Minä haluasin kirjoitta perhen Naisen/Miehen
pelastus työstä.
On Islam palstalla "suomi24" kirjoitettu paljon
"muslimi naisesta" joka loukkaa Muslimi ihmisiä.
Tottakai sinä saa säilyttä sellaiset kirjoitukset
jotka sopi palstalla ja saat poista sellaiset
kirjoitukset joka ei sopi. Jos Muslimi naisen
auton ajamisen tai huivi asia mielyttä enämmen
pelastus työstä ,olko omalla varjolla.
Olen elhahdurillah Muslimi.
Voi poista myös tämä viesti kun luet. Kiitos.
Anteeksi Gohar ja muut!
2
186
Vastaukset
- Nainen=Ihminen?
Vai loukkaavat kirjoitukset "muslimi naisista" arvon Eurturkia? Voi voi sentään! Eikö "muslimi nainen" ole siis "Muslimi ihminen", kuten kirjoituksesi antaa ymmärtää!???!!!
Ihmisoikeudet koskevat yhtäläisesti miehiä että naisia, eli silloin jokaisella ihmisellä on oikeus päättää omista tekemisistään. Se tarkoittaa oikeutta omaan päätöksentekoon, oli kysymyksessä autolla ajo, ammattiin opiskeleminen,ammatissa työskenteleminen tai vaikka päällään seisominen.
Pelastustyö on tärkeää, näkisin aivan ensisijaisena naisten pelastamisen islaminuskon nykyhetkiseltä raakuudelta ja mielivallalta. Nainen on kykeneväinen ajattelemaan omilla aivoillaan ja päättämään uskonnostaan, oli se sitten mikä tahansa. Islam tai kristinusko tai mikä vain.- Eurturk
"muslimi naisesta" vai Muslimi nainen!?
Minä voin kirjoittaaaa Muslimi Nainen Maria(a.s)
Etkö saa valoa omasta varjosta?
tässä on valo sinulle> "Islam sortaa naisia törkeästi"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000014075189
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=muslimi nainen&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=islam&poster=&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2006&ed=13&em=2&ey=2006&hpp=25
Haluatko sinä määrä minun elämä vai minun vaimon
elämä vai meidän pikku tytö lapsin elämä!?
Se joka sinä sanot "omilla aivoillaan", kyllä
jokaiselle on se oma aivo!
Muslimi kunta ei ole se, joka sinun aivossa! Vaan
he elä totuudessa yli miljardia ihmisiä joka paikassa!
Lue uudellen ja uudellen!
>Anteeksi Gohar ja muut!
Kirjoittanut: Eurturk 12.2.2006 klo 22.53
Minä haluasin kirjoitta perhen Naisen/Miehen
pelastus työstä.
On Islam palstalla "suomi24" kirjoitettu paljon
"muslimi naisesta" joka loukkaa Muslimi ihmisiä.
Tottakai sinä saa säilyttä sellaiset kirjoitukset
jotka sopi palstalla ja saat poista sellaiset
kirjoitukset joka ei sopi. Jos Muslimi naisen
auton ajamisen tai huivi asia mielyttä enämmen
pelastus työstä ,olko omalla varjolla.
Olen elhahdurillah Muslimi.
Voi poista myös tämä viesti kun luet. Kiitos.<
Älä luulee, vaan ava silmäsi ja lue, katso ympäri.
Ei sinun tarvitse olla pelastaja, vaan pelasta itsesi joka ei kuulu minulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1264818Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa123488Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573310Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282746Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu862476Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101442Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211329Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101259Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41258