Tämä henkilö hallitsee Vasemmistoliiton kaikkia foorumeja ja sähköpostilistoja.
vanu-l
vasuri
Vasemmistonuoret.fi
http://www.vasemmistonuoret.fi/forum/index.php
Yritin muutama vuosi sitten käydä poliittista keskustelua vanu-l -listalla, joka on "sisäisten asioiden hoitoon tarkoitettu". Iso-Markku ei hyväksynyt sitä ja lopulta poisti pääsyoikeuteni foorumille. Foorumi on tarkoitettu Vasemmistonuorten jäsenille, ja itse olin tuolloin vielä jäsen. Millään näistä foorumeista ei käy kukaan, ja kaikki on aivan hiljaista. Tämä itseään "mediatyöläiseksi" kutsuva mies päättää tällä tavalla puheenaiheet ja pääsyoikeudet kaikkialle. Hän harjoittaa jonkinlaista totalitääristä mediakontrollia Vasemmistoliitossa, joka pitää jäsenet hiljaisina ja kuuliaisina puoluejohdon yksipuoliselle politiikalle.
Perttu Iso-Markusta
7
567
Vastaukset
- ei kai
Näyttäisi siltä, ettei siihen paratiisiin päästetä käärmettä. Heillä lienee omat suhinat.
- t.i.ruskeepaa
Minua ei huvita kuulla typeriä ennakkoluulojasi.
- ei kai
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Minua ei huvita kuulla typeriä ennakkoluulojasi.
Ompa kaveri suvaisematon
- haisee valkovuodolle
Naisliike panee suitset nuoren oriin suuhun ja eunukki kituu nojatuoliinsa sidottuna ennenaikaisesti!?
Haloselta ja siimekseltä ruoskat pois...perustakoon feministipuolueensa ja mitatkoon kannatuksensa?
Vielä joutuu kärsimään Halosen miesvihaa kuusi vuotta...? Perkeleen värjätty punatukka...kapitalistieukko miestensä vanavedessä...imee sinivertaan? - heeee
Ehkei ne kaikki punikit ole sittenkään täysin tyhjäpäitä. Tosta tulee kyllä mieleen yksi suomi24:ssä ollut kommarisheriffi, joku kakkapää se oli muistaakseni nimeltään!
- Johtaja
Jos itse hoitaisin puolueen nuorisojärjestön tai minkä tahansa yhteisön keskustelusivuja, minäkään en päästäisi I.T.Ruskeapäätä sinne sekoilemaan. Ymmärrän hyvin vassareiden vaikuttimia.
- bonaqua
kun olit joskus kommunistien palstan seriffi...kuinka kilahti valta hattuusi ja aloit täysin sensuroimaan kaikki sinun ajatuksiasi vastaiset viestit..se on niin että metsä vastaa miten sinne huutaa. ja nyt teemu taisi kiljua pusikkoon.
miksi et tee sitä omaa foorumiasi..jonka riistäen valmistat ja jonka sensuuria saisit itse hallita. vai eikö kukaan haluakkaan sitä tehä
sinun poliittinen keskustelu menee yleensä näin:
esität mielipiteesi..et vastaa kysymyksiin vaan lisäät yhden mielipiteesi lisää, jonka jälkeen avaudut ja haukut muut psykoiksi..ei kiva. ihmekkään jos sinut potkitaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603