nyt niitä maaleja toivotaan kun toinen puoliaika käynnistyi. Toivottavasti valmentaja on saanu ton ryhmän taistelemaan kunnolla. Siellä on lähes täydellinen kokoonpano Madridilla ja tästä pelistä kyllä olisi enemmän kuin tärkeää ottaa 3 pistettä.
Atl Madrid
16
942
Vastaukset
- peluuuri.fi
sulla tämä kohde lapulla???? sano ennen kun peli päättyy, ettet taas pelin jälkeen sano että ei löydy minun lapusta!
- Mage
mutta meneppä alaspäin kattomaan mun tän päivän pelivihjettä ja mieti sen jälkeen olenko voittanut. Katkeruus paistaa vaikka olet tainnut jo Peluurille soitellakin.
- reading
Mage kirjoitti:
mutta meneppä alaspäin kattomaan mun tän päivän pelivihjettä ja mieti sen jälkeen olenko voittanut. Katkeruus paistaa vaikka olet tainnut jo Peluurille soitellakin.
sitten kun peli loppuu niin hupsista olihan se peli niin epävarma, että laitoin sittenkin siihen tilalle ton Tottenham pelin tasuriks...
- Mage
reading kirjoitti:
sitten kun peli loppuu niin hupsista olihan se peli niin epävarma, että laitoin sittenkin siihen tilalle ton Tottenham pelin tasuriks...
älä itke siellä Reading. Olen jo tämän päivän kiintiöni tehnyt päivän vihjeellä. Montakos Reading poika on tänään vihjannut täällä oikein?
- reading
Mage kirjoitti:
älä itke siellä Reading. Olen jo tämän päivän kiintiöni tehnyt päivän vihjeellä. Montakos Reading poika on tänään vihjannut täällä oikein?
tyydyin tänään vähän vähempään veikkaamiseen... Laitoin ton bystölin voittamaan widhölzzelin. Kolmen kympin panoksella.
Ja aikasemmin tänään kirjotin tänne palstalle siitä, että paffi oli tehnyt virheen kertoimien suhteen... Elikkä kohde oli JUSSI Hautamäki- Andreas kuttel. Ja kuttelin kerroin oli 1.9, vaikkei JUSSI Hautamäki ole edes kisoissa mukana. Siihen laitto rahansa ne jotka kerkes.
En haluu haastaa riitaa Mage. Toivon että jatkat noitten Magen päivittäisten vihjeiden laittamista, sillä ne tuntuu osuvan lähes aina...
- Midaksen avioton pikkubroidi
Yksi lappu kaatui eilen Auxerren kotitasapeliin paskaa Metziä vastaan.
Toinen kaatui tänään Tottenhamin käsittämättömään löysäilyyn.
Ja koska ei kahta ilman kolmatta niin viimeinen lappu kaatuu Atl.Madridiin jonka pitäisi voittaa muttei voita.
Näin se vaan menee,sorry :)- Midaksen...
Hauskaa olla väärässä. Näköjään joukkotoivominen voittaa paskan putken :)
Saattaapa Midaksen avioton pikkubroidi heittää tänne jatkossa omia arvailujaankin.
- pelmies
1-0
päivän varma
toinen
Valencia- Mage
mistäs ton vetäsit.
- Mage
olisi taas jokainen peli pitänyt varmistaa ristillä. Atl.madrid mustalle listalle. Vaikea joukkue, jos ensin voittaa kolme erittäin kovaa joukkuetta putkeen ja tämän jälkeen tasapeli yhden liigan huonoimman vierasjoukkueen kanssa.
- reading
Mage kirjoitti:
olisi taas jokainen peli pitänyt varmistaa ristillä. Atl.madrid mustalle listalle. Vaikea joukkue, jos ensin voittaa kolme erittäin kovaa joukkuetta putkeen ja tämän jälkeen tasapeli yhden liigan huonoimman vierasjoukkueen kanssa.
???
- paskaa
Mage kirjoitti:
puhut, ei mitään X varmistuksia
- mage
Kiitoksia ja kumarrus. Toivotaan nyt sormet ja varpaat ristissä, että se pitää.
- reading
tuu maalia ekan puolen tunnin aikana ja oikein meni. Nyt tarvii kumminkin tehä se 1 maali jommankumman
- pelmies
Valencia tekee 1-0
EHKÄ JOPA 2-0 Interin Adriano ampui 42 minuutilla komean vaparin
Juven maaliin,mutta tuomarin käsi oli ylhäällä ja
maalia ei hyväksytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474