Näkikä kukaan keskiviikkoiltana kotimaista Lehmän vuosi-ohjelmaa. Tulin myöhässä kotiin ja vaimo kiusasi, että paras kohta jäi näkemättä. Oli kuulemma EU-tarkastaja pukeutunut valkoisiin korkokumppareihin, hyvän näköisiin...
Saiko kukaan videolle? Ehkä klippiä tai still-kuvaa tänne...
Valkoiset kumisaappaat
39
8616
Vastaukset
- Kontsu
Laittoihan tuo valkoiset korkokumpparit jalkaan, muttei tehnyt kyllä mitään säväystä.
Jos olisi laittanut kunnon Kontiot, niin olisi alkanut seisomaan välittömästi.
Jollakin tavalla korkokumpparit eivät vain säväytä. Ehkä se johtuu siitä, että mummollani oli sellaiset ja niihin ei osaa yhdistää minkäänlaista seksikkyyttä. Valitettavasti.- friikki
Katsoin tuon jakson ja Pauliina Hukkasen korkokumpparit eivät säväyttäneet eivätkä myöskään Sari Havaksen vihreät kumpparit. Ennen oli eläinlääkäreillä ja keinosiementäjillä aina mustat Kontiot. Niin pitäisi olla nytkin.
- Säväytti
Kyllä säväytti kun nainen jalkoihinsa laittoi tuohen väriset Cityt. Harmi vaan kun ei olleet videot valmiina nauhoittamaan.
tosiaan perinteiset kotimaiset korkosaappaat. Ettei ollut EU-täti tuonut keskemmältä Euroopasta uusia saappaita? Siellähän edelleen valmistetaan korkokumisaappaita!
- kontsu
kumihansikas kirjoitti:
tosiaan perinteiset kotimaiset korkosaappaat. Ettei ollut EU-täti tuonut keskemmältä Euroopasta uusia saappaita? Siellähän edelleen valmistetaan korkokumisaappaita!
Valkoset kontio kumpparit ja Sari Havaksen jaloissa hikoilemassa niin olis kyllä kuola lentäny ja mällit monesti !
- Piiiiitkä hanska
kontsu kirjoitti:
Valkoset kontio kumpparit ja Sari Havaksen jaloissa hikoilemassa niin olis kyllä kuola lentäny ja mällit monesti !
Voi kuulkaa, koittakaa ihmeessä miltä se tuntuu, kun vaimolla on korkokumpparit jalassa ja hän lähetyssaarnaajassa kietoo säärensä ympärillenne tiukasti ja selkänne päällä hieroo kumisella saappaan varrella vauhtia toimintaan kumin narahdellessa viekottelevasti – laskee siitä sitten saappaat takareisiä pitkin alas ja painaa korot nautinnollisesti pohkeeseen ja vaatien vauhtia, saakin sitä kipukynnystä lähentelevällä kengän pohjan ja kumisen koron hiertävällä otteella…
- Kumitranssu
Piiiiitkä hanska kirjoitti:
Voi kuulkaa, koittakaa ihmeessä miltä se tuntuu, kun vaimolla on korkokumpparit jalassa ja hän lähetyssaarnaajassa kietoo säärensä ympärillenne tiukasti ja selkänne päällä hieroo kumisella saappaan varrella vauhtia toimintaan kumin narahdellessa viekottelevasti – laskee siitä sitten saappaat takareisiä pitkin alas ja painaa korot nautinnollisesti pohkeeseen ja vaatien vauhtia, saakin sitä kipukynnystä lähentelevällä kengän pohjan ja kumisen koron hiertävällä otteella…
Ne on ihanat saappaat nuolla niitä runkata niitä vasten nuolettaa ne seistä toisen peniksen päällä ottaa penis väliin ja puristaa mulla on jaloissa nyt Tuohen valkiset Cityt
- Ellu
Kumitranssu kirjoitti:
Ne on ihanat saappaat nuolla niitä runkata niitä vasten nuolettaa ne seistä toisen peniksen päällä ottaa penis väliin ja puristaa mulla on jaloissa nyt Tuohen valkiset Cityt
Jatka samaan malliin Cityillä mutta kokeiles joskus valkoisilla Evitoilla, meillä ainakin ukon kalu seisoo niin kauan kuin valkoisia Evitoja jaloissani pidän.
