auttaako jos syön särkylääkettä tai vastaavaa? Tauti on ollut jo kaikilla perheessäni. Ei olisi varaa sairastaa mahatautia kun on niin paljon kiireitä.
Miten välttyä yrjötaudilta?
3
721
Vastaukset
- sfasdfa
Pese kädet hyvin aina ulkoa tultuasi ja ennen syömistä, ja pidä omaa käsipyyhettä. Maitohappobakteereja voit syödä. Muuta et paljon voi tehdä kuin pitää hyvän mielen ja yleiskunnon ja toivoa, ettet sairastu.
- Debbie.D
Lisäksi kannattaa välttää esim. tiivistä lähikontaktia (vrt. pisaratartunta). Mutta tosiaan, käsihygienia on oleellisin asia jolla voit hyvällä onnella olla saamatta vatsatautia.
Kokeile myös Carmolis-tippoja - omituista kyllä mutta olen onnistunut vuosien aikana välttämään kaikki kulkutaudit kun käytän tätä suht´ säännöllisesti. - sä??
Missä kaikkialla tautia liikkuu nyt? Oon kuullu et eri puolilla, ootteko säästyneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214