Jäbä sekoilee

imelä jäbä

Jäbä kirjoittaa:
---------
"Voi olla, että jäsenhakemus pannaan sisään niin, että olemme Naton jäseniä Tarja Halosen tekemällä päätöksellä."
________

Kuinka perusteellisesti Jäbä aikoo mulkata presidentin valtaoikeudet, kun arvelee Haloselle kassehtuvan valta päättää moinen asia yksinään?

12

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah.

Jäbä mielistelee keskustalaisia niin, että kohta keskustalaiset pakenevat Jäbyn ja Cittari-gurun kaltaisia julistajia vasemmistoliittoon.

• Kustaa

Hän on päättäjä, jonka nimi on asiakirjassa ensimmäisenä. Muut ovat esittelijöitä tai valmistelijoita.

• voi..

päättää asiaa yksin.

• Kustaa
        voi.. kirjoitti:

päättää asiaa yksin.

Joko kirjoittaa nimensä päättäjän paikalle tai ei kirjoita.

• yksin
        Kustaa kirjoitti:

Päätöksen piti oleman yksimielinen.
        Siis pitääkö Halosen olla itsensä kanssa yksimielinen vai mitä se tarkoittaa?

• valtaoikeus?
        Kustaa kirjoitti:

Entäs, jos eduskunta ja hallitus on liittymistä vastaan?
        Viekö Halonen silloin yksin maamme Natoon sanomalla, että nytpä liitytäänkin,-)

• kalle k.

yrittää ajaa asioita siihenmalliin että Natohakemus jätettäisiin mahdollisimman pian. Siitä aukeisi Kokoomuksen "kloppijohdolle" tie, osoittaa kansalle kuinka Halonen muka ajoi Suomen Natoon.

Että sellaista kieroilua Kokoomuksella nyt.

• Jaba_43

Presidentti päättää perustuslain mukaan Nato-jäsenyydestä omien valtaoikeuksiensa rajoissa niin kuin valtioneuvosto ja eduskuntakin tekevät.

Missään en ole kirjoittanut mitään yksin päättämisestä, joten huolestumisesi on keinotekoinen niin kuin aina.

• että..

poistat huolestumiseni sanomalla, että olen tas tulkinnut kaikkitietävää mainosmiestä väärin.

Helpotti heti;-)

• Jaba_43
        että.. kirjoitti:

poistat huolestumiseni sanomalla, että olen tas tulkinnut kaikkitietävää mainosmiestä väärin.

Helpotti heti;-)

Lue vain se, mitä kirjoitan.

Älä lisää minun tekstiini mitään omia merkityksiäsi.

• Kiitän ja kumarran
        Jaba_43 kirjoitti:

Lue vain se, mitä kirjoitan.

Älä lisää minun tekstiini mitään omia merkityksiäsi.

"Molenne nussin kuljettaminen esim. viikonloppuisin ja iltaisin voi olla hyvinkin tarpeellinen sviutoimi."

Kyllä minä nyt älyän, kun tuohonkaan en mene mitään omia hömpötyksiä lisäämään.
        Niin, tuo oli sinun kirjoitustasi.

• tuo.
        Kiitän ja kumarran kirjoitti:

"Molenne nussin kuljettaminen esim. viikonloppuisin ja iltaisin voi olla hyvinkin tarpeellinen sviutoimi."

Kyllä minä nyt älyän, kun tuohonkaan en mene mitään omia hömpötyksiä lisäämään.
        Niin, tuo oli sinun kirjoitustasi.

Jäbä on n..sinut molempaa bussikuskia esim. viikonloppuisin ja iltaisin sivutöikseen.
        Päätoimi, josta kokoomus maksaa, on se etätyö, että Jäbä agitoi täällä. .

PS. Kerro Jäbyli taas siitä, kun Sale soitti sinulle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe