hurr hurrr...
Taxikuski
19
238
Vastaukset
- Neiti Violetti
Mersu on, mä olen nähnyt.
- Neiti Vähän Vihreä
Minäkin olen nähnyt
- päätellen..
ei kuitenkaan ajokorttia.
Ei alle äänestyikäisillä useinkaan ole;-)
Taitaa olla kokkelipojan tukevaisuudenhaave tuo taxikuskin homma.
Minustakin piti tulla lakaisinkoneenkuljettaja. - Neiti Violetti
päätellen.. kirjoitti:
ei kuitenkaan ajokorttia.
Ei alle äänestyikäisillä useinkaan ole;-)
Taitaa olla kokkelipojan tukevaisuudenhaave tuo taxikuskin homma.
Minustakin piti tulla lakaisinkoneenkuljettaja.autokortti ja kuorma-autoakin saan ajaa. Ikääkin on ihan riittävästi. Miksi sinusta ei sitten tullut lakaisukoneenkuljettajaa? Olisit päässyt joka pojan toiveammattiin. :)
- MiracleMike
Aja se aatteen autos täältä hemmettiin. Menes, toveri, nyt sen Ladas kanssa vaikka Pohjois-Koreaan. Punalippua liehuttelemaan. Fucking commies ass hole.
- kokkarin
Tyypillinen kusipää kokkarin kirjoitus, ei mitään omaa kopioidaan kirjoittajalta jonka kirjoitukseen.
Tähän tyyliin: Aja itse se aatteen autos täältä hemmettiin, mene itse toveri jne. jne.
PS. haista itse vittu - Neiti Violetti
kokkarin kirjoitti:
Tyypillinen kusipää kokkarin kirjoitus, ei mitään omaa kopioidaan kirjoittajalta jonka kirjoitukseen.
Tähän tyyliin: Aja itse se aatteen autos täältä hemmettiin, mene itse toveri jne. jne.
PS. haista itse vittuEnkö ole sanonut sulle, että sivistys ei mene koskaan hukkaan. Missä sinun sivistyksesi, onko se kateissa vai häipynyt kokonaan?
- neiti violetin
Neiti Violetti kirjoitti:
Enkö ole sanonut sulle, että sivistys ei mene koskaan hukkaan. Missä sinun sivistyksesi, onko se kateissa vai häipynyt kokonaan?
sivistyksen kanssa?Missä vika kun olet edelleen neiti,tuolla ikää?Oletko kenties läpeesi tyytymätön?
- Neiti Sininen
neiti violetin kirjoitti:
sivistyksen kanssa?Missä vika kun olet edelleen neiti,tuolla ikää?Oletko kenties läpeesi tyytymätön?
sivistynyt ja tarkoituksella neiti. Koska avopuolisoni kuoli viime vuonna aivoverenvuotoon, päätin jäädä loppuiäkseni neidiksi. Hän oli ja on elämäni mies. toista ei tule. Ja enpä ole kertonut ikääni, mistä sen tietäisit? Tyytyväinen olen, minulla on kiva työ, asunto ja paljon mukavia ystäviä. Mitä muuta vielä haluat tietää?
- Neiti Violetti
neiti violetin kirjoitti:
sivistynyt ja tarkoituksella neiti. Koska avopuolisoni kuoli viime vuonna aivoverenvuotoon, päätin jäädä loppuiäkseni neidiksi. Hän oli ja on elämäni mies. toista ei tule. Ja enpä ole kertonut ikääni, mistä sen tietäisit? Tyytyväinen olen, minulla on kiva työ, asunto ja paljon mukavia ystäviä. Mitä muuta vielä haluat tietää?
- Neiti Violetti
Neiti Sininen kirjoitti:
Tuli vahingossa Sininen, koska sinivalkoiset ajatukset välillä päässä.
- vivahtava
Neiti Sininen kirjoitti:
Ja täällä sinä kirjoittelet vaikka on suruaika-
- MiracleMike
kokkarin kirjoitti:
PS. haista itse vittutämä on niin kuin suomeksi?
>Tyypillinen kusipää kokkarin kirjoitus, ei mitään
>omaa kopioidaan kirjoittajalta jonka >kirjoitukseen.
>Tähän tyyliin: Aja itse se aatteen autos täältä >hemmettiin, mene itse toveri jne. jne. - neitikellertävä
MiracleMike kirjoitti:
tämä on niin kuin suomeksi?
>Tyypillinen kusipää kokkarin kirjoitus, ei mitään
>omaa kopioidaan kirjoittajalta jonka >kirjoitukseen.
>Tähän tyyliin: Aja itse se aatteen autos täältä >hemmettiin, mene itse toveri jne. jne.Se oli juuri sellainen kuin teidän kokkareitten sepustukset on, paljon kirjaimia ja sanoja peräkkäin, muttei järjen hiventäkään.
Vastaus arvatenkin on:itse et osaa kirjoittaa , kommari - visiin
neitikellertävä kirjoitti:
Se oli juuri sellainen kuin teidän kokkareitten sepustukset on, paljon kirjaimia ja sanoja peräkkäin, muttei järjen hiventäkään.
Vastaus arvatenkin on:itse et osaa kirjoittaa , kommarivenäjää, kun siitä ei ymmärrä mitään. Tai ainakin yrität.
- miksi sinä
Se oli juuri sellainen kuin teidän kokkareitten sepustukset on, paljon kirjaimia ja sanoja peräkkäin, muttei järjen hiventäkään.
Vastaus arvatenkin on:itse et osaa kirjoittaa , kommariolet alkanut kellertyä....
- sinä et
Vastaus arvatenkin on:itse et osaa kirjoittaa , kommariymmärrä kunnon tekstiä, siksi sinun on kirjoitettava itse puuta heinää.
- pääsee sivusta
sinä et kirjoitti:
ymmärrä kunnon tekstiä, siksi sinun on kirjoitettava itse puuta heinää.
seuraamaan näin älyllistä debattia - pitääpä pitää suu kiinni ja ottaa opiksi.
- on kuule
pääsee sivusta kirjoitti:
seuraamaan näin älyllistä debattia - pitääpä pitää suu kiinni ja ottaa opiksi.
lähes täynnä sitä älyllistä debattia, joten ota vaan opiksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794