- Jatketaan samaan malliin
Ellu kirjoitti:
Jatka samaan malliin Cityillä mutta kokeiles joskus valkoisilla Evitoilla, meillä ainakin ukon kalu seisoo niin kauan kuin valkoisia Evitoja jaloissani pidän.
Jaloissani mustat Lenat kumiorjatranssuni polvillaan
näppäimistön alla nuolee Lena saapastani hänen kumikäsi kalussani kiinni orjallani on punaiset Cityt jaloissa ELÄKÖÖN IHANAT KORKOKUMISAAPPAAT!!! - Ukkomies
Ellu kirjoitti:
Meillä on muijalla useita pareja kaikkia muita, on Cityjä, Lenoja, Ladyja, vaan ei Evitoja. 80-luvulla niitä näkyi katukuvassa pilvinpimein, mutta ei enää. Mielestäni korkokumpparit olivat jopa liikenneturvallisuusriski katukuvassa. Montakohan peräänajoa ne aiheuttivat? Uskaltaako kukaan tunnustaa? Itselläni oli ainkin "läheltäpiti" tilanteita paljon.
- Kontio
Ukkomies kirjoitti:
Meillä on muijalla useita pareja kaikkia muita, on Cityjä, Lenoja, Ladyja, vaan ei Evitoja. 80-luvulla niitä näkyi katukuvassa pilvinpimein, mutta ei enää. Mielestäni korkokumpparit olivat jopa liikenneturvallisuusriski katukuvassa. Montakohan peräänajoa ne aiheuttivat? Uskaltaako kukaan tunnustaa? Itselläni oli ainkin "läheltäpiti" tilanteita paljon.
Kyllä valkoiset Kontiot ovat erityisen kiihottavat nuorehkon naisen jaloissa.Harmi että taitaa kontiohistoria päättyä.
- kumppis
Ellu kirjoitti:
Ellu please?
Olisit oikea persoona avaamaan aidot kumppasivut tähän maahan Onnistuisko? - Ellu
kumppis kirjoitti:
Ellu please?
Olisit oikea persoona avaamaan aidot kumppasivut tähän maahan Onnistuisko?Olen yrittänyt mutta eipä ole ollut halukkaita kertoo mitään saappaita ei kuvia. Samoin on tuttavanikin yrittänyt monesti mutta täällä suomi 24 ja Soneran Elleissä kirjoitellaan mutta eipä jos on suljettu kumisaapas yhteisö niin ei joten en edes enää yritä. tänne voi joskus heittää pätkän tai pari mutta muutoin ei.
- Ellu
Ukkomies kirjoitti:
Tuskimpa mistää muualta kuin kumisaapasfriikin vaatekaapista. Meille ainakin aikoinaan ostettiin useita pareja Evitoja kun niitä oli kaupoissa.
Muutamalla kaverilla niitä on moniakin pareja, tunnemme yhden kaverin jolla on valkoisia Evitoita yli neljäkymmäntä paria, mutta tiedän senkin että hän ei niitä myy, eräs tuttava pariskuntamme olisi ostaneet yhdet valkoiset kokoa 37 ja maksaneet niistä 200 Euroa niin kaveri tuumi että antaapa olla. - Ellu
Ellu kirjoitti:
Tuskimpa mistää muualta kuin kumisaapasfriikin vaatekaapista. Meille ainakin aikoinaan ostettiin useita pareja Evitoja kun niitä oli kaupoissa.
Muutamalla kaverilla niitä on moniakin pareja, tunnemme yhden kaverin jolla on valkoisia Evitoita yli neljäkymmäntä paria, mutta tiedän senkin että hän ei niitä myy, eräs tuttava pariskuntamme olisi ostaneet yhdet valkoiset kokoa 37 ja maksaneet niistä 200 Euroa niin kaveri tuumi että antaapa olla.Yhdellä saksalaisella sivulla on myynnissä siniset Evitat en nyt muista osoitetta mutta yritä etsiä.
