Ongelma on pitkään seissyt Mersu.Avain avaa ainoastaan takaluukun.Nähtävästi siinä on alipainetoiminen keskuslukko(En oo varma)Ovet ei kuitenkaa aukea avaimella.Mitenhän moiseen pääsis sisään lukkoa särkemättä.Auto on 80-luvun alun vaakalamppu TD matkamallia.Onko olemas mitää niksiä oven aukaisuun esim.takaluukun kautta?Auton akus ei oo yhtää henkeä.
Mersun lukot jumis.
13
2054
Vastaukset
- sammy
On kaikinpuolin ÄRSYTTÄVÄ!
Mistä voimme tietää, että et ole 189 cm pitkä ja
40kg painoinen nisti joka etsii rahoitusta
uutta piri annosta varten?- akkusetä
Ei vissiin sisälukutaito riittäny loppuun asti.Nistillehän ei autoonpääsy ole ongelma.Sopeva kivi kouraan,ja se on siinä.Mä haluaisin vielä katellakki autoani ehyenä sen ovenavauksen jälkeenki,Avain ei suostu toimiin ku tavaratilaan,ja on vieläpä oikean kapineen avain.
- Kotikemisti
akkusetä kirjoitti:
Ei vissiin sisälukutaito riittäny loppuun asti.Nistillehän ei autoonpääsy ole ongelma.Sopeva kivi kouraan,ja se on siinä.Mä haluaisin vielä katellakki autoani ehyenä sen ovenavauksen jälkeenki,Avain ei suostu toimiin ku tavaratilaan,ja on vieläpä oikean kapineen avain.
Mutta mun-85 S mersussa on se kompura vararenkaan vieressä ,semmosen kumin sisässä.(siis jos se nyt on sen lukitus-systeemin kompura)
Jos siihen sais vaikka akulla virtaa ,niin aukeniskohan ne lukot.
Joku viisaampi varmaan voi kommentoida. - akkusetä
Kotikemisti kirjoitti:
Mutta mun-85 S mersussa on se kompura vararenkaan vieressä ,semmosen kumin sisässä.(siis jos se nyt on sen lukitus-systeemin kompura)
Joku viisaampi varmaan voi kommentoida...tuli semmostaki asiaa,mistä oon kuullu jotain.Oon kuullu että takaistuimen alla olis joku semmonen,tosin nuoremmas mallis,mut tarvii tonkia se vararenkaan tila.Autos on koukku,ja jos se jatkuvan virran piuha on oikein kytketty,niin sitäkautta virtaa saanee tuupattua.Tähänki vielä kysymysmerkki perään.
- ei onnistu
Kotikemisti kirjoitti:
Joku viisaampi varmaan voi kommentoida.Vanhojen mersujen kekuslukitus toimii alipaineella.(123) Jonka se kehittää samalla kun jarrujen tehostuksenkin alipaineen. Eli siinä ei ole mitään sähköpumppua.Kyllä sinun nyt täytyy vaan saada joku oven lukko auki.
Jos saat konepellin auki niin sieltä löytyy alipaine putket.Säiliö muistaakseni lokarin sisällä.Tämäkään ei auta jos ei ole kaukosäätöinen keskuslukitus
- juho
Jos sulla on access takaluukkuun avaimella niin anna auton sähköjärjestelmään virtaa tavaratilan valon kautta ja avaa lukot.
- Mene luukusta
sisään ja avaa ovet kahvasta.
- mese
Tarkistappa vielä sen avaimen kunto, avain kun tuppaa kulumaan vuosien saatossa lattasuunnassa niin paljon, että se alkaa takelteleen lukoissa. Itse teetin uuden avaimen ja taas toimii kuin uudessa autossa!!!
- akkusetä
Henkilömallista on kyse.Ajattelin mennä alakautta pellin alle,ja ettiä ne alipaineletkut sieltä.
- akkusetä
...jatkoa edelliseen.Avaimia on kahdet,joista toinen käyttämätön.Avaimes ei siis pitäis olla vikaa.
- Kotikemisti
akkusetä kirjoitti:
Henkilömallista on kyse.Ajattelin mennä alakautta pellin alle,ja ettiä ne alipaineletkut sieltä.
Ne lukot kyllä toimii varmaan alipaineella ,mutta ei varmasti moottorin imuilmalla ,kuten jarrutehostin.
Omassa mersussani lukot toimii aina ,jos vain akussa on virtaa ja ovia avattaessa kuuluu vaimea surina.
Jos ne lukot toimii moottorin imuilmalla ,niin eihän ne toimis ,kuin moottorin käydessä.
Ja vaikka alipainetta "säilöttäisiinki"niin se ei pysyisi tallessa viikkoa pidempää.
Koita vaan nyt ensin saada virtaa sinne systeemiin ,niin eiköhän ovet aukene myös teile ,rodusta riippumatta.
- Kallonkutistaja
Miksei ovet aukea avaimella? Onko lukot jäässä vai eikö sinulla ole oikeaa avainta?
- akkusetä
Ja avainki on oikea.keskuslukko hannaa vastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272659Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1181280Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41168