koskaan ei ole liiemmin ollut valkovuoroa ennen raskautta nyt sitä sitten on mutta se kuulunee asiaan
sitä vain että poistuuko vaiva synnyttämisen jälkeen koska on aika kiusallista jos pitää housut märkänä olla tai pikkuhousunsuojaa aina käyttää
onko muilla samanlaista?
valkovuodosta
7
884
Vastaukset
- teea
Miten niin on kiusallista käyttää pikkuhousunsuojaa?? Mä ainakin olen käyttänyt jo vuosikymmeniä. En voisi kuvitellakkaan pitää pikkuhousuja ilman suojaa, aina sitä valkkaria sen verran tulee.
- !!!!!
itse en ole tarvinnut käyttää, ei sitä nyt sinänsä kiusallista ole - no kesäisin ehkä mutta, kun ei ole ennenkään tarvinnut, ajattelin kysyä että poistuuko vaiva kun kokemusta ei ole...
- teea
!!!!! kirjoitti:
itse en ole tarvinnut käyttää, ei sitä nyt sinänsä kiusallista ole - no kesäisin ehkä mutta, kun ei ole ennenkään tarvinnut, ajattelin kysyä että poistuuko vaiva kun kokemusta ei ole...
No niin juu taisit kysyäkkin. Takerruin hiukka väärään asiaan. Eipä ole varmaa tietoa, että poistuuko vaiva, mutta luulisin et poistuu jos sulla ei ole aikasemminkaan paljoa ollut valkovuotoa.
- teea
että en usko, että kaikilla toi valkovuoto on noin runsasta kun sulla. Eipä ittellänikään oo tullu mieleenkään käyttää näin usein suojaa, kun nyt ja toivon kanssa että "vaiva" (niinkun se on minun mielestäni) poistuu.
- muuten
ei sitten ollenkaan suosittele pikkuhousunsuojan jatkuvaa käyttöä!!! "Hötterön" pitää saada ilmaa. Puuvillaiset alkkarit parhaat.
- xxxx
kyllä se siitä taas tasaantuu synnytyksen jälkeen.
- toista odotan
kyllä se normalisoituu vähän synnytyksen jälkeen tai ainakin itselläni kävi niin ja nyt kun odotan taas niin vuoto lisääntynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614809Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034526- 794000
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963897Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212942- 352698
- 282617
- 372612
- 382579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232444