yön nhl

blackwin

mitäs sanotte tän päivän nhl peleistä tuli tossa voitettua citin kautta jotain mut kertokaapa varmoja nhl kohteita

11

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "varma"

pistä detroit koska colorado paska vierasjoukkue! 1,75 kohtalainen kerroin

• blackwin

mitäs sanotte dallas pelistä onko varma kakkonen

• varma!

minä laittaisn x2 sillon pitäis olla 90% varma... minun mielestä! mutta miulla kaikki pettää joten pistä LA voittamaan!

• blackwin
        varma! kirjoitti:

minä laittaisn x2 sillon pitäis olla 90% varma... minun mielestä! mutta miulla kaikki pettää joten pistä LA voittamaan!

laitan edmontonin voittamaan en jaksa uskoa kummiskaan tohon dallasin vierasvoittoon niin laitan edmontonin voittoon kannattaa sunkin laittaa

• reading

Muutamat viime pelit hieman haparoiden. Kompuroinut juuri St. Louis tasosten joukkueiden kanssa. St.Louis on taas taistellu loistavasti kärkijoukkueitakin vastaan esimerkkinä:

2006-02-11 Calgary Flames-St. Louis Blues 3-2
      2006-02-09 Vancouver Canucks-St. Louis Blues 2-4
      2006-02-04 St. Louis Blues-Dallas Stars 4-3

ja voittojakin on tullut...

Edmonton hävisi tääs viime kotipelinsä Minnesotaa vastaan kolmella maalilla. Ja joukkueella on muutenkin kolmen pelin häviöputki.

Loukkaantumiset menevät joukkueiden kesken suhteellisen tasan. Itse en koske koko peliin. Edmonton joko murskaa St.Louisin tai yllätysvoittokin voi olla mahdollinen.

• blackwin

se on varma peli

• blackwin kirjoitti:

se on varma peli

119 Edmonton - ST.Louis 1
        1,50

122 Detroit - Colorado 1
        1,75

124 Anaheim - Chicago 1
        1,55

Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
        Kokonaiskerroin: 4,06

• Mage

voittoa tietysti tukee se, että Los Angeles pelasi viime yönä tiukan matsin Chigacon kanssa ja voi vähän painaa jaloissa. En kuitenkaan liikaa painottaisi sitä, koska onhan siellä ammattimiehiä kaikki. Dallas on tullut kuitenkin levänneenä ja Miettinenkin ilmeisesti pelaa, jos on tuohon Westerlundiin uskominen.

• Cheechoo

Jokohan nyt San Jose kukistaa tänään vihdoinkin Phoenixin tällä kaudella. Näin uskon, sillä San Josen näytönhalu on varmasti valtava!

Phoenix on vienyt kaikki tämän kauden, oliko se nyt 4 vai 5, kohtaamista. Ja nyt kun Phoenixin asiat ovat täysin sekaisin, on viimeksi Dallasin verkkoon 6 maalia mättäneellä San Jose:lla erittäin hyvä mahdollisuus voittaa vihdoinkin Phoenix!

• j.järvilehto

Dallas johti 3 erän alussa 2-5,mutta LA voitti 6-5.

• reading

ei ole mitään järkeä pelata kotijoukkuetta, millä on alikerroin ja huonot ottelut takana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe