laittaa monet repimään lappunsa. Täälläkin se peli pyöri niin sanottuna "varmana". Itsekin olin laittamassa sitä, mutta jätin väliin. Oli muuten aivan avopaikka Tottenhamilla tossa lopussa tehdä vielä voittomaali.
Tottenham
6
381
Vastaukset
- ei tarvi!
lappuja repiä kun vedot on tietokoneen ruudussa, mutta meinasin näytön heittää lattialle, mutta sitten tajusin että siitä tulee lisää tappiota eli ei muuta kun uusia vetoja barca voittaa ja charlton voittaa... kympillä vaan!
- reading
toi mage sanoo ihan aina, että joku on varma peli...
sitten kun se menee väärin se kertookin ettei löytynyt mun lapuista...
????
- FinLandiaFish
Eihän siinä oikeastaan mitään varmaa ollut, mutta oli mullakin itsellä yhdellä lapulla se eli siinä mielessä kylää hatuttaa. Varsinkin kun kattelin sen töllöstä... Tottenham käveli koko toisen puoliajan ja antoi Sunderlandin koettaa onneaan, kunnes napsahti tietenkin juuri ennen loppua. Ja siinä vaiheessa kun Tottenham sai vielä sen jälkeenkin täysin avopaikan ja joku tummaihoinen wonna-be-futari päätti sitten potkaista pallon yli maalin... siinä vaiheessa lähdin jo melkein etsimään köyttä ja tuolia että pääsee vitutuksesta :D:D
- Mage
poikaa taitaa taas ottaa päähän kun laput kusi. Muuta syytä en keksi tohon paskanjauhamiseen. Kerropa montaako matsia olen sanonut ennen peliä varmaksi? Kaikkia niitä joita olen vihjannut erillisissä aiheissa en muita. Joten tän päivän ainoa varma on Cityn voitto eikö sana kuulu.
- ei vakuuttaneet voitosta
2006-02-12 Sunderland-Tottenham 1-1
2006-02-05 Tottenham-Charlton 3-1
2006-01-31 Fulham-Tottenham 1-0
2006-01-21 Tottenham-Aston Villa 0-0
2006-01-14 Liverpool-Tottenham 1-0
2006-01-08 Leicester-Tottenham 3-2
2006-01-04 Manchester C-Tottenham 0-2 - peko
mitäs meinasi mage maanantaiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249