Niin että voinko lähettää käsikirjoitukseni monelle kustantajalle samaan aikaan?
Ja miten sidon paperit yhteen? LaitAanko vain kasan papereita kirjekuoreen kun luulisi niiden katoavan..
Tyhmä kysymys.
voinko lähettää monelle kustantajalle samaan aikaan?
4
1335
Vastaukset
- Jaa kadulla.
Laita tekstisi tänne niin eiköhän joku nappaa ja julkaise ne. Toinen tapa on monistaa ne nippuun ja jaella kaduilla ohikulkijoille, leviäähän se sana niinkin. Voit julkaista itsekin, pankista vaan muhkea laina ja julkaisuhommiin. Artisti maksaa!
Toisaalta, miksi et voisi vain varata tapaamisajan kustannusyhtiön edustajan kanssa ja sopia käytännön yksitysikohdista, tai soittaa puhelimella kustannusyhtuiöön ja kysyä sieltä neuvoa? - Raven
Tämä on itselleni ajankohtaista vasta noin vuoden kuluttua, jos silloinkaan haluan teoksestani luopua. Mutta periaatteessa kirja on nyt kirjoitettu, viimeistä sivua myöten. Muutoksia tulee vielä monta, sillä jokaiseen kohtaan en ole tyytyväinen.
Ja itse ongelmaan: Kirjassani on tällä hetkellä n. 350 sivua, A4, Times new Roman, koko 10, ei marginaaleja, ei mitään asetuksia (koska tämä miellyttää mun silmääni). Jos ja kun lisään marginaalit ja nostan fonttikoon 12, niitä sivuja tulee lisää, paljon.
Jos haluan lähettää tollasen kasan paperia kymmeneen kustantamoon, tulostan itseni velkavankeuteen. Onko olemassa jotain paikkoja, joissa voisi saada tuon murhekryynivuoren kopioitua suht koht edulliseen hintaan? Meidän koulu käyttää vastaavaa palvelua oppimateriaalien tulostamiseen, mutta tämä ko. lafka ei tietäkseeni ota yksityisiltä vastaan mitään. Koulussa saan tulostaa tuhat paperia per lukukausi ilmaiseksi, mutta eihän se riitä mitenkäänpäin! Ja koulujuttujakin pitäisi pystyä tulostamaan.. Töissä pystyn myös jonkun verran tulostaan, parisataa maksimissaan kuitenkin.
Oletteko kaikki muut tulostaneet itse, omalla printterillä? Eihän se paperi mitään maksa, luultavasti saisin ne ilmaiseksi, kun isä on paperialalla, mutta se pirun muste maksaa hunajaa. Kaikkein ihanintahan olisi ensin maksaa itsensä kipeäksi musteesta ja sitten saada vielä hylsy joka paikasta.. :)- juupila
Kysypä onko kellään suvussa, ystävillä, tutun tutuilla tai vaikka paikallisella sähköurakoittijalla/yrittäjällä lasertulostin. Tuollasella tulostaa noin 2500 sivua, 80 eurolla.
Sivuja kirjaas tulee mun laskujen mukaan tuhannen pintaan. Ootko ihan varma ettei ainutkaan noista sanoista ole turha? :) - Raven
juupila kirjoitti:
Kysypä onko kellään suvussa, ystävillä, tutun tutuilla tai vaikka paikallisella sähköurakoittijalla/yrittäjällä lasertulostin. Tuollasella tulostaa noin 2500 sivua, 80 eurolla.
Sivuja kirjaas tulee mun laskujen mukaan tuhannen pintaan. Ootko ihan varma ettei ainutkaan noista sanoista ole turha? :)Meinaatko, että olisi liian pitkä? :P
Kyllä mä sitä raakiletta vielä käyn läpi ja voi olla, että sivuja tipahtelee, mutta niitä saattaa tulla myös lisää.. Kyllä sen juonen voi varmaan kolmessa lauseessa kertoa, mutta ei se sitten olis niin hyvä :) Liian lyhyeltä tuo kuitenkin mun silmissä on koko ajan vaikuttanut ja on olo, että jotain puuttuu ja se pitäisi lisätä..
Tuo 80 € on aika kova hinta opiskelijalle, mutta kaipa se on uhrauduttava. Tieteen nimissä tai jotain..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761