Mistä saisi jotain pieniä ilmastointilaitteita, joita voisin käyttää autossani (esim. tupakansytyttimeen liitettynä tai omalla akulla)? Ei jaksais seuraavaa kesää ajella helteissä.
Miten teen
11
1161
Vastaukset
- mistään
saa. Se ilmastintilaite vaatii sentään melkoisen paljon tehoa, ei riitä sähkölaitteet. Ja sitten kun se pitäisi saada vielä lämmityslaitteen kanavistoon. Unohda koko ajatus!
- tällä tavalla
autoosi saat kätevän ilmastointilaitteen kun viet sen vanhan romusi kauppaan tai paska.aholle ja ostat uuden missä on vakiona kyseinen järjestelmä.
ja kannattaa ottaa sellanen uudempi järjestelmä missä on R134A kylmäaine. vanhaa R12 järjestelmää ei kannata ostaa koska sen kanssa on huollon kanssa ongelmia.
Minulla on Chevrolet ja tulee niin kylmää kesäisin että meinaa jäätyä.
on loistavaa kun ei tiedä mitään helteestä autossa istuessaan. ajaminen on mukavaa. - sellaisia mutta
tällä tavalla kirjoitti:
autoosi saat kätevän ilmastointilaitteen kun viet sen vanhan romusi kauppaan tai paska.aholle ja ostat uuden missä on vakiona kyseinen järjestelmä.
ja kannattaa ottaa sellanen uudempi järjestelmä missä on R134A kylmäaine. vanhaa R12 järjestelmää ei kannata ostaa koska sen kanssa on huollon kanssa ongelmia.
Minulla on Chevrolet ja tulee niin kylmää kesäisin että meinaa jäätyä.
on loistavaa kun ei tiedä mitään helteestä autossa istuessaan. ajaminen on mukavaa.Olen tässä viimeaikoina bongiallut sellaisia autoja, mutta en vaan löydä mistään järkevällä hinnalla ja oikean merkkistä. Ruostetta ei saisi olla (siinä unohdettiin vanhat japsit ja foortit) ja pitäisi kuluttaa kohtuullisesti (siinä unohdettiin volvot), pitäisi olla turvallinen, pitäisi mahtua jotain tavaroitakin mukaan (siinä unohdettiin Yarikset). Esim. joku 2 vuotta vanha mazda 3 oli tuossa liikkeessä jotain 21k€. Ehkä mielestäni pikkaisen ylihintainen, mutta voisisin sen tuolla ostaa. No mitä luin tuulilasista 30tkm testiä, niin en sittenkään niillä vioilla ala noin paljoa maksamaan. Tällä hetkellä rahatilanne niin ettei tuota 20k€ oikein muutenkaan ylittäis, kun tulee muuten liian tiukka maksuohjelma. Sitten jos alan kattelemaan alle 10k€ autoja, niin niissä taas mietin, että tuleekohan niissä enemmän remppaa kuin nykyisessäni 20v vanhassa autossani. Voiu olla että sellainen pomppais seuraavassa katsastuksessa. Tosin olen sen verran jo hinnoista perillä että kyllä tietäisin ali hintaisen auton, mutta ne ehtii aina mennä kun soitan.
- leon
sellaisia mutta kirjoitti:
Olen tässä viimeaikoina bongiallut sellaisia autoja, mutta en vaan löydä mistään järkevällä hinnalla ja oikean merkkistä. Ruostetta ei saisi olla (siinä unohdettiin vanhat japsit ja foortit) ja pitäisi kuluttaa kohtuullisesti (siinä unohdettiin volvot), pitäisi olla turvallinen, pitäisi mahtua jotain tavaroitakin mukaan (siinä unohdettiin Yarikset). Esim. joku 2 vuotta vanha mazda 3 oli tuossa liikkeessä jotain 21k€. Ehkä mielestäni pikkaisen ylihintainen, mutta voisisin sen tuolla ostaa. No mitä luin tuulilasista 30tkm testiä, niin en sittenkään niillä vioilla ala noin paljoa maksamaan. Tällä hetkellä rahatilanne niin ettei tuota 20k€ oikein muutenkaan ylittäis, kun tulee muuten liian tiukka maksuohjelma. Sitten jos alan kattelemaan alle 10k€ autoja, niin niissä taas mietin, että tuleekohan niissä enemmän remppaa kuin nykyisessäni 20v vanhassa autossani. Voiu olla että sellainen pomppais seuraavassa katsastuksessa. Tosin olen sen verran jo hinnoista perillä että kyllä tietäisin ali hintaisen auton, mutta ne ehtii aina mennä kun soitan.
