e34 520 92 OHJAUS help!

ohjaus juttu

olen kuullut että 520i e34 vm92 ois toi automaattinen ohjauksen voimakkuuden säätö

eli kysyisinkin että mitenkä sellaisen huoltaa tai korjaa sillä lujempaa ajettaessa auton ohjaus on ihan järkyttävän kevyt eli tosi vaikee saada auto meneen suoraan

joutuuko ostaan osia mitä maksaa ja kuinka hankala sellainen on saada toimimaan taas?

13

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

kai joku on joka tietäis asiasta jotain?

• siinä

ikivanhassa pappa bemussa mitään hienouksia ole,mä veikkaan et alapallo nivelet ja raidetangon molemmatpäät finaalissa.

• Nimetön
        siinä kirjoitti:

ikivanhassa pappa bemussa mitään hienouksia ole,mä veikkaan et alapallo nivelet ja raidetangon molemmatpäät finaalissa.

voi vittu että oon saanut teistä vitun ****' tarpeekseni

joo kyllä siellä on kun ihan ohjekirjassa sanottiin ja edellisessä oli kans mutta toimi... niin ja liike myönsi vielä että siinä on hiukan häikkää... eli oos nyt amis poju hiljaa ja mee vetään pillu rinkiä sillä litran ritsallas!

ELI PIDÄ VITUN APINA PÄÄS KIINNI ELLET TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN

• seinille
        Nimetön kirjoitti:

voi vittu että oon saanut teistä vitun ****' tarpeekseni

joo kyllä siellä on kun ihan ohjekirjassa sanottiin ja edellisessä oli kans mutta toimi... niin ja liike myönsi vielä että siinä on hiukan häikkää... eli oos nyt amis poju hiljaa ja mee vetään pillu rinkiä sillä litran ritsallas!

ELI PIDÄ VITUN APINA PÄÄS KIINNI ELLET TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN

hyppii jos ajaa tollasta ikivanhaa pappa bemua,ja luulee likoja vanhasta paskasta

• Nimetön
        seinille kirjoitti:

hyppii jos ajaa tollasta ikivanhaa pappa bemua,ja luulee likoja vanhasta paskasta

no on toi parempi ku sun.... pelkät levike sarjat maksaa yhtä paljon ku sun osamaksu paska autos.

ompahan ainaski oma auto ja kyl mä sen viel ens vuonna vaihdan ja merkki on silloinkin bemari ja malli on m3 tai m5 nii sano sit mitä tykkäät vitun säälittävä teini...

sanos mulle montako venttiiliä bemarin 2.5L r6 vm93 325 on? tieks edes sitä? niin ja sano onko bemus digitaali mittarit vaiko ei? ja kerros viel se onko bemaris 90-93air bakkejä? ellet noita osaa oiken sanoa olet väärä ihminen tälle foorumille.

eikä toi 92vm suomen tie liikentees oo mikään vanha paska sun ruosteinen toyotas on vanha paska mut että alat bemarista tuollasta sanoon niin kyl kateus haiskahtaa.... samaa kuulen varmaan tuosta m3 tai m5 ku sen aikanaan hommaan..

• Never Heard

Automaattisesta ohjauksen voimakkuuden säädöstä en ole kuullutkaan. Pumppu saa voimansa kampuran kiilahihnapyörän välityksellä, moottorissa käytetyn kierrosten mukaan.

Vaihda teharin neste ja ilmaa se. Puolto saattaa johtua kuluneista tukivarsien puslista.

Autossa kun on kiertokuulatyyppinen kuulamutteriohjausvaihde, joka ompi sitten työläämpi (ja kalliimpi) purkaa.

Vuotaako tehari, äänteleekö rattia käännettäessä?

• Nimetön

tehostimen neste ei oo ku puoles välis ja on ilmeisesti hiukan tahrinut purkin kylkii ja ala puoltansa.

itse ohjaus on kyllä ihan normaalin oloinen kevyt jos näin voi sanoa. mutta sama keveys on myös nopeampaa ajettaessa mukana ja se häiritsee.
        ohjaus on myöskin täysin äänetön niin ohjaamoon kuin auton vierestäkin kuunneltaessa.

välis kun ajan risteykseen jarruttaen ja hitaasti möykkysään kohtaan niin jokin oikeassa kulmassa kumahtelee silleen nopeaaan tahtiin mut muuten sitä ei kuulu... katsastukses ei puhuttu mitään vaiks syynäs niitä renkaita vaiks kui kauan.

mut onkohan siin jotain yhtenevää tuon äänen ja ohjauksen kans.

• se oo
        Nimetön kirjoitti:

tehostimen neste ei oo ku puoles välis ja on ilmeisesti hiukan tahrinut purkin kylkii ja ala puoltansa.

itse ohjaus on kyllä ihan normaalin oloinen kevyt jos näin voi sanoa. mutta sama keveys on myös nopeampaa ajettaessa mukana ja se häiritsee.
        ohjaus on myöskin täysin äänetön niin ohjaamoon kuin auton vierestäkin kuunneltaessa.

välis kun ajan risteykseen jarruttaen ja hitaasti möykkysään kohtaan niin jokin oikeassa kulmassa kumahtelee silleen nopeaaan tahtiin mut muuten sitä ei kuulu... katsastukses ei puhuttu mitään vaiks syynäs niitä renkaita vaiks kui kauan.

mut onkohan siin jotain yhtenevää tuon äänen ja ohjauksen kans.

mikään ohjaustehostin koska jos siellä vikaa on ratin kääntely aika työlästä,jos taas kaman vähyys huutaa tehostajan pumppu,jos vika on ohjauslaitteissa kannattaa miettii korjaako koska osat on kalliinpia kuin koko kärry.

• Nimetön
        se oo kirjoitti:

mikään ohjaustehostin koska jos siellä vikaa on ratin kääntely aika työlästä,jos taas kaman vähyys huutaa tehostajan pumppu,jos vika on ohjauslaitteissa kannattaa miettii korjaako koska osat on kalliinpia kuin koko kärry.

eli maksaakos ne osat sit jotain 6500e?? ku autosta oisin vaihdossa saanut 6300e

ja ohjaus tehostimes ei ole vikaa ihan köykänen on

bemarin ohjekirjassa lukee ainaski että autossa ois toi muuttuva ohjauksen vastus ((toi ei ole oikea nimike sille) oikea nimike on kyl ohje kirjas mut siin kuiteski kuuluu muuttua ohjaus jäykemmäks ku ajaa maantie nopeuksii.

• autosta

huonosti suoraan kulkevaa.
      Vika on jossain muualla, väljät nivelet, väärät pyöränkulmat, huonot renkaat tai ominaisuus, jolla insinöörit myyvät huonolaatuista tavaraa kilteille asiakkaille.
      No ei se mitään jos se nyt on ominaisuus:)

• Nimetön

ei kävin korjaamol ja siin on jokin säätö homma joka säätää nopeuden mukaan ohjauksen jäykkyyden.... eli sellasta

• kankea ohjaus

järki lähtis kiemurtelun kanssa.

• alspe

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4446
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4137
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3598
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3520
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2557
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2388
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2272
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2269
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2249
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2134
    Aihe