut "paremille vesille" etkä kouvolasta pidä,ni miksi vielä jatkaa??

on turha sulle selittää kun et ymmärrä sitä kuitenkaan... tietääkseni en sinuun yksinomaa ole kohdistanut tekstejäni ja maininnut että vain kippe sais vastata. en tiedä mistä pirusta semmonen etuoikeus ja omimisen tahto on sulle kouvolan palstaa koskien tullut. sitten sinä olet se joka sitä lokaa alat mulle henkilokohtasesti heittämään. "mikä minä olen arvostelemaan"

mikä olet itse ja minua? haluatko että liityn jotenkin "kouvolan haaremiin" jossa sinä johdat ja et siedä ns. kilpailijoita. mikä sinä olet minua omistamaan myöskin? sese tässä kummallista on jos joku.

• Kippe
        make kirjoitti:

on turha sulle selittää kun et ymmärrä sitä kuitenkaan... tietääkseni en sinuun yksinomaa ole kohdistanut tekstejäni ja maininnut että vain kippe sais vastata. en tiedä mistä pirusta semmonen etuoikeus ja omimisen tahto on sulle kouvolan palstaa koskien tullut. sitten sinä olet se joka sitä lokaa alat mulle henkilokohtasesti heittämään. "mikä minä olen arvostelemaan"

mikä olet itse ja minua? haluatko että liityn jotenkin "kouvolan haaremiin" jossa sinä johdat ja et siedä ns. kilpailijoita. mikä sinä olet minua omistamaan myöskin? sese tässä kummallista on jos joku.

Olet aivan mahtava vääntämään/kääntämään asioita.. Vai että ihan etuoikeus..hohhoijaa.. Ja tulen aina "lokaa heittämään" niin kauan kun paskaa jauhat ja kerrot "mielipiteitäsi".. Mikä vitun "kouvolan haaremi"?? Olen ihan helvetin tyytyväinen että et asu täällä..ihmettelen vaa miksi kummiskin häiriköit kouvolan sivuilla..luulisi sun viihtyvän nykyisen kaupunkisi sivuilla!!!

• make
        Kippe kirjoitti:

Olet aivan mahtava vääntämään/kääntämään asioita.. Vai että ihan etuoikeus..hohhoijaa.. Ja tulen aina "lokaa heittämään" niin kauan kun paskaa jauhat ja kerrot "mielipiteitäsi".. Mikä vitun "kouvolan haaremi"?? Olen ihan helvetin tyytyväinen että et asu täällä..ihmettelen vaa miksi kummiskin häiriköit kouvolan sivuilla..luulisi sun viihtyvän nykyisen kaupunkisi sivuilla!!!

sitä taas ollaan? jatkat itse noita syyttelemisiä niinkuin olisin vastuussa jotenkin muitten tekemistä virheistä. koita tajuta että mä olen tuonu montyakin seikkaa esille joita vaan sopii ihmetellä. se on yksinomaan sun käsitys asioista mikä on paskan jauhamista. mitä se sulle kuuluu missä asun? kun kerran olet niin helvetin tyytyväinen etten asu kouvolassa, mitä JOS asuisin valkealassa tai kuusaalla? onkos siinäkin eroa? haluaisitko määrätä senmmosenkin asian?

• kun et ole kouvolalainen?
        make kirjoitti:

sitä taas ollaan? jatkat itse noita syyttelemisiä niinkuin olisin vastuussa jotenkin muitten tekemistä virheistä. koita tajuta että mä olen tuonu montyakin seikkaa esille joita vaan sopii ihmetellä. se on yksinomaan sun käsitys asioista mikä on paskan jauhamista. mitä se sulle kuuluu missä asun? kun kerran olet niin helvetin tyytyväinen etten asu kouvolassa, mitä JOS asuisin valkealassa tai kuusaalla? onkos siinäkin eroa? haluaisitko määrätä senmmosenkin asian?

Kirjoita vaikka kotikuntasi seurakuntalehteen.

• Kippe
        make kirjoitti:

Olenko ollut jossain vaiheessa kiinnostunut asuinpaikastasi.. EN!!! Asu kuule ihan missä vaan..ihmettelen vaa miksi häiriköit kouvolan sivuilla,kun niin kovasti kaupunkia vihaat!!

• make
        Kippe kirjoitti:

Olenko ollut jossain vaiheessa kiinnostunut asuinpaikastasi.. EN!!! Asu kuule ihan missä vaan..ihmettelen vaa miksi häiriköit kouvolan sivuilla,kun niin kovasti kaupunkia vihaat!!

se on sun miellepitees vai pitääkö lalalallaaalle antaa linkki missä häiriköit itse tarkotuksella... hohhoi.. kato peiliin, siellä näät häirikön

• Kippe
        make kirjoitti:

se on sun miellepitees vai pitääkö lalalallaaalle antaa linkki missä häiriköit itse tarkotuksella... hohhoi.. kato peiliin, siellä näät häirikön

Älä make änkytä.. Osaatko muuta sanoa,kun "mielipitees".. Mulla on paljon mielipiteitä ja yksi on se että sinä todella HÄIRIKÖIT näillä sivuilla.. Huomaatko muuten noita sun kirjotus virheitäsi,joita esiintyy erittäin useasti.. Oot muuten syntyny vitsi suussa "kato peiliin, siellä näät häirikön.. hih,hih"

• make
        Kippe kirjoitti:

Älä make änkytä.. Osaatko muuta sanoa,kun "mielipitees".. Mulla on paljon mielipiteitä ja yksi on se että sinä todella HÄIRIKÖIT näillä sivuilla.. Huomaatko muuten noita sun kirjotus virheitäsi,joita esiintyy erittäin useasti.. Oot muuten syntyny vitsi suussa "kato peiliin, siellä näät häirikön.. hih,hih"

et satu tietämään mikä on tyyppi joka tutkii joka kirjotusvirheenki netissä? ite oon sen unohtanu, mut saatat muistaa varmaan sen... jos joku häiriköi, se olet SINÄ ilman muuta poispois vaan hus pois häiritsemästä!

• make
        kun et ole kouvolalainen? kirjoitti:

Kirjoita vaikka kotikuntasi seurakuntalehteen.

älä kuule tyrkytä tapojasi meille muille, en ole uskossa. sun kannattaa varmaan harkita liittymistäsi siihen jos louskutat leukojasi yhtä rohkeasti samalla lailla muuallakin kuin netissä.

• Kippe
        make kirjoitti:

et satu tietämään mikä on tyyppi joka tutkii joka kirjotusvirheenki netissä? ite oon sen unohtanu, mut saatat muistaa varmaan sen... jos joku häiriköi, se olet SINÄ ilman muuta poispois vaan hus pois häiritsemästä!

pituinen se....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11566
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4151
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      139
      3410
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      227
      2715
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      130
      2432
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1909
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      349
      1286
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      71
      1115
    9. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      2
      1038
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      977
    Aihe