Joko se uusi liike on auki? Mitä kaikkea siellä myydään? Myydäänkö vaatteita?
Villihinta
7
5651
Vastaukset
- alus
asuja,
- krb
Jos tämä on se liike mitä luulen, niin se on semmonen vapaavalinnan ja aholaidan tyylinen sekatavara kauppa. Ainoana erona, että siellä oli muutamaa mallia huonekalujakin.
- juu
Villihinta on just se mikä on Nuojamiehen vanhoissa tiloissa, ja niinkuin edellinen kirjoittaja jo kertoikin että Vapaa valinnan ja aholaiden sekoitus. Tai siis samanlainen romu kauppa kuin nekin.. Ja auki se on ollut jo jonkun aikaa.
- tätinen
juu kirjoitti:
Villihinta on just se mikä on Nuojamiehen vanhoissa tiloissa, ja niinkuin edellinen kirjoittaja jo kertoikin että Vapaa valinnan ja aholaiden sekoitus. Tai siis samanlainen romu kauppa kuin nekin.. Ja auki se on ollut jo jonkun aikaa.
Tai siis Villihinnan ja Aholaidan ero on se, että Villihinta on ja Aholaita ei ole olemassa. Villihinnan ja Vapaavalinnan ero on se, että Villihinnassa myydään työkaluja. Tiedättekö, sähköjuttuja, lvi-juttua, ruuveja kilotavarana, porakoneita ja muita laitteita.
- tätinen
tätinen kirjoitti:
Tai siis Villihinnan ja Aholaidan ero on se, että Villihinta on ja Aholaita ei ole olemassa. Villihinnan ja Vapaavalinnan ero on se, että Villihinnassa myydään työkaluja. Tiedättekö, sähköjuttuja, lvi-juttua, ruuveja kilotavarana, porakoneita ja muita laitteita.
Ai niin, piti vielä lisätä, että Villihinnan ja Vapaavalinnan erona on liikkeiden määrä. Vapaavalintoja on varmaan ainakin muutama kymmenen ja Villihintoja on 2. Ja toimitusjohtaja itse on myös todella usein Nokian Villihinnassa paikalla ja ihan välillä itse laittaa tavaraa myös hyllyyn ja palvelee asiakkaita esim. koneiden suhteen. Että kertoo niista ja sellaista ja siltä saa aina tiedon, että mitä tavaraa on mahdollista tilata asiakkaalle, jos sitä ei liikkeestä löydy.
- Anonyymi
Vois johtaja vierailla toijalan myymälässäkin,Vois parantua palvelualttiimaksi
- Anonyymi
Puuilo tänne nyt tulikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843842
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.743432Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393002- 1602950
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532706- 522544
- 502104
- 351952
- 421869
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591718