- Ukkomies
Ellu kirjoitti:
Yhdellä saksalaisella sivulla on myynnissä siniset Evitat en nyt muista osoitetta mutta yritä etsiä.
Olen itsekin katsellut noita Saksalaisia sivuja, mutta nykyisin sinne ei pääse enää sisälle. Huuto.netissä oli ennen joulua upeakuntoiset mustat Evitat, mutta olivat "mammalle" yhtä numeroa liian pienet (37). Jos joskus kuulet vielä myynnissä olevista, kerro ihmeessä vaikka tällä palstalla. Pidetään haku päällä loskakelejä odotellessa. Mukava havaita että on vielä olemassa naisia, jotka haluavat pukeutua naisellisesti kumppareita myöten. Kontiot ne ei vaan säväytä. Olen itsekkin työssä naisvaltaisessa työpaikassa, missä naisilla työasuun kuuluu päivittäin mustat kontiot, (talon puolesta), mutta so what,jos ei säväytä, niin ei. Olis meikäläisen homma varmaan jollekin Kontiofanille unelmahomma. Hyvää keväänjatkoa!
- Ellu
Ukkomies kirjoitti:
Olen itsekin katsellut noita Saksalaisia sivuja, mutta nykyisin sinne ei pääse enää sisälle. Huuto.netissä oli ennen joulua upeakuntoiset mustat Evitat, mutta olivat "mammalle" yhtä numeroa liian pienet (37). Jos joskus kuulet vielä myynnissä olevista, kerro ihmeessä vaikka tällä palstalla. Pidetään haku päällä loskakelejä odotellessa. Mukava havaita että on vielä olemassa naisia, jotka haluavat pukeutua naisellisesti kumppareita myöten. Kontiot ne ei vaan säväytä. Olen itsekkin työssä naisvaltaisessa työpaikassa, missä naisilla työasuun kuuluu päivittäin mustat kontiot, (talon puolesta), mutta so what,jos ei säväytä, niin ei. Olis meikäläisen homma varmaan jollekin Kontiofanille unelmahomma. Hyvää keväänjatkoa!
Mutta katsoppa tuolla saksalaisella sivustolla olevaa varoitusta, eiköhän sielläkin ole Ruotsissa asuva suomalainen tehnyt oharit.
Jos saan tietooni myynnissä olevista Evitoista niin laitan tänne linkin niistä jos sua kiinnostaa. - Ellu
Ukkomies kirjoitti:
Unfortunately, there is a guy from Skultuna in Sweden who is cheating other rubber boot friends. His name is Erkki Hakuli (Eric). Don't make any deals with him and send no money to him! You will get nothing except emails with excuses. We know some cases where he got money but didn't sent the promised goods. If you have been cheated yet, please let us know. Maybe there is a chance to dispose him. Please give this information to others who don't know our page.
- olli51
Ellu kirjoitti:
Mutta katsoppa tuolla saksalaisella sivustolla olevaa varoitusta, eiköhän sielläkin ole Ruotsissa asuva suomalainen tehnyt oharit.
Jos saan tietooni myynnissä olevista Evitoista niin laitan tänne linkin niistä jos sua kiinnostaa.mulla ois siistit valkoset ja siniset EVITAT no 37 ja mustat leidy EVITAT no 41 mitähän niistä mahtais saada jos möis??
- S-S
olli51 kirjoitti:
mulla ois siistit valkoset ja siniset EVITAT no 37 ja mustat leidy EVITAT no 41 mitähän niistä mahtais saada jos möis??
Laita mulle sähköposti osoitteeseen [email protected] niin teen sulle tarjouksen noista saappaistasi.
- olli
S-S kirjoitti:
Laita mulle sähköposti osoitteeseen [email protected] niin teen sulle tarjouksen noista saappaistasi.
lähtenyt viestini tulemaan.. onko osoite oikein??
- S.S.
olli kirjoitti:
lähtenyt viestini tulemaan.. onko osoite oikein??
