kuka olis suomen valmentaja seuraavaksi? vai pitäskö erkan jatkaa? tässä olis, mun vaihtoehdot kuka olis hyvä päävalementaja. raimo summanen juhani tamminen. hannu jortikka. kari jalonen. hannu aravirta. mun mielestä erkann ei pitäs jatkaa..
kuka olis suomelle hyvä valmentaja
26
1073
Vastaukset
- Dude
..ennen kuin sille voitaisiin valmentajaa miettiä. Sillä tätä menoa pitkin saadaan tyyliin ensimmäinen ketju vain kasaan, kun porukoita on "loukkaantuneina" niin paljon..
Mutta eiköhän tuo Summanen olis tosi hyvä. Osaa pitää ainakin jöötä pojille! =)- Näin:::::::::
Hannu Jortikka
- Laura1
Niin Kärppä-fani kuin oonkin, niin sydän kylmänä saa pelätä ton valkun hommia. Kärpät eivät ole kyllä kärjessä hänen ansiostaan vaan loistavan joukkueen, jota edes Kari Jalonen ei ole saanu mokattua. Jukka Jalonenkin paljon parempi vaihtoehto=)
Joka tapauksessa suomalaiset näyttäisivät olevan semmosia Jukolan Jusseja, että raato ois ainut oikea kiljumaan keuhkot laajenneina komentojaan=) - Lasu
Maajoukkuueen ja seurajoukkueen valmennuksella on tiettyjä eroja. Ensinnäkin maajoukkueeseen valittujen pelaajien valmentaminen tapahtuu seurajoukkueissa ja maajoukkueen valmentajan tehtävänä on joukkueen kokoaminen ja kentällisten muodostaminen.Maajoukkueen valmentajalla ei ole itse valmentamisen kanssa juuri mitään tekemistä.
- mimi-88
Summanen takas johtoon!!! Se ties mitä tehdä ja sai tulosta. Ei se Suomi turhaan sen aikana hyvin pelannu! Erkka ei oo läheskää yhtä hyvä. Tulosta ei tuu samalla tavalla. Niin turhauttavaa katella SUomen peliä, ku tietää, että oikealla valmentajalla tulosta tulis paaaaljo paremmin!
- Summaseen!
Luuletko sinä ihan oikeesti, että tossa turnauksessa pärjättäs yhtään sen paremmin...oli sitt Summanen tai ihan kuka vaa?!? Kyllä se on puhtaasti pelaajista kiinni! Ei valmentajan rooli ole kovin merkittävä tollasessa turnauksessa. Ihan eri juttu on sitt seurajoukkueet, jossa on aikaa "kasvattaa" joukkue yhteen.
Kaikki on näköjään tuon hyvän World Cup menestyksen jälkeen unohtaneet, että Summanenhan oli myös MM-kisoissa suomen joukkueen valmentaja. Eikä kovin hyvin menneet ne kisat!
Miten siis tarkoitat, kun sanot, että Suomi ei pelannu turhaan sen aikana hyvin?! Ei se MM-kisa minusta nyt hirveän hyvin mennyt! Oli ehkä surkein näkemäni MM-turnaus suomelta pitkään aikaan! - Dude
Summaseen! kirjoitti:
Luuletko sinä ihan oikeesti, että tossa turnauksessa pärjättäs yhtään sen paremmin...oli sitt Summanen tai ihan kuka vaa?!? Kyllä se on puhtaasti pelaajista kiinni! Ei valmentajan rooli ole kovin merkittävä tollasessa turnauksessa. Ihan eri juttu on sitt seurajoukkueet, jossa on aikaa "kasvattaa" joukkue yhteen.
Kaikki on näköjään tuon hyvän World Cup menestyksen jälkeen unohtaneet, että Summanenhan oli myös MM-kisoissa suomen joukkueen valmentaja. Eikä kovin hyvin menneet ne kisat!
