Hei,
Tietäisikö kukaan, mistä päin Tampereen kantakaupunkia löytyy halvin/halpoja partureita? Miehen pitäisi päästä hiuksia pätkäisemääm ilman mitään hienouksia. Pärjääkö kympillä missään?
Kiitoksia.
Halvin parturi?
14
5084
Vastaukset
- on tosi edullinen
siinä seurahuoneentaloa missä on posti , sitä vastapäätä, siinä pillupaarin talossa on halpa parturi, ilmoittelee standissa muistaakseni 6€
oleppas hyvä- Jooseppi Ryysylä
Eikös tuolla linja-autoasemalla ollut joku halpa??Ainaskin sitä mainosettiin siellä kirpputorin puolella.
- liike suljettu
Jooseppi Ryysylä kirjoitti:
Eikös tuolla linja-autoasemalla ollut joku halpa??Ainaskin sitä mainosettiin siellä kirpputorin puolella.
Liike lopettanut jo viime syksynä.
- on halpaa..
Eli ammattikoululla opiskelijat leikkaavat hiuksia ja alle kympin selviää ihan varmasti. Itse kaks kertaa käynyt, toisella kerralla maksoi 3,5€ ja toisella kerralla 7€. Kyseessä naisten hiukset siis.
Ja turha pelätä että ne ammattitaidottomat pilais hiukset tai leikkais liikaa koska sielä on ammattitaitoinen opettaja paikalla joka tarkistaa leikkuu suunnitelman yms. Aikaa se vie hieman enemmän. - Kale
Kalevassa Kaskitiellä (Sampolan takaa Kiinanmuurille johtava tie) on ainaskin joskus ollut hyvä ja edullinen parturi. Talonumeroa en muista, mutta eipä sillä tiellä tainnut olla kuin se miesten parturi ja kampaamo - kumpikin erikseen katutasos samassa talossa (noin puolessavälis katua).
- SINNE VAAN
LEIKKAA MIESTEN HIUKSIA ILMAN AJANVARAUSTA. HINTA HALPA 20€!
- leikkaa itse
20 €!! Järjetön hinta. Samalla rahalla saa oman koneen, jolla leikkaa itse hiuksensa loppuikänsä. Kyllä mies on outo neitipoika, jos ei itse viitsi tai osaa leikata hiuksiaan.
- pehkonen
leikkaa itse kirjoitti:
20 €!! Järjetön hinta. Samalla rahalla saa oman koneen, jolla leikkaa itse hiuksensa loppuikänsä. Kyllä mies on outo neitipoika, jos ei itse viitsi tai osaa leikata hiuksiaan.
..huomaa tamperelaisten miesten pääpehkoista! :D
- Poikatukkainen
Mistä saa hyvän ja edullisen hiustenleikkuukoneen Tampereella ?
- eimaksa
Osta akkukäyttöinen hiustenpätkäisijä. Sitten nais- tai miesystävä pätkäisee hiukset vaikka 6mm:n rajaajalla sopivaan lyhyyteen. Helppo homma. Vaimo on ajanut jo hiukseni 20 vuotta. Vaikka ei ole parturi, tai muu käsityöläinen.
- 4+9
Mä tein saman operaation vaimolle kun se nukkui. Ei ollut lopputulokseen tyytyväinen. V*tun lehmä.
- Anonyymi
4+9 kirjoitti:
Mä tein saman operaation vaimolle kun se nukkui. Ei ollut lopputulokseen tyytyväinen. V*tun lehmä.
Hölö hölö.
- Lättis
Uimahallin talossa,lähellä Pyynsän toria nääs,nääs poika.
1e/min, tällaisen sällin leikkusta maksoi 5 euroa.Tre:n halvin. - Anonyymi
Halvin parturi on tee se itse, noin nolla euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593