niin, missä helvetissä te törmäätte noihin verkosto_hörhöihin.
onko kaveripiiri jollain erikoisella tavalla vähä-älyistä porukkaa ? hakeudutteko noihin piireihin ?? oletteko vaan epäonnisia???
itsellä jo 40 ikää eikä ikinä ole ensimmäinenkään verkkotoope ottanut mitään yhteyttä. juttelin kavereiden kanssa aiheesta eikä ollut heillekään ketään tyrkyttänyt mitään. poislukien jotain kaukaisia huhuja WGI kusetuksesta mutta silloin oli kyseessä orimattilan ihme (äo pienempi kuin kengännumero) joten eipä yksikään tehnyt muuta kun nauroi koko touhulle.
nyt ihan mielenkiinnosta.. kertokaa.
tekisi meinaan mieli joskus edes etäältä nähdä tämmöinen dressman_liisinki_pukupelle ja vielä lyhkärin pitotoimissaan.
tietysti tuo communikaattori taskussa jolloin pääsee siltä istumalta ihailemaan näitä VM hienouksia.
missä te törmäätte
17
2866
Vastaukset
- kohderyhmä
Verkostomarkkinointi on lähinnä parinkympin molemmin puolin olevien touhua. Turha sitä on enemmän elämää nähneille tyrkyttää.
- suurin osa
verkotossa on 30-50v-
Itse 49v.
On kaikenikäistä porukkaa. Vaikka se 45min halusi antaa kuvan että kyseessä on "lasten leikki" niin ei se pidä paikaansa. Tosin nettikaupan kanssa tekemisissä olevat ovat tietokoneen kanssa paljon tekemisissä olevia eli aika nuoria. Keski-iän loppupulella olevat kuten sinä varmaan koneen käyttötaidot ei taida riittää oikein nettikauppaan. LOL. Ei taida olla verkostoja enää joissa ei taritse nettiyhteyttä. - kusipää
suurin osa kirjoitti:
verkotossa on 30-50v-
Itse 49v.
On kaikenikäistä porukkaa. Vaikka se 45min halusi antaa kuvan että kyseessä on "lasten leikki" niin ei se pidä paikaansa. Tosin nettikaupan kanssa tekemisissä olevat ovat tietokoneen kanssa paljon tekemisissä olevia eli aika nuoria. Keski-iän loppupulella olevat kuten sinä varmaan koneen käyttötaidot ei taida riittää oikein nettikauppaan. LOL. Ei taida olla verkostoja enää joissa ei taritse nettiyhteyttä."Keski-iän loppupulella olevat kuten sinä varmaan koneen käyttötaidot ei taida riittää oikein nettikauppaan. LOL."
Unohditko, että viestin alussa kerroit itse olevasi 49v. lol
Ja se nyt vaan on ihan fakta, että VM-virityksiä tarjotaan lähinnä juuri intistä päässeille yms. koska he ovat tottuneet intissä siihen, että esimies/ylälinja sanoo mitä tehdään, vaikka se kuinka tyhmää sitten olisikin, lol - vahvistaa
kusipää kirjoitti:
"Keski-iän loppupulella olevat kuten sinä varmaan koneen käyttötaidot ei taida riittää oikein nettikauppaan. LOL."
Unohditko, että viestin alussa kerroit itse olevasi 49v. lol
Ja se nyt vaan on ihan fakta, että VM-virityksiä tarjotaan lähinnä juuri intistä päässeille yms. koska he ovat tottuneet intissä siihen, että esimies/ylälinja sanoo mitä tehdään, vaikka se kuinka tyhmää sitten olisikin, lolsäännöt.
- kusipää
vahvistaa kirjoitti:
säännöt.
eli yksi 49v. löytyy kakaroiden joukosta :)
- Wuzaa
suurin osa kirjoitti:
verkotossa on 30-50v-
Itse 49v.
On kaikenikäistä porukkaa. Vaikka se 45min halusi antaa kuvan että kyseessä on "lasten leikki" niin ei se pidä paikaansa. Tosin nettikaupan kanssa tekemisissä olevat ovat tietokoneen kanssa paljon tekemisissä olevia eli aika nuoria. Keski-iän loppupulella olevat kuten sinä varmaan koneen käyttötaidot ei taida riittää oikein nettikauppaan. LOL. Ei taida olla verkostoja enää joissa ei taritse nettiyhteyttä.45 minuuttia ei antanut minkäänlaista käsitystä verkostomarkkinoinnista, vaan Movesta. Ne eivät ole sama asia! Move on hieman kaunisteltua huijausta!
- kuka
orimattilan ihme? Olen itsekkin olasta ja kiinnostaa tieto...
- siihen orimattilan ihmeeseen.
ootahhan nyt kun muistaisin.. se on maalari-arto.."prätkäukko" , tosin sillä oli vain semmoinen haiseva vanha kawasaki...ja weggulilla piti sit räjäyttää potti... tuota ööö.. kaivelen muistikirjaa..
- muualla kuin kotona
Siis eihän tarvitse kuin kulkea normaalisti töissä tai koulussa ja yrittää jotenkin tulla toimeen työ- tai koulukavereiden kanssa. Niin varmasti tullaan ehdottelemaan. Ja sitten jos joskus käyt kahvilla tai kaljalla kotis ulkopuolella niin et voi myöskään välttyä törmäämästä niihin.
