Tämä löytyi googlella.
Islamista on vaikea päästä ulos
Islam on vankila, josta on vaikea päästä ulos. Kun joku on lausunut islamilaisen uskontunnustuksen (Shahada), jossa tunnustetaan, että ei ole muuta Jumalaa kuin Allah ja Muhammed on hänen profeettansa, niin islamin mukaan tämä henkilö ei voi enää muuttaa mieltään. Jos hän muuttaa mielensä, niin islamin opetuksen mukaan hänet tapetaan ja teloitetaan. Tätä tapahtuu jatkuvasti esimerkiksi Saudi-Arabiassa uskonnollisen poliisin toimesta.
Koraani kehottaa surmaamaan islamista pois kääntyneen. Joskus jopa oma perhe voi surmata islamin hylänneen perheenjäsenen säilyttääkseen uskonnollisen kunniansa.
”Miksi jakaudutte kahteen ryhmään, kun on kysymys teeskentelijöistä? Jumala on syössyt heidät epäuskoon heidän tekojensa tähden. Haluatteko taluttaa niitä, jotka Jumala on eksyttänyt? Sille, jonka Jumala on eksyttänyt, sinä et pysty tietä löytämään. He toivoisivat, että te tulisitte uskottomiksi, aivan kuin he itse ovat, ja siten heidän kaltaisikseen. Älkää ottako itsellenne ystäviä heidän joukostaan, ennen kuin he lähtevät kodeistaan Jumalan retkelle. Jos he palaavat entiseen vihamielisyyteensä (kääntyvät pois islamista), niin ottakaa heidät kiinni ja surmatkaa, missä heidät kohtaattekin, älkääkä ottako itsellenne suojelijaa tai auttajaa heidän joukostaan.” (Suura An-Nisa 4:88 – 89)
Onko tämä rauhan uskonto?
Islamista (Rauhan uskonnosta)
8
430
Vastaukset
- Feisal
mutta eihän ole pakko olla petturi.niinhän tekin kristityt toimitte uskonne mukkaan tai suurin osa ei kyllä toimi.ja ateistit sen mukaan että ette usko mihimkään.onko se jotenkin pahempi jos muslimi toimii islamin mukaan.
- Tutkiva uskoja
Onko nämä sanat tuttuja uskonvapaus ja sananvapaus.
Kristityt sentään toivottaa tervetulleeksi tuhlaajapojan takaisin.
Tuhlaajapoika todella edustaa luopioita, jotka ovat pahoin pettäneet Jumalan.
Tuhlaajapoika melkein kuoli nälkään ennenkuin hän edes ajatteli kotiin paluuta. Mutta viimein, kun hän väsyi syntiseen elämäänsä, hän päätti palata isänsä luokse. Tämä kuvaa tietä parannuksen tekoon.
Kun hän lähti kodistaan maailmalle, hänen isänsä varmaankin sanoi hänelle, että hän on tervetullut takaisin. Kuka tahansa lastaan rakastava isä olisi tehnyt niin: "Poikani, oveni on aina avoin sinulle. Haluan, että muistat sen, kun nyt lähdet. Ja tiedä, että sydämeni lähtee mukaasi. Kun joudut voittamattomiin vaikeuksiin, palaa takaisin. Olet aina tervetullut kotiin." Siinä oli estoton pääsy ja isä, joka oli aina saatavilla. Niin tuhlaajapoika sanoi itselleen: "Minä nousen ja menen isäni tykö" (Luuk.15:18). Hän käytti hyväkseen tuota takaisin pääsyn siunausta.
Lainattu raamatusta. - cdx,.
>>mutta eihän ole pakko olla petturi.
Nimität petturiksi sen, joka on eri mieltä kanssasi. Sellaista itsestään selvää oikeutta, että sinä olisit oikeassa, ei ole.
.................
http://www.islamopas.com/koraani/sisallys.htm
256. Uskonnossa ei ole mitään pakkoa, oikea tie on selvästi erotettu harhateistä,
..................
>>onko se jotenkin pahempi jos muslimi toimii islamin mukaan.
Pakko uskontoon loukkaa ihmisoikeuksia. Silloin ihminen ei ole enää vapaa, jos ei saa päättää uskonnostaan. On otettava huomioon, että oikean tiedon hankkiminen islamista voi kestää kauan. Saatuaan varmoja tietoja asiasta, hän voi muuttaa aikaisemman päätöksensä. Silloin hän ei tule petetyksi. Islamin laki, ettei uskonnosta saa erota on petos.
Ensin luvataan, ettei uskonnossa ole pakkoa ja sitten kuitenkin uskonto muuttuu pakolliseksi. Se on petos. - Dan x
mitä uskonasioissa tarkoittaa petturuus? Jos ei enää usko johonkin johon aiemmin on uskonut ja haluaa vaihtaa uskontoa tai olla kokonaan ilman -mikä siinä on "petturuutta"? Onko petturuutta kaikki henkinen muutos, kasvu, epäily; ajatus on totalitaarisuudessaan kammottava.
- on ajatella
Dan x kirjoitti:
mitä uskonasioissa tarkoittaa petturuus? Jos ei enää usko johonkin johon aiemmin on uskonut ja haluaa vaihtaa uskontoa tai olla kokonaan ilman -mikä siinä on "petturuutta"? Onko petturuutta kaikki henkinen muutos, kasvu, epäily; ajatus on totalitaarisuudessaan kammottava.
omilla aivoillaan!
Koska Koraani kertoo sulle, mitä tehdään ja miten ja koska, sun EI tarvitse ajatella itse!
Riittää, että puolustat Koraanin oppia, vaikka itse kuilemalla sen puolesta. - savon poeka
ilmeisesti petturien jälkeläinen. Koska ennen islamia esi-isäsi on varmaankin ollut jonkin muun uskonnon harjoittaja/tunnustaja ja islam tunnetusti miekalla uhkaamalla tekee uskovaisia, on esi-isäsi islamiin kääntyessään raukkamaisesti pettänyt kuoleman uhalla aiemmin tunnustamansa uskon. Näin uskon asian olevan.
- Hertha
Palva & Perhon kirjassa "Islamilainen kulttuuri" sanotaan, että mainitsemasi koskee vain syntymästään saakka muslimeita. Kirjan mukaan käännynnäinen voi luopua islamista rangaistuksetta.
- Sayahya
siskoni tapettu. Minä olen ehkä seuraava. Syyna vain se että rakastan henkilöä joka ei-muslim. Voitko sinä auttaa minua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1202239Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n552174Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt61402Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan761393- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311140Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68979