Mitä pahaa vihkotalleissa on!!

jen

Voisitteko kertoa mitä pahaa on vihkotallien tekemisessä? Minusta on tosi töykeetä että jotkut tulevat haukkumaan toisten tekemisiä. Vaikka käyn ihan oikeallakin tallilla ja hoidan hevosia niin silti minusta on hauskaa suunnitella myös omaa mielikuvitus talliani. Jos teitä ärsyttää vihkotallit niin älkää tulko edes katsomaan meidän kirjoituksiamme ja mollaamaan niitä.

Kiitos jos ymmärrätte!!!!!!!!

4

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kizz-fan

niin justiinsa, aikuinen 55 ja muut...

• PEZY

NII MIKS NE JOTKA EIVÄT TYKKÄÄÄ VIHKO TALLEISTA TULEVAT EES MOLLAAMAAN MUITTEN TALLEJA EKS SAA JOLLAIN OLLA KIVAA VAI MIKÄ TEITÄ RIIVAA???

MUN MIELEST VIHKO TALLIT ON KIVOI MÄ EN OO PÄÄSSY RATSASTUS TUNNEILLE VAIKKA OLISIN TAHTONU JOTEN OON TYYTYNY VIHKO TALLEIHIN NE ON KIVOJA!!

• kizz-fan
        PEZY kirjoitti:

NII MIKS NE JOTKA EIVÄT TYKKÄÄÄ VIHKO TALLEISTA TULEVAT EES MOLLAAMAAN MUITTEN TALLEJA EKS SAA JOLLAIN OLLA KIVAA VAI MIKÄ TEITÄ RIIVAA???

MUN MIELEST VIHKO TALLIT ON KIVOI MÄ EN OO PÄÄSSY RATSASTUS TUNNEILLE VAIKKA OLISIN TAHTONU JOTEN OON TYYTYNY VIHKO TALLEIHIN NE ON KIVOJA!!

joo oon samaa mieltä... siis tulee vaan kiusaamaan niitä jotka pitää vihkotallei! vaikka mulla onki oma poni, niin kai silti sais pitää vihkotallei x))

• kizz-fan kirjoitti:

joo oon samaa mieltä... siis tulee vaan kiusaamaan niitä jotka pitää vihkotallei! vaikka mulla onki oma poni, niin kai silti sais pitää vihkotallei x))

Mä kans oon pitäny vihkotallii ja pitäisin vieläki mut siel ei oikeen ollu kävijöitä.. Mä ja mun bestis ja yks toinen kamu pidettiin vihkotalleja ja oli kivaa yhdessä!! Ja viel ku sillon ei voinu käydä tallilla.. Se oli laiha lohtu oikeesta tallista mut pää asia oli että oli kivaa!! x) Nyt kyllä on hoitsu.. Kiitos siitä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      179
      1492
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1091
    3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1070
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      690
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      681
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      18
      610
    Aihe