Surkea kopio!!!

Coldplay=U2

On pojat ahkeraan kuunnelleet U2 tuotantoa. Erittäin huonoin tuloksin!

15

1841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • men----

      Ai kuulostaako pahalta?

      Mites sen levyjä myydään niin paljon ja konserteissa

      on jengiä pilvin pimein?

      Kaikessa musiikissa on jostain vaikutteita, ellei tahallisesti niin tahattomasti.

      tykkään sekä u2:sta että coldplaysta mutta samanlaisuudesta en puhuis missään tilanteessa.

      • Yenni

        Men---- puhuu ihan totta.

        Miksi vertaamaan, on monia bändejä jotka tekevät samanlaista musiikkia.


    • ...

      Eniten minulla tulee mieleen Coldplayn musiikista Joy Division. Varmaan sitten niidenkin musiikista joitain vaikutteita ammennettu...laihoin tuloksin. Ja laihoista tuloksistahan sitä nykyään pidetään, katsotaanpa nyt esimerkiksi vaikka U2:n menestystä =)

      • Jumu

        Yritän nyt selittää näille Coldplay-faneille, että laihoin tuloksin tarkoittaa musiikillista antia. Onhan perin surullista, että pitää hakea näin selviä vaikutteita muualta. Toisaalta suosio kertoo fanien näkemyksestä! Naurettavaa musiikkia(?). Joopa joo.


    • huomasin vaan

      Coldplay on nimenomaan U2:n huono kopio, ku taas U2 on statuksensa maailman parhaana bändinä ansainnut. Eiks Coldplayn The scientistin piano-osuus ole aika suora kopio John Lennonin Imaginesta? Saman teki Oasis biisillä Don´t look back in anger.

      • Jumu

        Tosi mielenkiintoista. Tämä pitää selvittää. Onko todella näin? Täähän on just näiden brittibändien tyyli. The Beatles on hyvä kaivo ammentaa...


      • jjj

        Millä perusteella muuten U2:ta pidetään maailman parhaana bändinä? Fanijoukoissa tietty pidetään, mutta onko muita perusteita? Grammy-voitot juu, mutta niitä en nostaisi ihan niin suureen arvoon. Ehdokkainahan on pelkkiä massamusiikin edustajia!

        Ei ole olemassa statukseltaan maailman parasta bändiä. Jokainen tykkää kuitenkin että se oma suosikki peittoaa kaikki mennen tullen. Ihan samalla syyllä voisin sanoa, että Coldplay on statuksensa maailman parhaana bändinä ansainnut. Tai vaikka Scorpions.


      • Jumu
        jjj kirjoitti:

        Millä perusteella muuten U2:ta pidetään maailman parhaana bändinä? Fanijoukoissa tietty pidetään, mutta onko muita perusteita? Grammy-voitot juu, mutta niitä en nostaisi ihan niin suureen arvoon. Ehdokkainahan on pelkkiä massamusiikin edustajia!

        Ei ole olemassa statukseltaan maailman parasta bändiä. Jokainen tykkää kuitenkin että se oma suosikki peittoaa kaikki mennen tullen. Ihan samalla syyllä voisin sanoa, että Coldplay on statuksensa maailman parhaana bändinä ansainnut. Tai vaikka Scorpions.

        Nyt vedettiin sitten pohjat! Scorpions maailman paras. Jessus!


      • jjj
        Jumu kirjoitti:

        Nyt vedettiin sitten pohjat! Scorpions maailman paras. Jessus!

        Se oli esimerkki. Ihan niinkun coldplaykin. Näköjään ei kaikille tämä ihan auennut...


    • Ida

      Coldplay on hyvin persoonallinen bändi! Erotan bändin muista bändeistä heti!Ääni on persoonallinen ja pukeutuminen!En menisi vertailemaan näin lahjakasta bändiä muihin!Arvostan hyvin paljon coldplayta, sillä he ovat lahjakkaita soittajia ja chris on todella hyvä laulamaan ja soittamaan.Kun katselen naislaulajia esim britney spearsia, niin tekemällä tämä laulaja on tehty!Kropalla ja ulkonäöllä laulaja myy itseään enimmäkseen!Kuvitelkaa hänet rumannäköisenä!kuka hänen levyjään enään ostaisi, mutta Coldplay pysyy housuissaan ja näyttää hyvältä fiksuna bändinä!

      • Former computer lover

        Coldplay on tehnyt uuden hienon sanoituksen Kraftwerkin kappaleeseen Computer Love.
        Uuden biisin nimi on TALK.


      • yucca!
        Former computer lover kirjoitti:

        Coldplay on tehnyt uuden hienon sanoituksen Kraftwerkin kappaleeseen Computer Love.
        Uuden biisin nimi on TALK.

        Näinhän se menee!! Pitää kopioida kun ei tuo oma kynä oikein futaa!! Erittäin säälittävä tapaus...pilaa monen hienon brittibändin maineen. Sais hajota ja äkkiä!!!


      • Rillipääkakara

        Totta. Mua ärsyttää kun Coldplay luokitellaan popmusiikiksi! Jotenkin tuntuu et se musiikki on niin...kosmista ettei se millään voi olla samassa ryhmässä jonkun Britnin tai Darinin tai Antti tuiskun (hyi) kaa!
        Mun koulussa kaikki inhoo coldplayta sanoo että perseestä ja kuuntelee sitte jtn saakelin darinii. vittu jee tommosten kanssa puhua. Mä olen ihan erilainen! Tykkään myös mm. Kwanista ja indicasta ja vanhoista kunnon bändeistä niink vaik nirvana.Ja, kyllä, myös 50-,60- jne luvun musasta niink vaik Sinatra tai Louis Armstrong (what a wonderful world


      • rillipääkakara
        Former computer lover kirjoitti:

        Coldplay on tehnyt uuden hienon sanoituksen Kraftwerkin kappaleeseen Computer Love.
        Uuden biisin nimi on TALK.

        Mitä V*TUA?!


      • eii
        yucca! kirjoitti:

        Näinhän se menee!! Pitää kopioida kun ei tuo oma kynä oikein futaa!! Erittäin säälittävä tapaus...pilaa monen hienon brittibändin maineen. Sais hajota ja äkkiä!!!

        SE ON TOSI HYVÄ BÄNDI EN VOI MUUTA SANOA VÄÄRÄSSÄ OLET!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe