Harkinnassa Voyager 3.3

Jere

Terve .Olen vannoutunut Volkkari mies mutta nyt perheemme koko rupeaa olemaan sen verran iso että tila-autoa harkitsemme. Mielessä on ollut Voyager 3.3 automaatilla vuosimallia 01-02 kertokaa hyvät ihmiset kokemuksia kyseisestä autosta vioista ym kaikkea mitä tulee mieleen .Kiitos! etukäteen

12

8124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikatilastoa

Saksassa tämän päivän Hesarin autosivuilta E-osassa

• kun katselee

minkä verran vojakkereita on liikenteessä,voi päätellä että kaikki eivät tuijota sokeasti tilastoihin jotka on sorvattu jossakin muualla kuin suomessa!Mulla on vojakkeri 3,3 vm 03 ja edellinen oli samanlainen ja luulen että on vielä seuravakin.Eikä myöskään kannata laskea ihan desin tarkkuudella bensan kulutusta,mutta eipä olekkaan persaukisten auto!

• Ukonturjake

noita vikatilastoja. Sanotaanhan niin että: "vale, emävale, tilasto". Heh, tietysti tietyllä huumorilla ed. suhtautuen, mutta itselläni on 3,3L Voyager ja edelleen ajaminen tuntuu todella kivalta kokemukselta. Auto Saksantuonti ja siinä ei ole esiintynyt mitään lastentauteja tai mainittavia vikoja. Olen ollut todella tyytyväinen. Itselläni ollut autoja jos jonkinlaisia ja merkkisiä, mutta nyt olen tavallaan päässyt "uudelle tasolle ajamisen riemussa". Lapset tykkäävät autosta, se ainainen takapenkin kitinä on loppunut tyystin ja matkanteko on yhtä juhlaa, suosittelen. Lue tällä palstalla olevia juttuja, mutta suhtaudu tietyllä varauksella niihin, osa on pelkkää vedätystä. Joillakin ihmisillä aika ei vaan kulu muuten kuin provosoimalla muita. Tottakai autot voivat olla yksilöitä, mutta tunnen henkilökohtaisesti useita Voyager-kuskeja ja ns. karmeita kokemuksia ei ole kenelläkään. Käy koeajamassa auto jos mahdollista ja ajattele itse ja vertaa edellisiin autoihisi tai mahdollisiin vaihtoehtoihin ja tee siltä pohjalta valintasi.

• +29cm

Tuo Voyagerin vikatilasto näyttää surkealta siksi, että mukana on niitä vanhoja dieseleitä, jotka eivät meinaa ehjänä pysyä. Samoin 2.4:set ovat olleet ongelmaisia omine vikoineen. 3.3:ssa Ei liene tyyppivikoja kuin kallistuksenvakaimien kiinnityksissä. Satunnaisia hajoamisiahan on kaikissa autoissa, jopa Corollassakin; lamppuhan voi palaa siinäkin.

• Palpatine

Saksassa valtaosa voikuista on dieseleitä. Seuraavana on sitten bensanelkku. Nämä molemmat moottorityypit ovat enemmän tai vähemmän ongelmaisia, ainakin vanhemmat vuosimallit ( pre -96 ).

3.3/3.8 ovat sen sijaan taattua patarautaa. Tuskin saa rikki ajamalla. Olen kuullut että eivät pane pahakseen vaikka jäähdytysnesteen pinta olisi hävinnyt paisuntasäiliöstä.

• M24SE

Moro!
      Itselläni on M2.4, vm -01, uudempi koppainen.
      Pari sanasta...

126 tkm mittarissa. Säännöllisesti huollettu. Ainoat ylimääräiset huoltokohteet: juuri fixattu etupään kolinan; koiranluuto vaihtoon, rasvaa kehiin. Sekä laturihihnan vaihto.

Auto on siis toiminut loistavasti. Ei minkäänlaisia nitinöitä, kitinöitäkään. Kulutus on pysynyt samoissa lukemissa koko ajan. Öljyä pitää lisätä noin ½ l / huoltoväli / 12 tkm.

Jos isoa autoa haluaa, Voyager on selvästi ykkönen. Ja nim.om. tämä uudempi koppainen, siis vm 01 tai tuoreempi.

t. tyytyväinen

• JKR

Minulla on nyt voiageri-98 145 tkm ajettu
      vikoja ei ole esintynyt ja muutenkin olen erittäin tyytyväinen autoon.Suosittelen!!!!!

