eli missä haminassa on parhaimman näköset poket ja ketä ne on?
Ketkä parhaimman näköiset poket?
9
3237
Vastaukset
- Blondi69
Kolehmainen on ihan sika ihana ja tosi sexy!!!Kole on tolpan poke!!!!
- Yks tyyppi vaan
Lihavat on lepposii, siks se onkin niin saatanan rento tyyppi.
- vuosia sitten
oli ihana portsari.
Noin 30-v. kalju ja muutenkin söpöläinen.
Hävisi johonkin ja kova ikävä jäi...
Eipä toista yhtä ihanaa ole eteeni tullut! - hankkikaa elämä
Kuinka te jaksatte sit vatvoa näistä portsareista, ei ymmärrä, eikä mu varmaa ees tarvi.
- kaukaa ihailija
Kole oli paras ja ihanin... Kuulemma nostaa penkiltä 85kg, et siin teille heikot puuhelmipojat.
- natikka83
kaukaa ihailija kirjoitti:
Kole oli paras ja ihanin... Kuulemma nostaa penkiltä 85kg, et siin teille heikot puuhelmipojat.
85kg. oisko 185kg. toi o aika vähä toi eka ja kyl mä luulen et se enempi nostas ku iteki muijana nostan melkee 70. tai sit toi oli vaa läppä
- kaukaa ihailija
natikka83 kirjoitti:
85kg. oisko 185kg. toi o aika vähä toi eka ja kyl mä luulen et se enempi nostas ku iteki muijana nostan melkee 70. tai sit toi oli vaa läppä
Sori, mut eipä tainu olla. Eihän noista haminan nyk. pokeista kukaan ole mikään vahva. Sellasia suht pieniä, tai jos on kokoa niin se on läskiä.
- kattilaa soimaa
kaukaa ihailija kirjoitti:
Sori, mut eipä tainu olla. Eihän noista haminan nyk. pokeista kukaan ole mikään vahva. Sellasia suht pieniä, tai jos on kokoa niin se on läskiä.
enpä noista pokeista tiedä,mutta aika tampio olet jos kuvittelet että kaveri ei voi olla vahva ellei ole jääkaappipakastimen kokoinen...ja hyvinpä pystyt "läskin" arvioimaan vaatteiden läpi...ei nyt tietääkseni poket kuitenkaan siellä missään spandex-paidoissa heilu.
Ja toiseksi,olet varmaan joku testopelle tai sellaisia ihaileva,kun kuvittelet että poken tärkein ominaisuus 250kg penkistä....
- Asiakas
Nykyään Seukilla on muutama ihan kivannäköinen poke aina silloin tällöin töissä.
Varmaankin jostain muualta, kun en ole ikinä missään muualla nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2553143Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy772590Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har281735Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701635Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1841593Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171260Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.511130- 661123
- 951033
- 24909