Olen kuullut et nokialla on uus baari, heaven ja haluaisin tietää et minkälaista musaa ja minkälainen paikka se on? Minkä ikästä porukkaa?
Heaven
9
2620
Vastaukset
- krb
En ole käynyt, mutta strippareitahan siellä on ja kuulemma tulevat tippejä kerjäämään pöytään asti. Kävijöiden ikä taitaa olla aika isossa haarukassa. Tuskin siellä tanssimaan pääsee..tai en tiedä...voit saada vaikka tippiäkin. ;D
- Naaras -78
Taitaa olla sellanen nuorten paikka, halvat hinnat ja musakin nuorten makuun. Strippareista en niinkään tiedä, mut niitä pokeja kyllä katselee:)
- krb
onkohan siellä sitten niitä riisujia sitten vaan joinain tiettyinä iltoina?
- vakkari-
krb kirjoitti:
onkohan siellä sitten niitä riisujia sitten vaan joinain tiettyinä iltoina?
perjantaisin ja lauantaisin
- Haluais
Miten on myykö ne likat itteensä siellä Heaven baarissa. Oon kuullu että siltä sais tytön mukaan...
- DX corolla
Niin olen kuullut et siellä uudessa citarissa myydään banaaneja, miten olis saisko sellasta mukaansa...öö..miten olis sihteeriopisto? Tuskin mitään tyttökauppaa nokialla pyöritetään.
- likan
DX corolla kirjoitti:
Niin olen kuullut et siellä uudessa citarissa myydään banaaneja, miten olis saisko sellasta mukaansa...öö..miten olis sihteeriopisto? Tuskin mitään tyttökauppaa nokialla pyöritetään.
saa mukaansa kun osaa kauniisti pyytää...
- potka
likan kirjoitti:
Onkos Pub sotka ja tämä heaven niinkuin eri paikkoja? En ole vielä käynyt, ainakin samasta ovesta mennään näköjään....
- zasfdadsf
likan kirjoitti:
Saa naisen mukaan baarista kuin baarista Nokialla niinkuin muuallakin jos on supliikkimiäs ja nainen vaivan arvoinen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268