Miten siis tarkoitat, kun sanot, että Suomi ei pelannu turhaan sen aikana hyvin?! Ei se MM-kisa minusta nyt hirveän hyvin mennyt! Oli ehkä surkein näkemäni MM-turnaus suomelta pitkään aikaan!pelaajathan ne silti siellä kentällä on, mutta Summasen kaltainen tyyppi pitää ainakin huolen siitä että pojat oikeesti pelaa ja yrittää ihan kybällä, mut silti olen itse kanssa Summanen-linjalla..
- Hyviä valkkuja kaivataan
Pitäisköhän sinne pistää oikeasti jotain uutta verta valmentamaan, esimerkiksi joku kanadalainen valmentaja, tyyliin Doug Shedden.
Kuitenkin olisi mielestäni hyvä saada penkin taakse ihan toisen laista katselmusta jääkiekkoon, kuin mitä suomalaisilla valmentajilla on.- kingi.91
sentään summanen piti kuria, kun summanen vähän huusi niin heti niinmaa oli pooramassa. erkka ei edes huuda..
- Dude
kingi.91 kirjoitti:
sentään summanen piti kuria, kun summanen vähän huusi niin heti niinmaa oli pooramassa. erkka ei edes huuda..
se ei ole kuitenkaan hyvä jos valkku heittää jaskaa syliin ja pelaajat lähtee ulos joukkueesta toinen toisensa jälkeen..
Erkkaa on turha toisaalta syyttää.. Pelaajien oma moka jos eivät kykene pelaamaan 100% teholla ilman että munille potkitaan. - paljon varmaan
kingi.91 kirjoitti:
...huutanu ja silti on suomen historian menestyksekkäin leijonavalmentaja!
Mistäs sinä edes tiedät, onko Summanen huutanu vähän vai paljon?! Olitko itse kenties paikalla??
Minä en usko, että Niinimaa ihan pienestä huutamisesta lähtee kisoista vetämään! Mutta mistää minä sen tiedän sen enepää kuin säkään!? - Laura1
Dude kirjoitti:
se ei ole kuitenkaan hyvä jos valkku heittää jaskaa syliin ja pelaajat lähtee ulos joukkueesta toinen toisensa jälkeen..
Erkkaa on turha toisaalta syyttää.. Pelaajien oma moka jos eivät kykene pelaamaan 100% teholla ilman että munille potkitaan.Erkka on erittäin sivistynyt ja akateeminen koulutus takana, joten siitä ei homma oo kiinni. Taitaa olla pikemminkin siinä, että melkein "luolamiehen"tasolla älyllisesti pelaavat äijät eivät saa oikein kontaktia liian korkeisiin atmosfääreihin, heh heh..;)
- Harzaman
Laura1 kirjoitti:
Erkka on erittäin sivistynyt ja akateeminen koulutus takana, joten siitä ei homma oo kiinni. Taitaa olla pikemminkin siinä, että melkein "luolamiehen"tasolla älyllisesti pelaavat äijät eivät saa oikein kontaktia liian korkeisiin atmosfääreihin, heh heh..;)
Senkähän takia Kanada on vuosivuodelta niin hyvä, kun pelaajilla on niin korkea ja akateeminen koulutus?
- Harzaman
paljon varmaan kirjoitti:
...huutanu ja silti on suomen historian menestyksekkäin leijonavalmentaja!
Mistäs sinä edes tiedät, onko Summanen huutanu vähän vai paljon?! Olitko itse kenties paikalla??
Minä en usko, että Niinimaa ihan pienestä huutamisesta lähtee kisoista vetämään! Mutta mistää minä sen tiedän sen enepää kuin säkään!?Onkos World-cup hopea kuitenki aika kova näyttö Summaselta.
Ei kyllä mahtunut Nyyhky-Niinimaa Erkankaan joukkueeseen...
- Folio Mulder
Kyllähän Jukka Jalonen voisi olla järkivalinta: Mies sytyttää HPK:sta aina vaan mitaliporukan, vaikka joka vuosi avainpelaajat ovat lähteneet rahaporukoihin !
- Folio Mulder
Jukka Jalonen !
- kingi.91
kyllä se näki kun se huusi. erkka ottaa liian rauhallisesti siä vaihtoaitiossa, se ei uskalla hutaa et ei saa potkuja.
