2,5 vuotiaallani on vatsassa ja vähän selkäpuolella pieniä punaisia kutiavia näppylöitä. vesirokkoa on päikkärissä ollut,mutta nää ei ole lainkaan vesikelloja..
mikä mahtaa olla? meidän terveyskeskus ei ole tänään auki..
punaisia näppylöitä?
8
2107
Vastaukset
- ehkäpä...
vauvarokko, tulirokko... voisko olla jokin allerginen reaktio esim nokkosihottuma? Onko jo noussut kuumetta?
- alk.
vauvarokko on ollut,kuumetta ei ole..bepanthenia olen laittanut ja kutina kai lakkasi mutta näpyt tallella. ja näitä on ollut jo viikon mutta lisääntyvät.
- ehkäpä...
alk. kirjoitti:
vauvarokko on ollut,kuumetta ei ole..bepanthenia olen laittanut ja kutina kai lakkasi mutta näpyt tallella. ja näitä on ollut jo viikon mutta lisääntyvät.
allergiasta? Esimerkiksi pesuaine- ja hajusteallergiasta? Toivottavasti mun viesti ei nyt tuu kahteen kertaan kun tää järjestelmä temppuilee.
Kävi myös mielessä parvorokko mutta se olis varmaan jo nostanu kuumeen. Pääasia että lapsen yleisvointi on hyvä. Allergiselta reaktiolta vaikuttaa. - eppulainen
ehkäpä... kirjoitti:
allergiasta? Esimerkiksi pesuaine- ja hajusteallergiasta? Toivottavasti mun viesti ei nyt tuu kahteen kertaan kun tää järjestelmä temppuilee.
Kävi myös mielessä parvorokko mutta se olis varmaan jo nostanu kuumeen. Pääasia että lapsen yleisvointi on hyvä. Allergiselta reaktiolta vaikuttaa.terkkarilla eikä osannut sanoa mikä on.ovat jo kuivumaan päin, ehkä tosi lievä vesirokko tai outo märkärupi.
- Hyvä jos...
eppulainen kirjoitti:
terkkarilla eikä osannut sanoa mikä on.ovat jo kuivumaan päin, ehkä tosi lievä vesirokko tai outo märkärupi.
alkaa menemään ohitse! Ja hyvä kun kävitte näyttämässä, on tosi vaikea arvioida täällä netissä vaikka haluisikin auttaa.
Hyvää kevättä! - eppulainen
Hyvä jos... kirjoitti:
alkaa menemään ohitse! Ja hyvä kun kävitte näyttämässä, on tosi vaikea arvioida täällä netissä vaikka haluisikin auttaa.
Hyvää kevättä!..kun hoitajakaan ei osannut sanoa mitä ne oli..;)
samoin sinne! ja ystävänpäivää myös. - luultavasti
eppulainen kirjoitti:
..kun hoitajakaan ei osannut sanoa mitä ne oli..;)
samoin sinne! ja ystävänpäivää myös.Mun pojalla oli tosi lievä vesirokko,oli allergiamaisia näppylöitä. Tytöllä oli vesirokko samaan aikaan eli ei se muuta voinut olla eikä vesirokko ole uudelleen tarttunut eli 99% varmasti oli se, pojalla se oli alle 3-vuotiaana jolloin se tulee todella lievänä. Toisin sanoen kannattaa tartuttaa tahallisesti vesirokko reilusti alle koulu-ikäisenä niin ei ole niin pahana, muistaen että varoa ettei tul e alle vuoden ikäiselle, se on vaarallista, etenki alle puolivuotiaalle.
- Elina
luultavasti kirjoitti:
Mun pojalla oli tosi lievä vesirokko,oli allergiamaisia näppylöitä. Tytöllä oli vesirokko samaan aikaan eli ei se muuta voinut olla eikä vesirokko ole uudelleen tarttunut eli 99% varmasti oli se, pojalla se oli alle 3-vuotiaana jolloin se tulee todella lievänä. Toisin sanoen kannattaa tartuttaa tahallisesti vesirokko reilusti alle koulu-ikäisenä niin ei ole niin pahana, muistaen että varoa ettei tul e alle vuoden ikäiselle, se on vaarallista, etenki alle puolivuotiaalle.
Mulla on ollut - ja on vieläkin allergioita atooppinen ihottuma. Se voi olla sitäkin...
Onko lapsellasi mitään allergioita? Sitten on olemassa nokkosrokko , mut se ei tartu :) Se on allerginen reaktio. Voihan se olla myös lievä vesirokko... tunnen yhden lapsen joka sai ensin vain muutaman näppylän eikä kuumetta , mutta sitten muutaman aikayksikön päästä olikin oikein kunnon vesirokko rallukoineen ja kuumeineen.
Mutta ei mitään hätää !
Jaksamisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895