Osta seat leon. Luotettavaa VAG ryhmän kamaa. Ei turhan kallis eikä mikään romukaan. Parempi ajaa kun esim. suunnilleen saman kokoluokan corolla
- Niissä edes
leon kirjoitti:
Osta seat leon. Luotettavaa VAG ryhmän kamaa. Ei turhan kallis eikä mikään romukaan. Parempi ajaa kun esim. suunnilleen saman kokoluokan corolla
Onko niissä edes ilmastointeja? Olen muistaakseni kattonut nettiautosta ja aika harvassa on ollut ilmastointi.
- haluat ostaa
Niissä edes kirjoitti:
Onko niissä edes ilmastointeja? Olen muistaakseni kattonut nettiautosta ja aika harvassa on ollut ilmastointi.
Ja kyllä mulla on ainakin vaikka mulla on varustelutasoista kaikista huonoin ja ilmastointi löytyy
- monta hyvää
haluat ostaa kirjoitti:
Ja kyllä mulla on ainakin vaikka mulla on varustelutasoista kaikista huonoin ja ilmastointi löytyy
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=561149&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=8879934@amp;tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=1@sortCol=price@ord=ASC@id=8879934@tb=tmp_find_agent
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=566852&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=8879934@amp;tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=1@sortCol=price@ord=ASC@id=8879934@tb=tmp_find_agent
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=608266&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=8879934@amp;tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=1@sortCol=price@ord=ASC@id=8879934@tb=tmp_find_agent
Siinä nyt muutama alle 20 tuhannen seattia. Löytyyhän niitä kun vähän viitsii etsiä. - eikö
monta hyvää kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=561149&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=8879934@amp;tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=1@sortCol=price@ord=ASC@id=8879934@tb=tmp_find_agent
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=566852&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=8879934@amp;tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=1@sortCol=price@ord=ASC@id=8879934@tb=tmp_find_agent
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=608266&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=8879934@amp;tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=1@sortCol=price@ord=ASC@id=8879934@tb=tmp_find_agent
Siinä nyt muutama alle 20 tuhannen seattia. Löytyyhän niitä kun vähän viitsii etsiä.Hei vaan mut eikö noi "Pirkka" volkkaritkin aikalailla ylihinnoiteltuja laatuunsa nähen.
- sekin
eikö kirjoitti:
Hei vaan mut eikö noi "Pirkka" volkkaritkin aikalailla ylihinnoiteltuja laatuunsa nähen.
Se on jokaisen ihan oma asia. Mulla on ainakin pelannut aivan loistavasti ei mitään vikaa. Sitäpaitsi niissä käytetään kuule ihan samoja osia mitä löytyy esim. Audi, vw, skoda,
- jAlonen
sekin kirjoitti:
Se on jokaisen ihan oma asia. Mulla on ainakin pelannut aivan loistavasti ei mitään vikaa. Sitäpaitsi niissä käytetään kuule ihan samoja osia mitä löytyy esim. Audi, vw, skoda,
Käyt vaan hakemassa autoliikkeestä osat ja asennat.
Koska sulla on noin hyvä auto, että 20 vuotta vanha ja kestää paremmin kuin uudet, täytyy autosi olla laatuauto, ja niihin sai jo 20 vuotta sitten ilmastointilaitteita. Saab, volvo, audi ja mersu ainakin toimitti autoja ilmastoinneilla varustettuna.
Joten eikun kauppaan ja jos ei oo rahaa niin sittten töihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811518Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604109Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1223309Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1772602Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1142343Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2051884Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3311218- 681004
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20947- 65828