Minusta oli oikeastaan aika hauskaa käydä kuuntelemassa lyhkäriä, viereisessä pöydässä amisviikset elehti mulle kaiken aikaa, eikä meinannut mulla enää loppuvaiheessa pokka pitää. Kuuntelinhan toki esittelyn kohteliaasti loppuun asti, ennen kuin annoin palautetta, vastineeksi ilmaisista pullakahveista. - hakevat
menestyjiä.
Ei varmaan ole jos ei ole ainesta menestyjäksi. Voit olla ihan rauhassa et törmää jatkossakan.
Tosi asia vastustajien puheista huolimatta on, että on vielä paljon ihmisiä jotka asiasta ei ole kuulleetkaan vielä. Todennäköinen syy siihen on se että on poliittisesti sellainen henkilö joka on yrittämistä vastaan. Tai on luonteeltan sellainen jolla ei ole mahdollisuuksia ja tahtoa menestymiseen. Jokainen verkotoija suorittaa segmentointia. Et siis täytä kenenkään verkostossa olevan kriteereitä päästäksesi kuulemaan tästä alasta.- kusipää
Iän tuoma kokemus ja ymmärrys oikeasta maailmasta on pahasta tällä alalla!!
- piippolan vaari
kusipää kirjoitti:
Iän tuoma kokemus ja ymmärrys oikeasta maailmasta on pahasta tällä alalla!!
Nuo ovat oikeasti hieman nuoria tajuamaan, ettei oikealla työllä pysty koskaan saavuttamaan muuta kuin ikuisen kukkaroon tuijottamisen.
- kusipää
piippolan vaari kirjoitti:
Nuo ovat oikeasti hieman nuoria tajuamaan, ettei oikealla työllä pysty koskaan saavuttamaan muuta kuin ikuisen kukkaroon tuijottamisen.
Kaikki VM sakki, mitä olen nähnyt ovat juuri noita intistä kotiutuneita mosia!
Tokihan muutama iäkkäämpikin saadaan noihin mukaan huijattua, mutta suurin osa jo pidemmän elämänkokemuksen omaava tietää, mitä nämä touhut on!!
Mutta fakta kuitenkin on se, että intistä päässeet ovat kaikista herkimpiä näille huijauksille, koska ovat intissä tottuneet siihen, että esimies sanoo ja se on fakta!! Juuri kotiutuneet ovat kaikista herkimpiä uskomaan katteettomia puheita ollenkaan kyseenalaistamatta niitä!!
Minun mielestäni intissä tulisikin ennen kotiutusta pitää jonkinlainen luento näistä huijauksista, sillä kaikki tietävät, että intin jälkeen tulee näitä uskomattomia tarjouksia tienata ja nämä tarjoukset vähenevät kun ikää tulee!! - verkosto-pena
Millainen ihminen on tuleva menestyjä? Tai oikeastaan vielä vaikeampi kysymys: Kuka muka pystyy sanomaan etukäteen ihmisestä tuleeko tämä menestymään vai ei?
- hahahahahahahah
ammatti on yrittäjä(viimeiset 11v), olen sitten vielä toisessa yrityksessä hallituksen puheenjohtajana ja sen semmoista.ja kummatkin yritykset tekevät kasvua noin 25-30% vuodessa.
clipclip
- Pienyrittäjä
... ainoastaan jos olet jonkun hörhöilijän mielestä ulospäinsuuntautunut ja positiivinen ihminen. saatat törmätä silti, vaikka et olekaan, mutta silloin on kysymys tuoreesta edustajasta, jolla on huono ihmistuntemus. Tämä kyllä oppii, törmättyään sinunlaiseen negodiiliin.
Me emme halua tehdä työtä ihmisten kanssa, jotka tyytyvät tulonsiirtoihinsa ja istuvat päivät pitkät tietokoneen, telkkarin tai kaljalasin ääressä, tekemättä mitään. Haluamme tehdä työtä kyvykkäien, rohkeiden, positiivisten ihmisten kanssa, koska vain nämä tekevät tuloksia.
Itselleni Moven toiminta on ollut palkitseva, työ muodostaa tervetulleen lisän muuhun yritystoimintaani, enkä muuta ole lähtenyt siitä hakemaankaan.
Pojat ja tytöt, muistakaa, että palkkatyön ja yrittämisen välillä on valtava ero. Moven edustajat ovat kaikki pienyrittäjiä. Työtä tekevät onnistuvat, muut eivät, ihan niin kuin yrityskentällä normaalistikin.
Ja huom: maksimiliikevaihto, 4*2100 on alvillinen summa josta vielä maksetaan vakuutuksia, eläkettä, tuloveroa ja muita työhön liittyviä kustannuksia. Ei se niin kovin poikkeuksellinen liikevaihto ole. Palkkana tietysti olisi. - 112
käydessäni kovia movettajien pesupaikkoja oli keskustassa "Cafe Lasipalatsi" ja "Fazerin kahvila" forumissa.
En nykyään tiedä missä ovat, kun en ole käynyt katsomassa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474