Vastakohdat: kalat-

neitsytt

Olen neitsyt-tyttö ja tutustunut, ihastunut ja varmaan jo rakastunutkin kalat-mieheen. Nyt odottelen ja katson, mitä tästä tulee, vaikka olisin jo ihan valmis vaikka lapsiin, naimisiin, yhteiseen pihaan ja mihin vaan. Jännittää ja on ihanaa, olen niin onnellinen.

Asiani oli kuitenkin se hassu huomio, jonka olen tehnyt meistä. Horoskoopissahan kalat ja neitsyt ovat vastamerkkejä, ja tuntuu siltä, että se tulee oikeasti esille ihan konkreettisisssa joka päivän asioissa. Meidän mieltymykset menee nimittäin usein ihan ristiin (ei tietenkään aina, onneksi), siis jos toinen tykkää jostain asiasta, toinen inhoaa sitä ja tykkää puolestaan juuri siitä, mitä toinen taas rakastaa. Tämä koskee nimenomaan sellaisia makuasioita, jotka ovat kummallakin aika ehdottomia, vaikkakaan ei onneksi mitenkään järisyttävän tärkeitä eli eivät aiheuta ylitsepääsemättömiä ristiriitoja. Aika hassua minusta, kenenkään muun kanssa ei tollasta ole ollut, mutta en koskaan aikaisemmin olekaan seurustellut kalojen kanssa. Onko muilla samanlaisia havaintoja?

7

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mieheni Neitsyt,

yhteistä taivalta takana 20v. Meillä on alusta asti ollut ihmeen samanlainen ajatusmaailma ja maku(asioissa, tavaroissa ym). Muuten vastakohdat täydentävät hyvin toisiaan. Minä leijun pää pilvissä ja mies tallaa maanrajassa. Mulla riittää ideoita ja mies toteuttaa ne:)Eli mies tuo mukavasti järkeä mun elämään ja mä taas vähän rentoutta hänen elämäänsä:) Voi muuten elämä käydä aika rasittavaksi jos jatkuvasti tulee tuollaisia sinun kuvaamiasi makueroja esille. Ehkä alkuun se tuntuu hauskalta ja pieneltä asialta, mutta varmaan 10vuoden päästä jo kypsyttää aina kinata että laitetaanko tänään sun inhokkiruokaa vai mun;DDD

• teille!

onneksi olkoon, 20 vuotta yhden ihmisen kanssa on aika upeaa!

saas nähdä, mitä meistä tulee ja tarvitseeko niistä ruoista kymmenen vuoden päästä kinata ja kiukutella.

• kala

Mulla kalalla menee neitsyen kanssa aina sukset ristiin. Neitsyt on liian pikkutarkka ja nalkuttaa esim. sekaisesta huoneesta ja huomauttelee pikku asioista, jotka ei mulle ole niin tärkeitä. Eikä lainkaa ymmärrä mitä yritän sanoa, vaan ottaa kaiken tosissaan -ja jos mahdollista niin nokkiinsa. Saa kalan huonot piirteet esiin, huomaan itseni naljailemassa hänelle kaikesta -ja nämäkin hän tietysti ottaa tosissaan. Elämäni vaikein ihmissuhde, en voisi edes kuvitella ikinä seurustellevani neitsyen kanssa.

• a.p.

kivaa vaan että ollaan kaikki erilaisia. itse en todellakaan ole nalkuttajatyyppinen neitsyt, ja siisteydenkin kanssa on vähän niin ja näin, luulen että kala on meistä se siistimpi puolisko. ainakaan vielä ei meillä ole sukset menneet pahemmin ristiin, mutta odotan innolla sitä päivää ;)

• Meipsku

Hei,
      neitsyt ja kalat hyvä merkki ystävinä, mutta ei mitään mahdollisuutta pitää yllä intohimoa pitkässä suhteessa. kalat ei saa neitsyestä irti mitään muuta muin ohjeita elämälle ja se ei riitä suhteessa.

Hyvä suhde syntyy vain , kun alusta asti on mahdollisimman paljon samoista asioista tykkäämisiä. Heidän tulee myös pitää samanlaisena kotitöitä, tukea samalla lailla työasioita. Olla kiinnostuntu samoista asioista. Viettää samanlaista sosiaalista elämää jne

• ap.

No oletpa kannustava! Et ehkä huomannut, etten kysynyt selvänäkijän mielipidettä suhteemme tulevaisuudesta, sitä nimittäin ei kukaan voi tietää.

Sinun viestisi oli silkkaa höpöä ja lööperiä, noihin asioihin vaikuttaa paljon enemmän ihan muut asiat kuin horoskooppi.

Nyt tietty vastaat että olen tyypillinen neitsyt! ;) Niin olet sinäkin, kun suhtaudut asioihin noin kriittisesti.

Etkö olekaan neitsyt? Oh! Lieneekö nuo horoskooppit sittenkään ihan niin luotettavia...

• masha

minä kalat en siedä neitsyitä. tiedä häntä, miksen.
      ystäväpiirissä minulla on muutama neitsyt, ja heidän kanssaan en juurikaan aikaani vietä kuin suuremmassa seurueessa. useimmiten alussa neitsyet vaikuttavat erittäin mukavilta ja juttua riittää, mutta ajan kuluessa huomaan lypsäneen jo kaiken irti. ei enää mitään yhteistä sen jälkeen.

parisuhteessa sama, tosin tapahtuu vielä nopeammin ja suhde päättyy aloitteestani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3751
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3344
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2958
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2800
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1818
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      82
      1786
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1639
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1577
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1559
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1544
    Aihe