LÖYTYISKÖ PALSTALLA MUKAVAA HENKILÖÄ JOKA LAINAISI PIKAISESTI 1000EUROA HYVÄLLÄ KOROLLA. ASIANMUKAISET PAPERIT TEHDÄÄN LUOTTAMUKSELLISESTI. ASIANMUKAISIA VASTAUKSIA.
1000
11
2142
Vastaukset
- Herra Huu
Kyllä, takaisinmaksu luonnossa kerran viikossa vuoden aikana.Ok?
- TIEDOTTAVA
HALUAN ILMOITTAA VIESTIN LÄHETTÄJÄLLE, ETTÄ HUORAKSI EN RUPEA. OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ LAINA PITÄÄ JÄRJESTYÄ MUILLA KEINOILLA EI ITSEÄÄN MYYMÄLLÄ. TIEDUSTELEN EIKÖ SUOMESTA LÖYDY IHMISTÄ JOKA LAINAISI PYYTÄMÄNI SUMMAN REILUSTI. OLEN TOSI PULASSA JOTEN HALUAN PIKAISESTI APUA...
- selvitä tilanteesi
TIEDOTTAVA kirjoitti:
HALUAN ILMOITTAA VIESTIN LÄHETTÄJÄLLE, ETTÄ HUORAKSI EN RUPEA. OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ LAINA PITÄÄ JÄRJESTYÄ MUILLA KEINOILLA EI ITSEÄÄN MYYMÄLLÄ. TIEDUSTELEN EIKÖ SUOMESTA LÖYDY IHMISTÄ JOKA LAINAISI PYYTÄMÄNI SUMMAN REILUSTI. OLEN TOSI PULASSA JOTEN HALUAN PIKAISESTI APUA...
Kiinnostaisi tietää miten olet joutunut tilanteeseen ,että olet 1000 eur tarpeessa.Kirjoita julkisesti miten olet noin pahaan tilanteeseen joutunut älä yhtään häpeile kun sulla kanttia ruinailla rahoja tältä palstalla.Oma häpees jos olet huumekoukussa ja velkoja.Luultavasti kukaan tervejärkinen ihminen ei sulle rahaa lainaa mee pankkiin.
- ei pankista
selvitä tilanteesi kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää miten olet joutunut tilanteeseen ,että olet 1000 eur tarpeessa.Kirjoita julkisesti miten olet noin pahaan tilanteeseen joutunut älä yhtään häpeile kun sulla kanttia ruinailla rahoja tältä palstalla.Oma häpees jos olet huumekoukussa ja velkoja.Luultavasti kukaan tervejärkinen ihminen ei sulle rahaa lainaa mee pankkiin.
saa luottoo niin kyl pitää asiat olla huonosti, ite en kyllä lainaisi tuommosille yhtikäs mitään ja jos lainaisin taitaispa sekin mennä lahjoituksena "ei koskaan takasi"
- Lainan hakija
selvitä tilanteesi kirjoitti:
Olen joutunut taloudelliseen ahdinkoon avioeron ja yksinhuoltajuuden takia. Ihmettelen sitä että viestin kirjoittaja kirjoittaa että olen huumekoukussa, haluan ilmoittaa että en ole koskaan käyttänyt huumeita en ennen enkä aio myöskään jatkossa käyttää.
- Neuvo
Lainan hakija kirjoitti:
Olen joutunut taloudelliseen ahdinkoon avioeron ja yksinhuoltajuuden takia. Ihmettelen sitä että viestin kirjoittaja kirjoittaa että olen huumekoukussa, haluan ilmoittaa että en ole koskaan käyttänyt huumeita en ennen enkä aio myöskään jatkossa käyttää.
CAPS LOCK niminen nappi löytyy siitä tabin alta. Asiallisempia vastauksia asiallisesti kirjoitettuihin kysymyksiin.
- Lainan hakija
Neuvo kirjoitti:
CAPS LOCK niminen nappi löytyy siitä tabin alta. Asiallisempia vastauksia asiallisesti kirjoitettuihin kysymyksiin.
Mikä sinä olet minua neuvomaan!!
