mitä te akateemikot teette vapaa-aikananne? käyttekö töissä vai otatteko vain kursseja niin paljon että aika palaa niissä? vai chillaatteko vain himassa? täytyyhän sitä jotain tehdä
mitä teette vapaa-aikana?
12
2626
Vastaukset
- meitsibeibe
Oon yleensä yksin kämpillä. Syön, roikun netissä, teen jotain kouluhommia jos jaksan... Tai sit käyn urheilemassa tai kiertelen keskustan kauppoja ja shoppailen. Sellasta. Ei mulla oo ainuttakaan edes semihyvää kaveria tässä kaupungissa eli yksin oon melkeinpä kaiken ajan.
- kääpiömies
ainoo ero, etten mä käy shoppailemassa.
- ...kuulostaa...
...niin tutulta, niin tutulta. Juuri tuollaista on minunkin elämäni!!!
- ovat yleensä
jo eläkkeellä.
- Henni.
Pelaan lentopalloa, käyn toisinaan jumpassa, lenkitän koiraa, surffaan netissä. Vapaa-aikaa on tosin valitettavan vähän ja lukemista aivan liikaa. Turha edes haaveilla että ehtisin tekemään töitä tässä ohessa.
- Hanna
Akateemikko en toki ole. Mulla ei ole ongelmaa vapaa-ajan suhteen. Perheellisenä vietän normaalia perhe-elämää ja opiskelu kulkee siinä ohella. Opiskelutahtini on melko löysä. Tänä lukuvuonna mulle kerkee kertyä korkeintaan 50 op:ttä. Teen kaikkia normaaleja asioita ja yritän harrastaa liikuntaakin.
- Opiskelija
Ja välillä tulee matkailtua ja urheiltuakin...
- vai miksi..
eikö amk tai yliopisto tarjoa bileiltoja ja mahdollisuutta tutustua muihin opiskelijoihin?
- werwerw
vai miksi.. kirjoitti:
eikö amk tai yliopisto tarjoa bileiltoja ja mahdollisuutta tutustua muihin opiskelijoihin?
Aivan varmasti tarjoaa, mutta kaikki ei ne oikeasti kiinnosta.
- Erakko
vai miksi.. kirjoitti:
Kyllä yliopisto tarjoaa kaikki mahdollisuudet vaikka mihin. Fuksivuonna otti päähän kun olisi koko ajan pitänyt lähteä johonkin ja tutustua uusiin ihmisiin. Tällaiselle erakkoluonteelle se ei oikein sovi, mutta jokaiselle jotakin. Suurin osa opiskelijoista kyllä viettää hyvinkin sosiaalista elämää, johon kuuluu 2-3 bileiltaa viikossa ja muut aktiviteetit päälle. Kaikenmaailman opintopiirit ja vastaavat ryhmäaktiviteetit yliopiston kahvilassa istumisineen kuuluvat myös monen arkeen.
- fffffffff
lentelen, ajelen moottoripyörällä, pelailen säbää ja harrastelen itsepuollustuslajeja. Lisäksi vähän muuta liikuntaa ja pelailen pokeria jne jne. Ja nyt on suunnitteilla pitkä reppureissailu.
- Emmy
Aika kummallinen kysymys:)
Silloin kun vapaa-aikaa opiskeluilta jää niin vietän aikaa uusien ystävieni kanssa, käyn liikkumassa välillä aerobicissä ja välillä vain kävelemässä. Kokkailen paljon ja ihan vaan oman kodin huolehtimisessa ja pyykinpesussa kuluu aikaa. Välilä käyn opiskelijabileissä, leffoissa, kaupungilla. Eli teen aivan normaaleita asioita joita vapaa-ajalla voi tehdä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724929Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134640- 804113
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1004029Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223044- 352788
- 282727
- 372702
- 392683
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232534