Maistoin tuossa taannoin fisu nimistä shottia.
Hyvää oli.
Luultavasti siinä ainakin oli niitä fischermans-pastilleja, mutta mitäköhän viinaa siihen kuuluu?
Jos vaikka kokeilis tehdä itse.
Että olisikos teko-ohjeita kenelläkään?
Fisu
5
7672
Vastaukset
- tai vastaavaa
enne jotkut teki samiakki kossua (luulis toimivan fisuunkin)näin.
Pullo maustamatonta viinaa
Turkin pippuri karkkeja
Karkit rikki ja puloon, ravistelaan ja annetaan aineiden liueta.
Voi myös laitta seos pullon esim. astian pesukoneeseen
KORKKI TIUKASTI kiinni.- joosseff
litra kossuu ja kaks pulloo fisherman's friendeja. todella hyvää!!!! mutta petollista
- joossef
tarkoitan puolilitraa kossua ja kaksi pussia niitä karkkeja
- preda
joossef kirjoitti:
tarkoitan puolilitraa kossua ja kaksi pussia niitä karkkeja
Todella petolista tavaraa. Myydän tallinnan laivalla pulloina, suomesta vaan joistakin ravinoloista nimellä seaman's shot. saattaa olla myös itsetehtyä jollain muulla nimellä.
http://www.helawine.dk/vis_vare.php?nr=11302
- Fisumaster
0.7 suomi 2pussia fisu pastilleja tai sisuja (suosittelen sisun koittamista paljon parempi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875