vain voi, enää en elättele turhia toiveita, tätäkö halusit, nyt sen saat, mua ei vois enää vähempää kiinnostaa...
Oon niin yli
15
2147
Vastaukset
- sulla on
kaikki hyvin:)
- kuin myös
sitä se tekee kun on väsynyt kaikkeen,ei löydä tunteita...menneisyyden muistaminen tuo voimaa nykyhetkeen,ken rakastaa hän uskoo mahdottomaan.
- ole yli päässyt
Kaipaat edelleen häntä,luulen ma.
- = = = = = = =
on helppo nähdä tilanteesi.
- surullinen(m)
surullinen olen. yksin(m)... sä teit mut "hulluks"
..näin sut tänään- HÄNET
NÄIT?
- päässyt yli...
En tänään, en kai koskaan. Juuri tänään yritin keskittyä ihan muihin asioihin ja onnistuin aika hyvin, mutta sitten kaukomuisti alkoi palautua... Ihmeen hyvä se onkin. :(
- surrullinen(m)
HÄNET kirjoitti:
NÄIT?
kirrrjaaastoollaaaaa...aaa...klo 14... ei tää hellitäää...
- ja rakastan
sua........ ... ....
- YYYYYYYYYYYYYYY
luulen ja luulen tietäväni.Ne ei vaan itse sitä huomaa.
- sitten ryhdytkin,
ryhdy siihen rohkeasti.pane itsesi likoon
- munmunmunmun
oliko miehelle vai naiselle.Olis helpompi,kun puolet lukijoista tippuis pois.
- kiitti,
juuri tuota kaipasin.
- kävit
ilmoittamassa.Pyyhin sitten numerosi jonka olin vaivalla onkinut tietooni.Juuri mietin sopivaa hetkeä pirauttaa sinulle...mutta kun se näin meni niin,hyvää loppuelämää sinulle. Oli hauska "tutustua".
- voitoopeja
älkäkee uskoko mitä täällä ihmiset nimettöminä kirjoittelee. näillä aloituksilla ei ole mitään tekemistä todellisen elämän kanssa. Korkeintaan joku voi saada tukea ajatuksilleen.. pelkkiä provoja, koska kukaan ei sano kuka on... 5 milj ihmistä suomessa - HALOOOO!!!OOOO...ooooOOOO!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272659Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1181280Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41168