Kyllä osoite on [email protected]
- Ukkomies
Ellu kirjoitti:
Jos saan tietooni myynnissä olevista Evitoista niin laitan tänne linkin niistä jos sua kiinnostaa.Lueskelin tuossa muutamia kirjoittamiasi tekstejä Soneran foorumissa. Mielenkiintoista luettavaa. Mekin olemme vaimoni kanssa jo keski-ikään ehtineitä "vanhoja köpöjä", n.50.v. Lapset asuvat eri paikkakunnalla, eli aikaa on toistemme viihdyttämiseen runsaasti, ja sitähän me totisesti teemme. Molemmilla sattuu vielä olemaan kiinnostus korkokumppareihin, ja kaikkeen muuhunkin "rekvisiittaan",(vaimo käyttää , minä nautin ja ihailen). Soneran palstalla oli muutama saman alan harrastajan nimimerkki,(ainakin Sirpa ja Leena), joiden kanssa olisi myös kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia alalta. Itsellänikin olis muutama tositarina itse koettuna ja osa vaimon kertomana. Meillekin ilmestyivät ensimmäiset mustat Lena-saappaat eteisen naulakon alle suureksi riemukseni joskus 70-luvun lopussa. Onko olemassa mitään foorumia, missä aikuiset, "normaalissa" parisuhtessa elävät ihmiset voivat jakaa ajatuksiaan ja kokemuksia ilman että joku vielä enemmän sekoboltsi, puuttuisi asialliseen keskusteluun, ja sekoittaisi koko palettia. Mehän elämme tässä iässä sitä kuuluisaa "laatuaikaa" joka päivä, sillä meidänhän ei tarvitse enää kertoa eikä opettaa puolisoillemme, mikä saa meidät sänkyhommissa kiitolaukalle. Voidaan nauttia täysin siemauksin huippuseksiä tutun ja turvallisen kumppanin kanssa pienillä "lisämausteilla", mistä molemmat pitävät,. höystettynä. Se on elämää se. Eihän pitkään ja paksuun aamutakkiin sonnustautunutta lepotuolissa kymppiuutisia saunan jälkeen tuijottavaa puolisoa, joka vielä samalla kutoo villasukkaa, voi pitää kovin eroottsena,eihän? Mutta jos sieltä telttaa muistuttavan takin liepeen alta vilahtaakin korkokenkä ja punaiseksi maalatut varpaankynnet, tai vielä parempaa korkeakorkoinen kumisaapas, tilanne on aivan toinen. Siinä vaihessa unohtuu aikaiset aamuherätykset, ja muut arkiset asiat. Yleensä sieltä paksun palttoon alta löytyy muitakin herkkuja, joita maistellaan pitkälle aamutunneille asti. Tuntuu että seksi aina vain paranee, mitä enemmän ikää karttuu.Mitään estojahan ei tämän ikäisillä enää ole. Kommentteja hyvät Naiset ja Herrat, ja ennen muita, sinä Ellu, sulla tuntuu olevan otetta tähän hommaan.Moikka!
