Joko se uusi liike on auki? Mitä kaikkea siellä myydään? Myydäänkö vaatteita?
Villihinta
7
6597
Vastaukset
- alus
asuja,
- krb
Jos tämä on se liike mitä luulen, niin se on semmonen vapaavalinnan ja aholaidan tyylinen sekatavara kauppa. Ainoana erona, että siellä oli muutamaa mallia huonekalujakin.
- juu
Villihinta on just se mikä on Nuojamiehen vanhoissa tiloissa, ja niinkuin edellinen kirjoittaja jo kertoikin että Vapaa valinnan ja aholaiden sekoitus. Tai siis samanlainen romu kauppa kuin nekin.. Ja auki se on ollut jo jonkun aikaa.
- tätinen
juu kirjoitti:
Villihinta on just se mikä on Nuojamiehen vanhoissa tiloissa, ja niinkuin edellinen kirjoittaja jo kertoikin että Vapaa valinnan ja aholaiden sekoitus. Tai siis samanlainen romu kauppa kuin nekin.. Ja auki se on ollut jo jonkun aikaa.
Tai siis Villihinnan ja Aholaidan ero on se, että Villihinta on ja Aholaita ei ole olemassa. Villihinnan ja Vapaavalinnan ero on se, että Villihinnassa myydään työkaluja. Tiedättekö, sähköjuttuja, lvi-juttua, ruuveja kilotavarana, porakoneita ja muita laitteita.
- tätinen
tätinen kirjoitti:
Tai siis Villihinnan ja Aholaidan ero on se, että Villihinta on ja Aholaita ei ole olemassa. Villihinnan ja Vapaavalinnan ero on se, että Villihinnassa myydään työkaluja. Tiedättekö, sähköjuttuja, lvi-juttua, ruuveja kilotavarana, porakoneita ja muita laitteita.
Ai niin, piti vielä lisätä, että Villihinnan ja Vapaavalinnan erona on liikkeiden määrä. Vapaavalintoja on varmaan ainakin muutama kymmenen ja Villihintoja on 2. Ja toimitusjohtaja itse on myös todella usein Nokian Villihinnassa paikalla ja ihan välillä itse laittaa tavaraa myös hyllyyn ja palvelee asiakkaita esim. koneiden suhteen. Että kertoo niista ja sellaista ja siltä saa aina tiedon, että mitä tavaraa on mahdollista tilata asiakkaalle, jos sitä ei liikkeestä löydy.
- Anonyymi
Vois johtaja vierailla toijalan myymälässäkin,Vois parantua palvelualttiimaksi
- Anonyymi
Puuilo tänne nyt tulikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381493Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252855Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis204693