Jäbä kirjoittaa:
---------
"Voi olla, että jäsenhakemus pannaan sisään niin, että olemme Naton jäseniä Tarja Halosen tekemällä päätöksellä."
________
Kuinka perusteellisesti Jäbä aikoo mulkata presidentin valtaoikeudet, kun arvelee Haloselle kassehtuvan valta päättää moinen asia yksinään?
Jäbä sekoilee
12
286
Vastaukset
- Hah.
Jäbä mielistelee keskustalaisia niin, että kohta keskustalaiset pakenevat Jäbyn ja Cittari-gurun kaltaisia julistajia vasemmistoliittoon.
- Kustaa
Hän on päättäjä, jonka nimi on asiakirjassa ensimmäisenä. Muut ovat esittelijöitä tai valmistelijoita.
- voi..
päättää asiaa yksin.
- Kustaa
voi.. kirjoitti:
päättää asiaa yksin.
Joko kirjoittaa nimensä päättäjän paikalle tai ei kirjoita.
- yksin
Kustaa kirjoitti:
Päätöksen piti oleman yksimielinen.
Siis pitääkö Halosen olla itsensä kanssa yksimielinen vai mitä se tarkoittaa? - valtaoikeus?
Kustaa kirjoitti:
Entäs, jos eduskunta ja hallitus on liittymistä vastaan?
Viekö Halonen silloin yksin maamme Natoon sanomalla, että nytpä liitytäänkin,-)
- kalle k.
yrittää ajaa asioita siihenmalliin että Natohakemus jätettäisiin mahdollisimman pian. Siitä aukeisi Kokoomuksen "kloppijohdolle" tie, osoittaa kansalle kuinka Halonen muka ajoi Suomen Natoon.
Että sellaista kieroilua Kokoomuksella nyt. - Jaba_43
Presidentti päättää perustuslain mukaan Nato-jäsenyydestä omien valtaoikeuksiensa rajoissa niin kuin valtioneuvosto ja eduskuntakin tekevät.
Missään en ole kirjoittanut mitään yksin päättämisestä, joten huolestumisesi on keinotekoinen niin kuin aina.- että..
poistat huolestumiseni sanomalla, että olen tas tulkinnut kaikkitietävää mainosmiestä väärin.
Helpotti heti;-) - Jaba_43
että.. kirjoitti:
poistat huolestumiseni sanomalla, että olen tas tulkinnut kaikkitietävää mainosmiestä väärin.
Helpotti heti;-)Lue vain se, mitä kirjoitan.
Älä lisää minun tekstiini mitään omia merkityksiäsi. - Kiitän ja kumarran
Jaba_43 kirjoitti:
Lue vain se, mitä kirjoitan.
Älä lisää minun tekstiini mitään omia merkityksiäsi."Molenne nussin kuljettaminen esim. viikonloppuisin ja iltaisin voi olla hyvinkin tarpeellinen sviutoimi."
Kyllä minä nyt älyän, kun tuohonkaan en mene mitään omia hömpötyksiä lisäämään.
Niin, tuo oli sinun kirjoitustasi. - tuo.
Kiitän ja kumarran kirjoitti:
"Molenne nussin kuljettaminen esim. viikonloppuisin ja iltaisin voi olla hyvinkin tarpeellinen sviutoimi."
Kyllä minä nyt älyän, kun tuohonkaan en mene mitään omia hömpötyksiä lisäämään.
Niin, tuo oli sinun kirjoitustasi.Jäbä on n..sinut molempaa bussikuskia esim. viikonloppuisin ja iltaisin sivutöikseen.
Päätoimi, josta kokoomus maksaa, on se etätyö, että Jäbä agitoi täällä. .
PS. Kerro Jäbyli taas siitä, kun Sale soitti sinulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474