- Ellu
Ukkomies kirjoitti:
Lueskelin tuossa muutamia kirjoittamiasi tekstejä Soneran foorumissa. Mielenkiintoista luettavaa. Mekin olemme vaimoni kanssa jo keski-ikään ehtineitä "vanhoja köpöjä", n.50.v. Lapset asuvat eri paikkakunnalla, eli aikaa on toistemme viihdyttämiseen runsaasti, ja sitähän me totisesti teemme. Molemmilla sattuu vielä olemaan kiinnostus korkokumppareihin, ja kaikkeen muuhunkin "rekvisiittaan",(vaimo käyttää , minä nautin ja ihailen). Soneran palstalla oli muutama saman alan harrastajan nimimerkki,(ainakin Sirpa ja Leena), joiden kanssa olisi myös kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia alalta. Itsellänikin olis muutama tositarina itse koettuna ja osa vaimon kertomana. Meillekin ilmestyivät ensimmäiset mustat Lena-saappaat eteisen naulakon alle suureksi riemukseni joskus 70-luvun lopussa. Onko olemassa mitään foorumia, missä aikuiset, "normaalissa" parisuhtessa elävät ihmiset voivat jakaa ajatuksiaan ja kokemuksia ilman että joku vielä enemmän sekoboltsi, puuttuisi asialliseen keskusteluun, ja sekoittaisi koko palettia. Mehän elämme tässä iässä sitä kuuluisaa "laatuaikaa" joka päivä, sillä meidänhän ei tarvitse enää kertoa eikä opettaa puolisoillemme, mikä saa meidät sänkyhommissa kiitolaukalle. Voidaan nauttia täysin siemauksin huippuseksiä tutun ja turvallisen kumppanin kanssa pienillä "lisämausteilla", mistä molemmat pitävät,. höystettynä. Se on elämää se. Eihän pitkään ja paksuun aamutakkiin sonnustautunutta lepotuolissa kymppiuutisia saunan jälkeen tuijottavaa puolisoa, joka vielä samalla kutoo villasukkaa, voi pitää kovin eroottsena,eihän? Mutta jos sieltä telttaa muistuttavan takin liepeen alta vilahtaakin korkokenkä ja punaiseksi maalatut varpaankynnet, tai vielä parempaa korkeakorkoinen kumisaapas, tilanne on aivan toinen. Siinä vaihessa unohtuu aikaiset aamuherätykset, ja muut arkiset asiat. Yleensä sieltä paksun palttoon alta löytyy muitakin herkkuja, joita maistellaan pitkälle aamutunneille asti. Tuntuu että seksi aina vain paranee, mitä enemmän ikää karttuu.Mitään estojahan ei tämän ikäisillä enää ole. Kommentteja hyvät Naiset ja Herrat, ja ennen muita, sinä Ellu, sulla tuntuu olevan otetta tähän hommaan.Moikka!
Näinhän asia on, MSN:ssä on ollut muutama yhteisö kumisaapastelijoille. Kaikki on kaatuneet siihen että kukaan ei kirjoita mitään siellä. Mullakin oli vielä kuukausi sitten tälläinen yhteisö jäseniä viitisen kymmentä sinne kirjoittivat vain minä ja Sikari-Sakarina tunnettu henkilö ja ei sit oikeestaan muita selityksiä tuli että ei ehdi, vaikka jäsenet kävivät päivittäin siellä kun mulla oli laskin joka kertoi ketä milloinkin oli yhteisössä. Tietysti voisi perustaa uuden mutta se kyllä vaatisi kaikkien jäsenten toimintaa. Täällähä voisi tehdä gallupin kannattaako yhteisö saapastelijat. Vastailkaahan niin katsotaan!!!!!
- Kumppis
Ellu kirjoitti:
Olen yrittänyt mutta eipä ole ollut halukkaita kertoo mitään saappaita ei kuvia. Samoin on tuttavanikin yrittänyt monesti mutta täällä suomi 24 ja Soneran Elleissä kirjoitellaan mutta eipä jos on suljettu kumisaapas yhteisö niin ei joten en edes enää yritä. tänne voi joskus heittää pätkän tai pari mutta muutoin ei.
Kiitos Ellu!
Ensinnäkin siitä että meitäkin joille tämä pikku nyanssi on elämänsuola kohdellaan kuin kun tilanne sallii seinää vasten ja laukaus niskaan?
Tätä on mediamaailma ei mene kauan kun joku ns. mediakuru keksii aiheen ja vaatii kaikki hoitoon!
Kiitos myös siitä että nostit esiin nämä oikeat huijjarit!
Itse olen maksanut tämän tyypin kokoelmasta,kun puhutaan valkoisista Evitoista kymmenenparia jotka kuuluu minulle.
