Peugeot 405 mi16 lämpenee vaan. Kaikki vesi letkut on vaihdettu ja termostaatti on uusi. Ihan niinkuin vesi vain ei pyörisi järjestelmässä.Vesipumppu on vaihdettu 14 kk sitten.Jäähdytin-järjestelmään tulee vaan kauhe paine. Välillä toimi hetken aikaa kun aikansa räpelsi nestteitten kanssa. Ilmattu on montakin kertaa. Mikähän siinä voisi olla???
Hjelppikää nyt....
Peugeot 405 mi16 Kuumenee.Apua!!!
14
1478
Vastaukset
- Syyläri
Voisiko jäähdytin yksinkertaisesti olla tukossa??
- Nimetön
Kun ottaa letkut pois ja puhaltaa painetta yhdestä syylärin ulostulosta niin kyllä toimii... Eli en usko että se syyläri itsestään on tukossa.
- jos sattus
kohalle onko siihen vaihdettu säiliön korkki ja jos on niin onko se alkuperäinen ja vielä jos ei ole alkuperäinen niin väärä paine järjestelmässä saattaa aiheuttaa sen, että se juuri keittelee
- Nimetön
Korkki on alkuperäinen. Ei auta vaikka olis ilman korkkia
- pökötti
itsellä oli 405 sri josta meni kansipahvi kyllä sitä eivoinut olla huomaamatta valkoista savua tuli putkesta sen verran paljon,kyllä se veden pinta välillä aina putos ja valo syttyi,vein kannen pajalle ,ei kannattanut plaanata ,löytyi hiushalkeemia,ostin kolariautosta kannen ja vaihdoin ohjurin kumit ja samalla laitettin venttiilin välykset kuntoon,jakohihna uusiksi ,siellä montussa ,kampuran vieressä se vesipummppu on.
- mahdollisesti
termari oikein päin? En muista, voiko sen asentaa kumminpäin vaan.
- sivusta kommentti
usko, mutta mahdollisesti, jos on tarvike termari niin siitä puuttuu pieni ohivirtausreikä, joka vaikuttaa siihen sen aukeamiseen varsinkin silloin, kun kylmällä autolla lähdetään ajamaan se saattaa nostaa ne lämmöt lähelle kiehumispistettä ennen, kuin ekan kerran aukeaa!
Saab oli ainakin semmoinen peli, että niistä halkesi kansia juuri siksi, kun omistajat niihin laittoi noita tarviketermareita, mutta se kyllä myös keitti, jos ei tiennyt, että pitää pysähtyä ja sammuttaa auto hetkeksi niin se lähtee pelaamaan normaalisti! Ei varmaan kaikki tarviketermostaatitkaan Saabissa oireilleet, mutta jotkut kyllä ja varsin kalliilla tavalla - Nimetön
sivusta kommentti kirjoitti:
usko, mutta mahdollisesti, jos on tarvike termari niin siitä puuttuu pieni ohivirtausreikä, joka vaikuttaa siihen sen aukeamiseen varsinkin silloin, kun kylmällä autolla lähdetään ajamaan se saattaa nostaa ne lämmöt lähelle kiehumispistettä ennen, kuin ekan kerran aukeaa!
Saab oli ainakin semmoinen peli, että niistä halkesi kansia juuri siksi, kun omistajat niihin laittoi noita tarviketermareita, mutta se kyllä myös keitti, jos ei tiennyt, että pitää pysähtyä ja sammuttaa auto hetkeksi niin se lähtee pelaamaan normaalisti! Ei varmaan kaikki tarviketermostaatitkaan Saabissa oireilleet, mutta jotkut kyllä ja varsin kalliilla tavallaenkä usko että se olisi väärinpäin laitettu. Tuosta reikä hommasta en ole kuullutkaan. Voihan se olla sekin....
- pugpug
Kannentiiviste on palanut.
- Nimetön
epäilen. Onko kova homma vaihtaa?? Paljonkohan siitä velotetaan korjaamolla....
- 206
Nimetön kirjoitti:
Ilmeisesti kansipahvi on mennyt. Samalla kannattaa vaihdattaa myös ventt.varren kumit ja jakohihna, mahdollisesti myös vesipumppu. Vaihdatin samanlaisen homman toisenmerkkiseen autoon, ja hintaa tuli töille noin 380€, ja osat päälle.
- jotakuinkin
Nimetön kirjoitti:
1200e
- luultavasti
paskana, oireet ainakin viittaavat siihen.
- katsuri
esim. katsastus asemalla voit teettää kannentiivisteen vuototestin ennen kun alat kantta purkamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972