- Dude
kingi.91 kirjoitti:
kyllä se näki kun se huusi. erkka ottaa liian rauhallisesti siä vaihtoaitiossa, se ei uskalla hutaa et ei saa potkuja.
että Summanen huusi heille. Sitä kuuli monelta tyypiltä, mutta hyvin varovasti ja kauniisti yrittivät sanojaan pukea, mutta kyllä sieltä sen totuuden esiin kaivoi! :)
Ja Niinimaalta vastaus ei tullut kauniisti puettuna. :) - Original Roope
Dude kirjoitti:
että Summanen huusi heille. Sitä kuuli monelta tyypiltä, mutta hyvin varovasti ja kauniisti yrittivät sanojaan pukea, mutta kyllä sieltä sen totuuden esiin kaivoi! :)
Ja Niinimaalta vastaus ei tullut kauniisti puettuna. :)Kauhea mies oli Summanen, kun huusi World Cup pelaajille. Hui! Eivät olleet miehet ennen kuulleet käskytyksiä; tokkopa edes NHL:ssä. Ainaskaan Gary Sutter ei huuda...
- kingi.91
Original Roope kirjoitti:
Kauhea mies oli Summanen, kun huusi World Cup pelaajille. Hui! Eivät olleet miehet ennen kuulleet käskytyksiä; tokkopa edes NHL:ssä. Ainaskaan Gary Sutter ei huuda...
niin kyllä luulis et niinimaa on tottunut,krittiikin kohteeksi. niinimaa rupes poraan. tua ny york>>>>> en jaksanut kirjottaa,
koko sanaa. en kyllä ymmärrä tota kummolaaa. miksi se anto, potkut summaselle. ???????? - Dude
Original Roope kirjoitti:
Kauhea mies oli Summanen, kun huusi World Cup pelaajille. Hui! Eivät olleet miehet ennen kuulleet käskytyksiä; tokkopa edes NHL:ssä. Ainaskaan Gary Sutter ei huuda...
tunnuit sanovan sen niin, kuin se olisi meidän mielestä jokin hirviö..
nimittäin sitä en itse ainakaan tarkoittanut. tarkoitin vain sitä, että Summanen piti järjestystä yllä jne..
ja ei varmasti ole ainut valmentaja joka ääntään korottaa..! =) - kingi.91
Dude kirjoitti:
tunnuit sanovan sen niin, kuin se olisi meidän mielestä jokin hirviö..
nimittäin sitä en itse ainakaan tarkoittanut. tarkoitin vain sitä, että Summanen piti järjestystä yllä jne..
ja ei varmasti ole ainut valmentaja joka ääntään korottaa..! =)kyllä ei ole ainut valementaja joka ei huuda. esim jortikka,hutaa eikös sitten jortikka oo hyvä suomen valementaja?
- huutokilpailut...
kingi.91 kirjoitti:
kyllä ei ole ainut valementaja joka ei huuda. esim jortikka,hutaa eikös sitten jortikka oo hyvä suomen valementaja?
ett kuka on hyvä valmentaja!?!:D Eihän Arakaan mikään kovin kova räyhääjä ollu, mutt silti on vaan suomen historian menestyksekkäin leijonavalmentaja!
- kingi.91
huutokilpailut... kirjoitti:
ett kuka on hyvä valmentaja!?!:D Eihän Arakaan mikään kovin kova räyhääjä ollu, mutt silti on vaan suomen historian menestyksekkäin leijonavalmentaja!
eikös sen erkan sopimus pääty,mm:kisoihin? nin kuka oli hyvä velementaja. erkan jälkeen?
- blackmagictiger
päävalmentaja jukka jalonen tai jukka rautakorpi taikka juhani tami tamminen. tai sitten ulkolainen doug shedden-tyylinen valmentaja
- kake
Ovatko nämä valmentajaspekulaatiot itse matseja kiinnostavampia, tärkeämpiä ja viihdyttävämpiä?
Eli haloo – tuolla olis tollaset kisat menossa. Seurattaisko niitä ja vaihdettais valmentajaa vasta kisojen jälkeen. Sitten olis enemmän eväistä arvioida nykyisenkin näyttöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708