Heitän vaan ilmaan? - Ukkomies
Ellu kirjoitti:
Näinhän asia on, MSN:ssä on ollut muutama yhteisö kumisaapastelijoille. Kaikki on kaatuneet siihen että kukaan ei kirjoita mitään siellä. Mullakin oli vielä kuukausi sitten tälläinen yhteisö jäseniä viitisen kymmentä sinne kirjoittivat vain minä ja Sikari-Sakarina tunnettu henkilö ja ei sit oikeestaan muita selityksiä tuli että ei ehdi, vaikka jäsenet kävivät päivittäin siellä kun mulla oli laskin joka kertoi ketä milloinkin oli yhteisössä. Tietysti voisi perustaa uuden mutta se kyllä vaatisi kaikkien jäsenten toimintaa. Täällähä voisi tehdä gallupin kannattaako yhteisö saapastelijat. Vastailkaahan niin katsotaan!!!!!
Harmittaa kun en tiennyt ylläpitämästäsi foorumista mitään. Kaikkeahan ei voi löytää täältä bittien viidakosta, ja varsinkaan tällainen hakkeri jolla kymmensormijärjestelmä pelaa tyyliin: yhdeksän etsii, yksi naputtaa... Sain lopultakin luettua Elleissä olevan koko viestiketjun läpi, ja jäin ihmettelemään muutamien "normaalien" hörhöjen käytöstä. Joillakin seksielämää harrastetaan ilmeisesti vain lajin lisääntymistarkoituksessa. Millä opilla tällaiset häiriköt saa pidettyä pois asiallisesta keskustelusta? Varmaan jouduit seulomaan tarkkaan jäsenet joita foorumiin päästit. Eihän tarvita kuin yksi tällainen henkilö, jolla hissi ei nouse aivan aivan ylimpiin kerroksiin, niin hyvä yhteisö on pilalla. Olisitko Ellu valmis vielä yrittämään vielä kerran? Olisin tietysti itse valmis tukemaan systeemiä tämän kymmensormijärjestelmäni kanssa, kun tietäs vaan miten muuten kun kirjoittamaan aina sillointälloin muutaman rivin. Tämäkin keskusteluketjukin varmaan kannattaisi siirtää jo näkyvämmälle paikalle. Kirjoittele!
- apua
Ukkomies kirjoitti:
Harmittaa kun en tiennyt ylläpitämästäsi foorumista mitään. Kaikkeahan ei voi löytää täältä bittien viidakosta, ja varsinkaan tällainen hakkeri jolla kymmensormijärjestelmä pelaa tyyliin: yhdeksän etsii, yksi naputtaa... Sain lopultakin luettua Elleissä olevan koko viestiketjun läpi, ja jäin ihmettelemään muutamien "normaalien" hörhöjen käytöstä. Joillakin seksielämää harrastetaan ilmeisesti vain lajin lisääntymistarkoituksessa. Millä opilla tällaiset häiriköt saa pidettyä pois asiallisesta keskustelusta? Varmaan jouduit seulomaan tarkkaan jäsenet joita foorumiin päästit. Eihän tarvita kuin yksi tällainen henkilö, jolla hissi ei nouse aivan aivan ylimpiin kerroksiin, niin hyvä yhteisö on pilalla. Olisitko Ellu valmis vielä yrittämään vielä kerran? Olisin tietysti itse valmis tukemaan systeemiä tämän kymmensormijärjestelmäni kanssa, kun tietäs vaan miten muuten kun kirjoittamaan aina sillointälloin muutaman rivin. Tämäkin keskusteluketjukin varmaan kannattaisi siirtää jo näkyvämmälle paikalle. Kirjoittele!
Kun on tiedossa mistä tämä UUSI Ellun ketju löytyy.
- Ellu
apua kirjoitti:
Kun on tiedossa mistä tämä UUSI Ellun ketju löytyy.
Yhteisö löytyy osoitteesta
http://groups.msn.com/Nokilaiset
Vaatii kylläkin rekistöröitymisen jotta hörhöt pysyvät poissa. - Ellu
Ellu kirjoitti:
Vaatii kylläkin rekistöröitymisen jotta hörhöt pysyvät poissa.Mikäli tuo edellisessä viestissä ollut linkki ei toimi, niin tässä olisi sähköposti osoite johon voit lähettää viestin niin kutsun sinut mukaan yhteisöön.
