...myöntää tulleensa kusetetuksi. Tämän vuoksi Movettajat ovat tällähetkellä niin hiljaa.
Pahinta ihmiselle
4
657
Vastaukset
- opettavaista
täysin samaa mieltä. Kipeämpää tekee myöntää itselleen kuin muille.
- kusipää
Kyllähän se juuri näin taitaa olla. Itse en ole VM:ään koskaan seonnut, mutta muutama kaveri ei vieläkään minulle ole tunnustanut olleensa väärässä. Rahat meni ja mitään ei tullu, mutta silti sillä olis kuulemma voinu tienata? On se vaan ihmeellistä, haha
- tarvetta tähän
kusipää kirjoitti:
Kyllähän se juuri näin taitaa olla. Itse en ole VM:ään koskaan seonnut, mutta muutama kaveri ei vieläkään minulle ole tunnustanut olleensa väärässä. Rahat meni ja mitään ei tullu, mutta silti sillä olis kuulemma voinu tienata? On se vaan ihmeellistä, haha
Ei minun tarvitse mitään VM- epäonnistumista panna minkään erehtymisen syyksi. Olen itsekin kerran ns. epäonnistunut mutta sain siitä niin paljon että se "epäonnistuminen" oli todalla menstymistä.
Menestystä voin saada muutakin kautta kuin rahalla. Menestystä on oppi joka tulee verkostomarkkinoinnin kautta. Yksi osa olisi ollut raha mutta sitä ei tullut. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen mitä sain.
Juuri se rahakeskeinen ajatus on suurimmalle verkostomarkkinointiin lähteneelle se kompastuskivi. Juuri se oman rahan kerääminen. Oikea verkostomarkkinoinnin suhtautumistapa on antaa toisille mahdollisuus menestykseen ja rikastumiseen. Se oma menestys tulee siinä sivussa.
Kun Auttaa toisia koko sydämellään saa parhaan tulioksen. Jos ajattelee vain omaa tiliä ja sen täyttämistä, tulee niitä epäonnistumisia. Työ jota tekee pitää sen oiken "ideologian" mukaan.
Jos o duunipaikassa pelkästään rahan vuoksi ei se duuni ole mukavaa ja luovaa. Jos siinä on jomkin muun vuoksi siitä tulee oma elämä. - kusipää
tarvetta tähän kirjoitti:
Ei minun tarvitse mitään VM- epäonnistumista panna minkään erehtymisen syyksi. Olen itsekin kerran ns. epäonnistunut mutta sain siitä niin paljon että se "epäonnistuminen" oli todalla menstymistä.
Menestystä voin saada muutakin kautta kuin rahalla. Menestystä on oppi joka tulee verkostomarkkinoinnin kautta. Yksi osa olisi ollut raha mutta sitä ei tullut. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen mitä sain.
Juuri se rahakeskeinen ajatus on suurimmalle verkostomarkkinointiin lähteneelle se kompastuskivi. Juuri se oman rahan kerääminen. Oikea verkostomarkkinoinnin suhtautumistapa on antaa toisille mahdollisuus menestykseen ja rikastumiseen. Se oma menestys tulee siinä sivussa.
Kun Auttaa toisia koko sydämellään saa parhaan tulioksen. Jos ajattelee vain omaa tiliä ja sen täyttämistä, tulee niitä epäonnistumisia. Työ jota tekee pitää sen oiken "ideologian" mukaan.
Jos o duunipaikassa pelkästään rahan vuoksi ei se duuni ole mukavaa ja luovaa. Jos siinä on jomkin muun vuoksi siitä tulee oma elämä.Siis kannatat sitä, että pyramidin perustajat keräävät sen voiton ja sinä saat hyvän käytännön opin siitä, kuinka ihmisiä huijataan!!
Hyvä kirjoitus, lol
Uskomatonta soopaa, haha haha ho hoh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474