Tuli tieto että yksi maailman suurmiehistä oli kuollut. Näin heti tiedon saatuani valkoisen hevosen juoksevan korkean talon katolla täyttä ravia ja se tippui sieltä aivan kuin tarkoituksella.
Sitten se juoksi verkkoon mistä kimposi takaisin ja juoksi kohti minua täyttä laukkaa. Tönien hän ohitti minut mutta minuun ei sattunut ja sitten hevonen lysähti maahan ja jakautui kahteen osaan ja ne osat jäivät toistensa viereen, osat olivat suht pieniä ihmisen kokoisia ja aivan valkoisia, verta ei vuotanut.
Ilma oli kesäinen ja aurinkoinen. Olin ikäänkuin katsomossa muiden ihmisten joukossa näkemässä tuota kohtausta.
Olisi mielenkiintoista tietää mitä tämä vauhdikas uni merkitsee?
Valkoinen hevonen
2
203
Vastaukset
- sara
Hei,
Valtionpäämies voisi kuvata voimakasta auktoriteettia elämässäsi. Olet rimpuillut tai rimpuilemassa itsesi irti siitä.
Valkoinen hevonen kuvaa iloa. Se oli kuitenkin vauhkoontunut ja voisi kertoa kevytkenkäisyydestä. Joku yritti levittää sille verkkoa onnistumatta ja hevonen jatkoi holtitonta menoaan. Et vahingoittunut eli ehkä hieman vastuutonkin ilonpito oli harmitonta. Onko lähelläsi vastuuton ihminen vai oletko käyttäytynyt itse tapojesi vastaisesti ?
Hevonen lysähti. Koetko väsymystä ? Hevosen jakaantuminen voisi kertoa kahdesta vaihtoehdosta, joista voit valita ?!
t. sara- kiitos
Lähelläni on auktoriteetti persoona ja viime aikoina olen opettanut hänelle kuinka hänen tulisi suhtautua minuun, tunteisiin ja elämääni.
Ilosta sen verran että tahtoisin kokea tietynlaista iloa kodin ulkopuolella ja houkutus on ollut suuri mutta moraalini on kieltänyt ilottelun.
Ehkä olen väsynyt, etsin juuri työpaikkaa.
Kiitos sinulle onnistuneesta vastauksesta.
MUUTES tiesin heti kun näin hevosen ettei se tulisi selviytymään hengissä niin vauhkoontuneesta menosta ja uni oli harvinaisen selkeä ja kirkas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078