Kävin viime vuonna huippuvalmennuksen järjestämän valmennuskurssin tampereella (hinta n. 900€). Nyt mulla ois myydä siitä jääneet hyvin kattavat materiaalit:
-biologian teoria- ja harjoituskirjaset
-kemian teoria/harjoituskirjan
-fysiikan teoria- ja harjoituskirjaset, pieni tiivistelmä galenoksen fysiikoista
-neljän edellisvuoden pääsykokeet vastuksineen (ei vuosi 2005, mutta oman kokeeni saisit kyllä)
-lehtisen jossa hieman tietoa opiskelutekniikoista
-neljä kurssin aikana pidettyä harjoituspääsykoetta vastauksineen, erityisen hyvä juttu!! Myös kaksi ennakkokoetta.
-runsaasti tunnilla käytyjä kemian ja fysiikan laskuharjoituksia, myös vähän on biologian tehtäviä. Suurimpaan osaan on vastaukset, mutta voisin antaa myös omat laskuvastaukseni
-bonuksena saisit vuoden 2002 kandivalmennuksen pitämän valmennuskurssin biologian, kemian ja fysiikan teoria ja tehtäväkirjaset. Näissä on hyviä laskuja. (ostin itse ne viime vuonna käytettyinä, mutta siistit)
-kaavakokelma joka kattaa lähes kaikki galenoksen kaavat
Erityisesti biologian kirjaset on reilusti (ja värikkäästi) alleviivattuja, mutta mitään ei ole sotkettu. Omia kommetteja ja selkeyttäviä juttuja on merkattu myös tekstin lomaan. Tehtävävihkoihin on tehty tehtäviä, mutta vastaukset peittämällä itseopiskelu onnistuu mainiosti!
Eli näillä materiaaleilla itse läpäisin kokeen!
Hinnaksi olen ajatellut 100€ ( postikulut). Voit myös tedä tarjouksen! Mielestäni hinta ei ole kovin paha, koska materiaalia on runsaasti!!
Yhteydenotot [email protected]
LÄÄKISEN VALMENNUSKURSSIMATERIAALIT MYYNIISÄ
Lääkisläinen
0
295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062679Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1111968- 691586
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281294Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251129Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531042- 851034
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271022- 951008
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta345867