Voisitteko kertoa mitä pahaa on vihkotallien tekemisessä? Minusta on tosi töykeetä että jotkut tulevat haukkumaan toisten tekemisiä. Vaikka käyn ihan oikeallakin tallilla ja hoidan hevosia niin silti minusta on hauskaa suunnitella myös omaa mielikuvitus talliani. Jos teitä ärsyttää vihkotallit niin älkää tulko edes katsomaan meidän kirjoituksiamme ja mollaamaan niitä.
Kiitos jos ymmärrätte!!!!!!!!
Mitä pahaa vihkotalleissa on!!
4
304
Vastaukset
- kizz-fan
niin justiinsa, aikuinen 55 ja muut...
- PEZY
NII MIKS NE JOTKA EIVÄT TYKKÄÄÄ VIHKO TALLEISTA TULEVAT EES MOLLAAMAAN MUITTEN TALLEJA EKS SAA JOLLAIN OLLA KIVAA VAI MIKÄ TEITÄ RIIVAA???
MUN MIELEST VIHKO TALLIT ON KIVOI MÄ EN OO PÄÄSSY RATSASTUS TUNNEILLE VAIKKA OLISIN TAHTONU JOTEN OON TYYTYNY VIHKO TALLEIHIN NE ON KIVOJA!! - kizz-fan
PEZY kirjoitti:
NII MIKS NE JOTKA EIVÄT TYKKÄÄÄ VIHKO TALLEISTA TULEVAT EES MOLLAAMAAN MUITTEN TALLEJA EKS SAA JOLLAIN OLLA KIVAA VAI MIKÄ TEITÄ RIIVAA???
MUN MIELEST VIHKO TALLIT ON KIVOI MÄ EN OO PÄÄSSY RATSASTUS TUNNEILLE VAIKKA OLISIN TAHTONU JOTEN OON TYYTYNY VIHKO TALLEIHIN NE ON KIVOJA!!joo oon samaa mieltä... siis tulee vaan kiusaamaan niitä jotka pitää vihkotallei! vaikka mulla onki oma poni, niin kai silti sais pitää vihkotallei x))
kizz-fan kirjoitti:
joo oon samaa mieltä... siis tulee vaan kiusaamaan niitä jotka pitää vihkotallei! vaikka mulla onki oma poni, niin kai silti sais pitää vihkotallei x))
Mä kans oon pitäny vihkotallii ja pitäisin vieläki mut siel ei oikeen ollu kävijöitä.. Mä ja mun bestis ja yks toinen kamu pidettiin vihkotalleja ja oli kivaa yhdessä!! Ja viel ku sillon ei voinu käydä tallilla.. Se oli laiha lohtu oikeesta tallista mut pää asia oli että oli kivaa!! x) Nyt kyllä on hoitsu.. Kiitos siitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488