Mihinkäs teinarit menee nyt kun Onnela ja Rikala molemmat ovat k-20 paikkoja? Taitavat he pysyä vkl- iltaisin kotona, kun sisään ei pääse!
Onnela ja Rikala k-20
16
4508
Vastaukset
- tSalo
Toivottavasti pysyvät!
Tai menkööt pulpukkaan.- mä vaan
mitenkäs mahtaa taas käydä. just kuulin ku yks pikku pimatsu oli kehunu et hänen kaverit (18-v) oli ollu onnelassa lauantaina. eikö poket vois herkemmin kysyä papereita? vaikka muija tai poika näyttää vanhalta, voi hän silti olla esim 17. anatakaa kerrankin meidän "vanhojen" bilettää keskenämme!!!!!
- sepe
mä vaan kirjoitti:
mitenkäs mahtaa taas käydä. just kuulin ku yks pikku pimatsu oli kehunu et hänen kaverit (18-v) oli ollu onnelassa lauantaina. eikö poket vois herkemmin kysyä papereita? vaikka muija tai poika näyttää vanhalta, voi hän silti olla esim 17. anatakaa kerrankin meidän "vanhojen" bilettää keskenämme!!!!!
Kyllähän niitä k-18 vuotiaita löytyy rikalastakin ja joka paikasta suomessa. Linja Onnelassa on tiukka ja tulee pysymään.
- kamalaa
ei se ole keneltäkään pois vaikka 18 ja 19 ikäiset pääsisivät kanssa onnelaan tai riksuun..itse olen 23v ja ei se ainakaan mua haittaa..paljon mielummin katselen hauskaa pitäviä 18 vuotiaita...kun niitä hiukan yli kakskymppisiä jotka ei muuta ehdi kun valittaa että on kallista..
- ...
Hei!
tämä saitti vois auttaa:
http://www.peilipallo.com - ...
sil ei oo mitään merkitystä kysyykö poket papereita tarkemmin k20 paikassa ja kyllä ne varmasti kysyykin sillä lakisääteinen 18 vuoden ikäraja on kuitenki pidettävä, mutta kun se on 20 se ei ole enää muutaku sen baarin oma ikäraja..eli jos poket haluaa päästää sisälle alle 20-vuotiaita niin se on ihan laillista ja kaikin puolin ok.. eli valittavat seniorit painukaa vaikka hesaan kun siel on enemmän noita k20 ja k22 ja jopa 23 tai 24 baareja.
- tSalo
Tietkös kuule vaikka se onkin baarin oma ikäraja. Mä en ainakaan kaipaa Onnelaan ainuttakaan R.E.L.A. :n 18 vuotiasta teiniprinsessaa.
Ei kaikkia voi syyllistää mut nykyajan 15-20 vuotiaat ei osaa käyttäytyä. Ei kunnioiteta mitään arvoja ja kaikki paikat paskaks ja sitten vielä kehdataan paukuttaa päätä jossain foorumilla kuinka paska paikka se on.
Totta kai yli 20-vuotiaissakin ilmenee useinkin idiootteja, mutta ehkä ne joskus sen tajuaa. Meidän nuorien pitäisi tajuta se aikaisemmin.
Ja sehän on myyntikikka kun otetaan alle 20-vuotiaita Onnelaan, että saadaan menemään viinaa siellä. Toisaalta mitä pahaa ottaa siististi pukeutuva, hyvä käytöksinen nuori nainen sisälle? Myynti kasvaa eikä aiheuta häiriöitä kenellekkään.
Huutavat ja melskaavat pissisteinit ovat erikseen! Pulpukkaan vain! - siellä olleet
tSalo kirjoitti:
Tietkös kuule vaikka se onkin baarin oma ikäraja. Mä en ainakaan kaipaa Onnelaan ainuttakaan R.E.L.A. :n 18 vuotiasta teiniprinsessaa.
Ei kaikkia voi syyllistää mut nykyajan 15-20 vuotiaat ei osaa käyttäytyä. Ei kunnioiteta mitään arvoja ja kaikki paikat paskaks ja sitten vielä kehdataan paukuttaa päätä jossain foorumilla kuinka paska paikka se on.
Totta kai yli 20-vuotiaissakin ilmenee useinkin idiootteja, mutta ehkä ne joskus sen tajuaa. Meidän nuorien pitäisi tajuta se aikaisemmin.
Ja sehän on myyntikikka kun otetaan alle 20-vuotiaita Onnelaan, että saadaan menemään viinaa siellä. Toisaalta mitä pahaa ottaa siististi pukeutuva, hyvä käytöksinen nuori nainen sisälle? Myynti kasvaa eikä aiheuta häiriöitä kenellekkään.