• le 3,3

minulla on viime pääsiäisenä tuotu saksasta 3,3 le, ja tämän vuoden aikana on ollut tosi nautinto ajaa meillä on melkein aina 6 henkilöä kyydissä , matka-ajolla on kulutus vakiintunut 10L.joka on kohtuullinen( mm, volvo vie saman vaikka on pienempi ) suosittelen.

• Justrider

Vaihdettiin Transportteri 2,5 TDI Grand Voyageriin hieman yli kaksi vuotta sitten. Transportteri tuli meille lähes uutena ja sillä ajettiin vajaa 200 tkm alle neljässä vuodessa. Ei ollut ihan ongelmaton tuo Volkarin matka. Korjattavien listalla mm. etupään pyöräntuentaa piti ropata vähän väliä, vesipumppu piti vaihtaa ja koko kytkin paineasetelmineen hajosi.

Nyt Grand Voyagerilla on ajettu satatuhatta ja ainoa särkynyt osa on turvavyön kiinnityksen katkennut korkeudensäätövipu, jonka vahingossa pukkasin rikki asentaessani lastenistuinta. Lisäksi valot hieman värisevät tyhjäkäynillä ja jarrut hieman täristävät, muutoin kaikki ok.

Tiloissa Grand Voyager häviää Transportterille, mutta ajettavuus ja matkustusmukavuus ovat ihan eri planeetoilta. Raskaan kärryn tai asuntovaunun vetäjänä Grand Voyager 3.3 automaatti ei ole parhaimmillaan. Nopeusrajoituksien mukaisesti ajettaessa automaatti on parempi pitää kolmos asennossa, jolloin kulutus on aika huimaa. Muutoin auto on varsin mukava jopa kahden aikuisen, kuuden lapsen ja yhden koiran käytösä.

• Jere

Todella hyviä kommentteja kiitos kaikille jotka ovat vastanneet. Lisää toki mielellään mutta Kiitos jo näistäkin!

• Family
        Jere kirjoitti:

Todella hyviä kommentteja kiitos kaikille jotka ovat vastanneet. Lisää toki mielellään mutta Kiitos jo näistäkin!

Itse olen ajellut -97 2.4i M5:lla ja hyvin on rullannut. Sekalainen ajo täällä Etelä-savossa jäänyt alle kymppiin, kovilla pakkasilla lähenteli 11l/100km.
        Henk.koht suosittelisin 2.8 CRD:tä, jos ajat yli 15tkm vuoteen. Rupeaa dieseli tulemaan halvemmaksi ja vääntöä riittää, automaatilla toki.
        itse vaihdan seuraavaksi EHDOTTOMASTI automaattivaihteiseen ja mitä todennäköisimmin dieseliin, kilometrejä kun kertyy vuodessa 25-35 tkm.

• Hyvin tyytyväinen

Meillä siis 01 Grand uudemmalla kopalla. Auto ollut lähes 3 vuotta. Ostettaessa mittarissa oli 108000 ja auto siis silloin 2 vuotta vanha. Vähän pelotti Chryslerin osto, mutta kun viivalla oli Chevrolet Transport 3.4 ja Voyager, kääntyi vaaka Voyagerin puoleen lähinnä GM:stä saadun huonon palautteen johdosta. Auto oli autoliikkeessä myynnissä, mutta kaivoin vanhan omistajan langan päähän ja hän kertoi autosta minkä tiesi ja minä uskoin. Eipä ole vielä tullut vastaan mitään, minkä perusteella kaverin tarinoita pitäisi epäillä. Arvata voi, että 50 000/vuosi ei ollut tullut kaupunkipyörityksessä.

Erittäin tyytyväinen olen autoon. Jarruhuolto on syytä tehdä pari kertaa vuodessa (teen itse). Viimeisen huollon yhteydessä jouduin uusimaan jarrupalat eteen. Alkuperäisenä olisi maksanut 150€. Jostain syystä päädyin tarvikepaloihin. Motonetista en kuitenkaan uskaltanut ostaa, vaikka siellä hinta olisi ollut 29€ netin mukaan. Tulpat olen myös joutunut vaihtamaan ja samalla vaihdoin myös tulpan johdot. Etupäästä kuului ostettaessa kolina ja sen aiheuttajaksi paljastui lopulta kallistuksen vakaajan vaakatangon kumit. Kolina on taas tullut, mutta nyt kun tiedän mistä se johtuu, ei korjauksella ole niin kiire. Laatikon öljyt olen myös vaihtanut, kun automaatin kestämättömyydestä on paljon kirjoitettu. Viime viikolla katsastettu ilman minkäänlaista huomautusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      11
      12436
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11203
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5122
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      33
      3740
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3564
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3159
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2894
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2488
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      53
      2185
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1985
    Aihe