[email protected]
Sähköpostissa voisit kertoa hieman itsestäsi.
Ellu - Ei Kontio fani
Kontio kirjoitti:
Kyllä valkoiset Kontiot ovat erityisen kiihottavat nuorehkon naisen jaloissa.Harmi että taitaa kontiohistoria päättyä.
Kyllä joutaa jo lopettaakin mokomatkin tukkijullinkulkimet. Onneks ulkomailta saa kunnollisia korkokumppareta kun noi NJ:n pomot ei ymmärrä mitään muodista.
- Ukkomies
Ellu kirjoitti:
Vaatii kylläkin rekistöröitymisen jotta hörhöt pysyvät poissa.Sinä teit sen. Täytyypä rustailla jäsenhakemus. Onko ositteessa pieni kirjoitusvirhe. Ei ainakaan tuossa muodossa mene läpi. Puuttuuko sanasta Nokialaiset tuo a-kirjain? Heippa taas.
- Ellu
Ellu kirjoitti:
Vaatii kylläkin rekistöröitymisen jotta hörhöt pysyvät poissa.Sorry!
osoite pitää olla
http://groups.msn.com/Nokialaiset
Pahoittelen! - Kumppis
Ellu kirjoitti:
Sorry!
osoite pitää olla
http://groups.msn.com/Nokialaiset
Pahoittelen!Moi!
En ymmärrä mutta en pääse mitenkään sisälle?
- Ellu
Nokialaiset on suljettu yhteisö johon pääsee jäseneksi vain kun valvoja hyväksyy. Lisäksi täytyy kirjautua msn:ään. Laitappa minulle sähköposti osoitteeseen [email protected] ja kerro hieman itsestäsi niin laitan sulle kutsun niin katsotaan pääsisitkö jäseneksi yhteisöön.
- Ellu
Vaikka oli pakkasta niin lumisateen vuoksi laitoin aamulla työmatkalleni valkoiset Evitat jalkoihini. Kuis toiset ootteko käyttäneet korkokumppareita työmatkollanne.
- 123
Ellu kirjoitti:
Vaikka oli pakkasta niin lumisateen vuoksi laitoin aamulla työmatkalleni valkoiset Evitat jalkoihini. Kuis toiset ootteko käyttäneet korkokumppareita työmatkollanne.
Hienoa Ellu!
Kohta tulee kevät ja saapaskelit. - Ellu 05
123 kirjoitti:
Hienoa Ellu!
Kohta tulee kevät ja saapaskelit.Älä muuta sano, mutta kyllä täällä ainakin jo pitää käyttää kumisaappaita työmatkoilla iltapäivisin kun loska lentää ja katuojat juoksee. Kyllä mulla ainakin on kivaa siksipä tänäänkin laitoin valkoiset korkokumisaappaat ja skottiruutuhameen että myös toiset näkevät kumisaappaani.
- kumisaapastelija
Ellu 05 kirjoitti:
Älä muuta sano, mutta kyllä täällä ainakin jo pitää käyttää kumisaappaita työmatkoilla iltapäivisin kun loska lentää ja katuojat juoksee. Kyllä mulla ainakin on kivaa siksipä tänäänkin laitoin valkoiset korkokumisaappaat ja skottiruutuhameen että myös toiset näkevät kumisaappaani.
On tosiaan kivaa, kun alkaa lumet sulaa ja saa vetää kumisaappaat jalkaan.
Tulisivatpa kumisaappaat taas muotiin, kuten oli 70 ja 80-luvuilla. - 123
Ellu 05 kirjoitti:
Älä muuta sano, mutta kyllä täällä ainakin jo pitää käyttää kumisaappaita työmatkoilla iltapäivisin kun loska lentää ja katuojat juoksee. Kyllä mulla ainakin on kivaa siksipä tänäänkin laitoin valkoiset korkokumisaappaat ja skottiruutuhameen että myös toiset näkevät kumisaappaani.
Hyvä Ellu!
Nyt on saapakelijä jatkunut. Oletko jatkanut kävelyä korkokumisaappailla ja saanut ihastuttavia katseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767