- lainatko
Lainan hakija kirjoitti:
Mikä sinä olet minua neuvomaan!!
Tämmöselle rahaa kerjäävälle ihmiselle tältä palstalta.
LAINAA:kavereiltas,vanhelmilta,ota pikavippejä,myy persettä,kysy entiseltä mieheltäs,mee sossuun kyllä vaihtoehtoja on ,mutta lopeta tältä palstalta rahan ruinaaminen. - Apua tarvitseva
lainatko kirjoitti:
Tämmöselle rahaa kerjäävälle ihmiselle tältä palstalta.
LAINAA:kavereiltas,vanhelmilta,ota pikavippejä,myy persettä,kysy entiseltä mieheltäs,mee sossuun kyllä vaihtoehtoja on ,mutta lopeta tältä palstalta rahan ruinaaminen.Viestin kirjoittajalle tiedoksi, lopeta sinä minun viesteihini vastaaminen jos pipoa noin kiristää. Sinä et tiedä minun tilanteestäni mitään joten lopeta paskan jauhaminen, ehdottamaasi paikkaa en myy mistään hinnasta sillä se ei ole kaupan mistään hinnasta. Minä en kuule sinua tottele minä kirjoitan just niin paljon kuin haluan ja lisäksi kuule omalta koneeltani jota sinä et ole määräämässä.
- kokenut
Apua tarvitseva kirjoitti:
Viestin kirjoittajalle tiedoksi, lopeta sinä minun viesteihini vastaaminen jos pipoa noin kiristää. Sinä et tiedä minun tilanteestäni mitään joten lopeta paskan jauhaminen, ehdottamaasi paikkaa en myy mistään hinnasta sillä se ei ole kaupan mistään hinnasta. Minä en kuule sinua tottele minä kirjoitan just niin paljon kuin haluan ja lisäksi kuule omalta koneeltani jota sinä et ole määräämässä.
Ei tuollaisista ihmisistä kannata välittää jotka eivät pysty tuntemaan empatiaa ja ajattelevat vain omaa itseään, niiden mielipiteet on ihan huuhaata ja vailla harkintaa. Heidän kanssaan ei kannata ruveta kinaamaan, koska et heidän mielipiteitään pysty muuttamaan, koska jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia! Olen itse melkein samanlaisessa tilanteessa ja en näe todellakaan mitään pahaa siinä jos pyytää rahaa julkisesti. Suomalaisten kateus se on joka ei antaisi naapurille mitään! Ajattele jos kukin lähettäisi vaikkapa euron tarvitsevan tilille, miten toisiamme auttaisimmekaan ja ilman suurta häviötä?
- Tukija
kokenut kirjoitti:
Ei tuollaisista ihmisistä kannata välittää jotka eivät pysty tuntemaan empatiaa ja ajattelevat vain omaa itseään, niiden mielipiteet on ihan huuhaata ja vailla harkintaa. Heidän kanssaan ei kannata ruveta kinaamaan, koska et heidän mielipiteitään pysty muuttamaan, koska jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia! Olen itse melkein samanlaisessa tilanteessa ja en näe todellakaan mitään pahaa siinä jos pyytää rahaa julkisesti. Suomalaisten kateus se on joka ei antaisi naapurille mitään! Ajattele jos kukin lähettäisi vaikkapa euron tarvitsevan tilille, miten toisiamme auttaisimmekaan ja ilman suurta häviötä?
Lopettakaa heikompien sorto tällä palstalla! jos missään ei enää saa harjoittaa sanavapautta on se kumma, inhat palstapoliisit kyttäävät joka sanaa. Olen vaikeassa taloudellisess asemassa itsekin ja toivoisin että joku voisi lainata / lahjoittaa vaikka pienen summan niin ei olisi iso riski.Sama kuin antaisi pelastusarmeijan joulupataan, koska olen 4 lapsen yh, täysin raitis ja tupakoimaton mutta työtön. Luottotiedotkin ovat ok. Mutta kun pankki ei anna työttömälle, ja tuet ovat pieniä.Laittakaa e-mailos.jos auttaminen mahdollista niin vastaan varmasti. Luottamuksella, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415