onnellinen huipennus tarjan

vaali menestykselle

ei muuta kuin tarja ja conan saunaan ja sauna
juomaksi lapin kultaa niin kansa on saanut
onnellisen huipennuksen vaali hulinalle.

13

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naulankantaan

Annetaan heidän nauttia toistensa seurasta. Saadaanpahan me muut olla rauhassa.

• lakki naulaan

halosen saunassa kaikki on varmaa kirkkaaksi
      muuttuu siel naamakin harmaa................

• ikäneitokainen

Kyllä minua naisena hävettäisi, jos kaksoisolentoni olisi MIES.

• kotisaunan lauteilla

lämmin on aina sauna vihta jos tarja on vihtomassa.

• piip.

totta puhuen jos olis ollut uimapuku kierros
      ei halonen olis enään pressa.

• hupsu vaari

älä sie ikä neitokainen häppee,tai nipistän sua
      pyllyst.

• Conanille

Conanhan on jo ilmoittanut, että haluaa Koskenkorvaa niin paljon että sammuu hankeen kesken saunamatkan. Kunnon kaveri, tämä Conan.

Kippis vaan!!!!

• MiracleMike

Mutta jos pelleillään hartiavoimin oikein presidentin vallalla ja voimalla, niin ollaan hakoteillä. Jos se pelleileminen tulee pääasiaksi..

Hoopon pellemummon laittovat presidentiksi :) Originelli sosiaalitantta, LOL

• EIVÄT VIELÄ..

Itse tajua sitä?

Kaikki jenkeissä kuulemma nauravat kyseiselle asialle ja ihmettelevät jos Halonen tapaa vielä Conanin!

Mutta se oli kuulemma sovittu SAK-JA SDP- nuorisoporukan kanssa, että,jos Halonen voittaa, niin Conan tulee Suomeen.

Ja jos joku hölmö luulee, että hän tulee ilmaiseksi, niin erehtyy???
        Mutta onko asia taas maksettu meidän rahoista??

• kounan
        EIVÄT VIELÄ.. kirjoitti:

Itse tajua sitä?

Kaikki jenkeissä kuulemma nauravat kyseiselle asialle ja ihmettelevät jos Halonen tapaa vielä Conanin!

Mutta se oli kuulemma sovittu SAK-JA SDP- nuorisoporukan kanssa, että,jos Halonen voittaa, niin Conan tulee Suomeen.

Ja jos joku hölmö luulee, että hän tulee ilmaiseksi, niin erehtyy???
        Mutta onko asia taas maksettu meidän rahoista??

"Kaikki jenkeissä kuulemma nauravat kyseiselle asialle ja ihmettelevät jos Halonen tapaa vielä Conanin!"

Hei kuule, luuletkos ihan oikeasti, että kaikki jenkit tietävät tästä Conanin Suomen jutusta? Jos totta puhutaan, niin monikaan jenkki ei taida tietää, mistä puhut. Kaikkialla asiat eivät ole niin pientä, kuin meillä täällä.

• Conan
        kounan kirjoitti:

"Kaikki jenkeissä kuulemma nauravat kyseiselle asialle ja ihmettelevät jos Halonen tapaa vielä Conanin!"

Hei kuule, luuletkos ihan oikeasti, että kaikki jenkit tietävät tästä Conanin Suomen jutusta? Jos totta puhutaan, niin monikaan jenkki ei taida tietää, mistä puhut. Kaikkialla asiat eivät ole niin pientä, kuin meillä täällä.

tekee siellä meistä rakaa pilaa, kertoi amerikkalainen ystäväni. Ja me otamme hänet tänne hurraa-huudoin vastaan. Sitä ei hän, enkä minäkään ymmärrä. ja vielä presidentti ottaa hänet vastaan. Surkuhupaisaa.

• Englanninkielentaitoinen
        Conan kirjoitti:

tekee siellä meistä rakaa pilaa, kertoi amerikkalainen ystäväni. Ja me otamme hänet tänne hurraa-huudoin vastaan. Sitä ei hän, enkä minäkään ymmärrä. ja vielä presidentti ottaa hänet vastaan. Surkuhupaisaa.

Olen katsonut jokaisen Conan-shown ja lukenut monia amerikkalaisia lehtiä, enkä ole löytänyt yhtään ainutta raakaa pilaa Suomesta Conanin suusta.

Mitä ihmeen huumorintajutonta junttisakkia täällä oikein on? Häpeän teidän puolestanne.

• runoa
        Englanninkielentaitoinen kirjoitti:

Olen katsonut jokaisen Conan-shown ja lukenut monia amerikkalaisia lehtiä, enkä ole löytänyt yhtään ainutta raakaa pilaa Suomesta Conanin suusta.

Mitä ihmeen huumorintajutonta junttisakkia täällä oikein on? Häpeän teidän puolestanne.

saunassa on konna ja talja tuntuu että sekaisin
        on mennyt mämmi sekä kalja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe