Onko kellään tietoa, mistä vois johtua uuden audin öljyn syönti? Ajettu 8000 km ja öljyä mennyt jo 2 litraa, ja taas palaa öljyvalo! Onko normaalia?? Viimeisin lisäys kesti 900 km!
A4 2.0 tdi öljyt
3
431
Vastaukset
- Audi A4 -03
Itselläni on k.o 1.9tdi audi joka syö öljyä edelleen. Viimeisimmän satsin laitoin kokeeksi Mobilin 0-W40 öljyä ja syönti lakkasi heti.
Huoltomiehenikin kertoi että valtaosa syö tuota uutta longlife öljyä. Ei sillä muuten vaihtamatta niin pitkään ajaisi kuten tehdas "lupaa" ellei öljyä lisäyksen kautta uusittaisi- Autistinen
me sitten ajamme pitkään joiden diesel Audi ei syö kuin korkeintaan puolikkaan 28tkm? Minun huoltomieheni ei ole sanonut mitään, se on vain vaihtanut sellaiset öljyt kuin olen määrännyt ja ellei siinä merkkihuollossa johon vien, ole Shellin LL2 öljyä, vien itse öljyn mennessäni, eikä siitä ole tullut mitään komplikaatioita yhdellekään osapuolelle. Tosin nykyiselläkään ei ole vielä ajettu aivan 200tkm. Kannattaa jättää nuo taikauskoiset käsitykset öljyistä kotiin kun lähtee tien päälle...
Etenkään ei kannata muuta öljyä mainittuun moottoriin laittaa kuin VW vaatimukset täyttävää 506.01, muuten ei aja kovin pitkälle...
- Autistinen
että ei ole normaalia edes uudessa autossa, eli ellei se radikaalisti ala vähenemään, sanotaan 15tkm mennessä, on syytä alkaa kamppanja moottorin takuuremonttiin, eli, helmut on kootessaan rikkonut tai koonnut väärin tai jättänyt vallan laittamatta jonkun männänrenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä25046Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1743464Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422987Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie322094Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121954Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?21634