Maistoin tuossa taannoin fisu nimistä shottia.
Hyvää oli.
Luultavasti siinä ainakin oli niitä fischermans-pastilleja, mutta mitäköhän viinaa siihen kuuluu?
Jos vaikka kokeilis tehdä itse.
Että olisikos teko-ohjeita kenelläkään?
Fisu
5
7675
Vastaukset
- tai vastaavaa
enne jotkut teki samiakki kossua (luulis toimivan fisuunkin)näin.
Pullo maustamatonta viinaa
Turkin pippuri karkkeja
Karkit rikki ja puloon, ravistelaan ja annetaan aineiden liueta.
Voi myös laitta seos pullon esim. astian pesukoneeseen
KORKKI TIUKASTI kiinni.- joosseff
litra kossuu ja kaks pulloo fisherman's friendeja. todella hyvää!!!! mutta petollista
- joossef
tarkoitan puolilitraa kossua ja kaksi pussia niitä karkkeja
- preda
joossef kirjoitti:
tarkoitan puolilitraa kossua ja kaksi pussia niitä karkkeja
Todella petolista tavaraa. Myydän tallinnan laivalla pulloina, suomesta vaan joistakin ravinoloista nimellä seaman's shot. saattaa olla myös itsetehtyä jollain muulla nimellä.
http://www.helawine.dk/vis_vare.php?nr=11302
- Fisumaster
0.7 suomi 2pussia fisu pastilleja tai sisuja (suosittelen sisun koittamista paljon parempi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772