Huutavat ja melskaavat pissisteinit ovat erikseen! Pulpukkaan vain!Kävelin onnelan ohi sunnuntai-iltapäivällä, ja lumi seinän vierillä oli kusesta keltaisena ja katuakin oli aika laajalti laatoitettu.
Antaako se baarista tai sen kävijöistä fiksun kuvan? - mä vaan
tSalo kirjoitti:
Huutavat ja melskaavat pissisteinit ovat erikseen! Pulpukkaan vain!=)))))))) =)))))) hyvä kirjoitus! mutta ihmettelen kyllä tota "äly hoin" tekstiä että on baarin oma ikäräja. mitä järkeä on laittaa joku muu kuin 18-v ikäraja jos baarin omat portsarit ei sitä noudata????? hä?
- joo mitä järkee...
mä vaan kirjoitti:
=)))))))) =)))))) hyvä kirjoitus! mutta ihmettelen kyllä tota "äly hoin" tekstiä että on baarin oma ikäräja. mitä järkeä on laittaa joku muu kuin 18-v ikäraja jos baarin omat portsarit ei sitä noudata????? hä?
...hä? Asemoidaan tarjonta näille 18-19 vuotta vanhemmille. Se taas jos päästetään baariin ihmisiä alle oman rajan, mutta yli täysi-ikäisyyden rajan, on imago kysymys. Nuori, mutta tyylikäs ja hyvin käyttäytyvä neiti on varmasti tervetullut.
- ...
joo mitä järkee... kirjoitti:
...hä? Asemoidaan tarjonta näille 18-19 vuotta vanhemmille. Se taas jos päästetään baariin ihmisiä alle oman rajan, mutta yli täysi-ikäisyyden rajan, on imago kysymys. Nuori, mutta tyylikäs ja hyvin käyttäytyvä neiti on varmasti tervetullut.
en voi uskoa että aikuiset ihmiset jaksatte vääntää. en minäkään halua onnelasta mitään rela2:sta enkä halua sinne myöskään huonosti käyttäytyviä pentuja.. mutta jos näyttää ja käyttäytyy fiksusti en löydä syytä miksei vois mennä k20 baariin vaikka olisikin nuorempi. sama pätee yli 20-vuotiaisiin jos käyttäytyy huonosti niin miksi sellainen oitäisi päästää sisälle pilaamaan tunnelma. henkinen ikä tärkeämpi!
- minä
... kirjoitti:
en voi uskoa että aikuiset ihmiset jaksatte vääntää. en minäkään halua onnelasta mitään rela2:sta enkä halua sinne myöskään huonosti käyttäytyviä pentuja.. mutta jos näyttää ja käyttäytyy fiksusti en löydä syytä miksei vois mennä k20 baariin vaikka olisikin nuorempi. sama pätee yli 20-vuotiaisiin jos käyttäytyy huonosti niin miksi sellainen oitäisi päästää sisälle pilaamaan tunnelma. henkinen ikä tärkeämpi!
Mä ainakin baariin mennessä pidän hauskaa enkä kiinnitä huomiota siihen miten muut siellä käyttäytyy oli sitten minkä ikäisiä tahansa..Mutta jos baarin ikäraja on k20 olisi hyvä, että sinne pääsisi vaan 20 täyttäneet ettei joitakin alle 20 vuotiaita päästetä sisään kun toisia taas ei..
- Ernest
No olipa tosi nuorta porukkaa ainakin Molly täynnänsä tänään...voihan vitu!
- -mikää ei kelpaa-
Molly on sitte niin täynnä teinejä nykyään, ettei sinne viitsi mennä. Onnela ja Rikala lihatiskejä, Pulpukka pullollaan heinähattuja ja amiksia. Maksimissa on aina sama sakki ja paska mökä. Patrick´s sisäpiireineen, Jokibaari alamaailmoineen ja Toriterassi "mahtavine" aukioloaikoineen eivät houkuttele. Paradise Gardenin kohderyhmä on kalkkikset. Mitä vielä? Vanhasta postista ei puhuta, Nemo on liian kaukana, Calypso muuten kiva mutta liian pieni.
Z:ssa omat ympyrät. Wanha Mestari paransi Sepän ajoista ilmettään ja asiakaskuntaansa, mutta siellä on joko liian kylmä kun ei ole asiakkaita tai liiallinen tungos kun on ihmisiä. Jäikö jokin kommentoimatta? Taidanpa vetäistä kalsarikännit :D
- häh?
PuhuTSÄ jostain tennispalloista vai?
- nimetön
kyllä se teiniperse mulle kelpaa eli kehiin vaan ja onnea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1912471Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä711222Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss523218Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092924Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132558Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191995