hei vaan.. olen nyt rv 31 3 ja eilen kun vaavi möyrisi ja potkiskeli kuului mahasta aivan kauhea ritinä ja rätinä!! siis aivan kuin olisi jotain repeillyt??? on tosi outoa, ystäväni vieressä kuuli sen myös... säikähdin, mutta en sitten alkanut soittelemaan kuitenkaan mihinkään kun ei mittään suurempia kipuja tuntunut.. onko kellään mitään vastaavaa????
rätinää mahasta???!!
7
970
Vastaukset
- ööööööö
Ettei ne olis vaan sun vaatteet rätissyt kun maha oikein heilui ;) Siis staattista sähköä.
- nea
arvasin et joku tuo tän esille.. mut ei oo.. sitähän mä aattelin itsekin alux, mut ei oo... on nii löysät vaatteet.. ja alastikin noita poksumisia kuuluu... joskus vessassa istuessa sillai poksahtaa-siis hiljaa..=( mutta no.. soittelen äippäpolille huomenna...tai ehkäpä jo tänään..=)hih... eipä se kyllä varmasti mitään vaarallista ainakaan ole kun tosiaan kipuja ei oo..
- nin
kolmatta odotan ja jokaisesta vatsa naksunu. ei mitään hätää kun ei oo mitään kipuja=)
- maalismammaksi
kuulunut ihme naksahdus ääniä masukasta ja itsekkin mietin että mitähän tää on mutta en kuitenkaan huolestunut..et kaipa se on siis normaalia :)
- kertoi
että kun odotti pikkusisarustani,oli mahasta kuulunut loppuvaiheessa mahoton lapsiveden loiske ja lotina kun oli niin tykännyt heilua kovasti siellä:)
- määkin
ajattelin :)
Mulla pari kertaa kuulunut sellainen ääni kuin vauva olisi pieraissut!! :) Ihan totta!
Istuin sohvan nurkassa kannettavatietsikka sylissä ja mies katsoi telkkaria vieressä ja sekin kuuli mahtavan äänen.
Se kuului ihan tosta rintojen alapuolelta.
Vauva on pää alas päin ja takamus ihan tossa rintalastassa kiinni.
Ääni oli just samanlainen kuin rupsaisi veden alla :D
Eli voikohan vauva mahassa rupsutella, tietääkö kukaan??? - nea
määkin kirjoitti:
ajattelin :)
Mulla pari kertaa kuulunut sellainen ääni kuin vauva olisi pieraissut!! :) Ihan totta!
Istuin sohvan nurkassa kannettavatietsikka sylissä ja mies katsoi telkkaria vieressä ja sekin kuuli mahtavan äänen.
Se kuului ihan tosta rintojen alapuolelta.
Vauva on pää alas päin ja takamus ihan tossa rintalastassa kiinni.
Ääni oli just samanlainen kuin rupsaisi veden alla :D
Eli voikohan vauva mahassa rupsutella, tietääkö kukaan???ihanaa että löytyi muitakin.. pelkäsin jo että oon tullu hullux..=)
se on tosi outoa ja just erilaisia ääniä välillä...hih... no kaikki me ollaan hengissä ja pikkuiset että tuskin syytä huoleen!! kiitos kuitenkin kaikille vastanneille!! helpotti kovin kun on kohtalotovereita!!!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228