Peugeoteja haukutaan, että ne on huonoja autoja, mutta kuitenkin esim. 206 pitää hintansa todella hyvin käytettynä. Miksi siis pitää hintansa todella hyvin, jos on paska merkki? Kummallista on.
Miksi pösöja moititaan?
13
3185
Vastaukset
- pete1
Kateellisten panettelua!! Ei kannata huomata moista asiaa..kattokoon muilla merkeillä ajavat omia romujaan.
- käski
Niin. Katsastusmies kehoitti ostamaan Volvon
- katsastusmiestäsi
Kuinka katsastusmies voi antaa tuollaisia kehoituksia!?
Minä kyselin kanssa katsastusmieheltä hänen mielipiteitään, niin hän sanoi, että kyllä se on totuus, että corollassa vähiten vikoja esiintyy katsastustilanteessa. Mutta samaan hengenvetoon, että kyllä ranskalaisissa vähiten ruosteongelmia ja hyvin petrannut myös Fiat. Minä olin silloin näyttämässä muistaakseni Volkkaria tai Puntoa. Vento ruostui, niin, että hävitin pois, mutta Fiatissa ei pisaraakaan ruostetta. Katsastus miehellä oli passat diesel farm. sanoi hankkivansa seuraavankin passatin, tarttee koiran kuljetuksessa, perustelut! Mä nyt ajelen HDI:llä.
- Marde
Mitä autoja näillä palstoilla ei haukuttaisi, sana kun on varsin vapaa
- Boxer -04
Minulla on käytössä kaksi pösöä Toi Boxer -04 Hdi paku ja 307 SW, olen tyytyväinen molempiin autoihin, mukavia ajaa ja luotettavuusongelmia ei ole ollut. Turvallisuus on kärkipäässä testienkin mukaan.
Monesti ei huomata sitä eikä arvosteta miten turvallinen auto on johon pösö on todella paneutunut. Itketään ja naristaan joitain pikkuvikoja.- joku ilmaisi
miten asia on juuri noita pikkuvikoja ja narisijoita riittää muuten merkissä kuin merkissä
- Brainlezz
joku ilmaisi kirjoitti:
miten asia on juuri noita pikkuvikoja ja narisijoita riittää muuten merkissä kuin merkissä
mä olen ainakin ollut helvetin tyytyväinen vaikka jarrut on kitissy tms. pientä. Jo toinen 307 SW menossa ja pösö on seuraavakin jos tekevät yhtä hyviä kärryjä myös jatkossa n. 3 vuoden päästä.... Saisivat tehdä 408 joka olis vähän tilavampi ison keskiluokan premium farkku V6 HDI:lla ja nelivdedolla niin ostan heti :D
- Pesomutteri
on vuoden 1990 Peugeot 309 1,6 litrainen. Ostin sen noin vuosi sitten. Autolla oli silloin ajettu 252000 km, nyt parikymmentätuhatta enemmän. Olen ollut autoon erittäin tyytyväinen: kori on täysin ruostevapaa ja ryhdikäs. Moottori ei kuluta öljyä. Auto on ketterä ja huomattavasti parempi ajaa ja kiihtyvämpi kuin yksikään tähän astisista 1,6 litraisista autoistani (olen omistanut yli 10 eri merkkistä autoa). Auto ei kitíse eikä kolise. Mikä parasta autossa on lämmin, ei ole tarvinnut palella tämänkään talven pakkasissa. Katsastuksessa ei todettu mitään vikaa jne.
Ainoa, mitä olen uusinut: vaihdoin eteen uudet jarrulevyt, yhteensä 25 euroa. Eivät ainakaan ensimmäiset 20000 km ole tulleet kalliiksi. Jos kustannukset ovat edelleen samaa tasoa, tulee seuraavakin pikkuautoni autoni olemaan Peugeot.
Mukavana yksityiskohtana voin todeta, että po. Peugeot on ensimmäinen autoni, jonka nopeus- ja matkamittari näyttävät täsmällisen nopeuden ja matkan.- Litran kiikari
407 loistava auto ajaa,nyt kokemusta 3 pv.
- Boxer -04
Litran kiikari kirjoitti:
407 loistava auto ajaa,nyt kokemusta 3 pv.
Ja onnea uudelle autolle ja tietysti kuskille.
- NoProblem
Kyseinen 95-malli ajettuna 230tkm on ollut muutaman vuoden pihassa.
Ei kertakaikkiaan mitään vikaa eikä valittamista.
Tai on sentään jarrukengät ja pakoputki uusittu näiden vuosien aikana.
Ja öljyä vaihdettu.
Ainoa miinus on halpa hankintahinta, joka kostautuu sitten joskus vaihdossa.
Tosin mitään tarvetta vaihtoon ei ole.
Turhan mollajille luu kurkkuun. Ajelkoon niillä kalliimmilla ruostepesillä.- 406st2.0
Monen olen kuullut haukkuvan Peugeoteja.
Sitten jos kysyy, mikä peugeot sulla on ollut?
-on vastaus useimmiten "ei mikään"
Ja silti on niin vankkumattomat mielipiteet laadusta. Itse ostin ensimmäisen Pösön, koska sain samalla rahalla uudemman auton. Oli minullakin ennakkoluuloja kuulopuheista johtuen.
Nyt minulla on kolmas Peugeot ja takana näillä yli 300tkm
Peugeot on hyvä auto. Sitä ei ne tiedä, jotka ei sellaisella ole ajaneet saati omistaneet. - 2,0 farmari
406st2.0 kirjoitti:
Monen olen kuullut haukkuvan Peugeoteja.
Sitten jos kysyy, mikä peugeot sulla on ollut?
-on vastaus useimmiten "ei mikään"
Ja silti on niin vankkumattomat mielipiteet laadusta. Itse ostin ensimmäisen Pösön, koska sain samalla rahalla uudemman auton. Oli minullakin ennakkoluuloja kuulopuheista johtuen.
Nyt minulla on kolmas Peugeot ja takana näillä yli 300tkm
Peugeot on hyvä auto. Sitä ei ne tiedä, jotka ei sellaisella ole ajaneet saati omistaneet.140 000km mittarissa, 80 000 km olen itse ajanut kyseisellä autolla ja ei mitään vikaa. Pakolliset huollot ja jakohihna siinä huoltokulut. Olen ajatellut vaihtaa auton ja käynyt katselemassa muitakin merkkejä kojeajon jälkeen yllättynyt siitä miten hiljainen ja hyväkäytöksinen nykyinen pösöni onkaan! Uuden pösön vaihtoakin olen ajatellut, mutta henkilökohtaisesti en pidä sen muotoilusta ollenkaan, minusta se on ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512376Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283689Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963534Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss463060Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082789Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132178Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372127Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935