Opiskelen eräässä oppilaitoksessa Espoossa puhdistuspalvelualaa. Oppilaitoksen nuorten ryhmät ovat kaikki lähinnä pieniä erityisryhmiä. Jokin aika sitten minua koulukiusattiin, tavaroitani hävisi,ja mm.opiskelutavaroitani yrittiin rikkoa.
Vähään aikaan mitään ei kuulunut enkä tiennyt oliko asiassa tapahtunut mitään...sitten järjestettiin palavereja joissa paikalla rehtori, kuraattori ja koulutusjohtaja olivat paikalla mutta kaikki olikin käännetty minua vastaan minusta oli tehty suurin syyllinen jolle lähetettiin uhkaus sisäisessä postissa jossa viitattiin erottamiseenkin. Huomasin siellä
neuvottelussa, että terveyspaperinikin oli lupaa kysymättä otettu esille ja sieltä tietysti luettu miten asiat tulee ottaa esille kun minulla on diagnoosia mm. masennuksesta ja ahdistuneisuudesta.
Tämä on vain tälläinen lyhyt versio kun en jaksa kirjoittaa enempää. Tästä palaveri tapauksesta on nyt jonkin aikaa vaikkakin samanlaista uhkailua ja pelottelua tapahtuu edelleen opettajien toimesta. Kun minä olen heille kait helppo kohde josta tehdä syyllinen, heti saan syytteet jos minusta valitetaan vaikka usein perusteettomasti mutta minua ei koskaan kuunnella.
En varmastikaan tälläinen ilmapiiri saa nuoria innostumaan siivoojan työstä kun jo oppilaitoksessa tilanne on tämä. Vai valmennetaanko meitä näin jo ennakkoon ISS,L&T:n työntekijöiksi joilla ei ole mitään oikeuksia vaan joita saa potkia "mielinmäärin" päähän.
Patologinen narsismiko se vaivaa koulun henkilökuntaa vai mikä lie, en tiedä.
Nähtäväksi jää kuinka kauan jaksaa tätä touhua.
koulunjohto kiusaa
4
265
Vastaukset
- siellä on tiedän...
:) :)
Jossain lehdessä koulutusjohtaja ja rehtori kirjoittivat olleensa siivoojina ja sitten esimiehinä varmasti
Laatutakuussa http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000024&subcat=830 - ...mutta...
...eihän ne sun terveyspapereita saa kaivella ja tutkia, nehän on henkilökohtaisia! Ei terveyspapereita saa antaa kenellekään ilman sun kirjallista suostumusta! Tuohan on salassapitovelvollisuuden eli erittäin tärkeän lainkohdan rikkomista.
- Anonyymi
minulla on sama ongelma jo monta vuotta eri laitoksissa. ei ole mitään keinoa suojata itseään.
mill jopa annetiin irtisanomispaperi vaikka olenkin kirjoilla koulussa. 3 kuukautta ei kukaan vastanut viesteille eikä soittoille, olin vain kotona eikä päästetty harjoittelemaan.
Sakki ry myös hiljeni, vaikka olisi velvollinen auttamaan.
asianajajalle lähteä sen takia olisi tyhmä. - Anonyymi
Miten ihmeessä terveyspaperisi päätyivät opettajien ja muiden terveydenhuollon ulkopuolisten käsiin? Koulukuraattorihan on vaitiolovelvolliinen. Todella väärin! Oletko selvittänyt lakipuolen? Ja et varmaan ole missään vaiheessa antanut siihen lupaa, esim. jossain lomakkeessa huomaamatta?
Törkeää yksityisyyden rikkomista ja lisäksi vielä stigmatisointia diagnoosin perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511203Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa333740Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132488Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985