Puhelin soi yhden

kerran

kerrallaan. Vuodesta 1998. Noin 35 kertaa. Oletko se sinä joka salaa vaan myös minun tietäen rakastat minua esteen vallitessa?

8

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosi 1998

ja bling*******
      en ole soitellut sinulle koskaan...
      olen ollut lähellä soittaa...
      mutta jos koet häiriönä...

• mies...

Kerran soi hälytysääni.Kuten kuvasin.

• häiriönä vaan

huojentavana.

• haluan tietää
        häiriönä vaan kirjoitti:

huojentavana.

olenko viestitellyt sinulle ikikuuna päivänä koskaan mitään???

• on soittanut
        haluan tietää kirjoitti:

puhelimiin siten, että hälytysääni on soinut vain kerran. Tämä on tapahtunut arviolta 35 kertaa. Lisäksi on tullut soittoja, joissa hälytysääni on soinut useita kertoja mutta puhelu on katkennut heti kun vastataan. Tällaista tapahtui seurauksena - niin olen tulkinnut - siihen että ilmoitin määrättyjä asioita Ystävä Kutsuu-palstalla lehdissä silloin kun sitä vielä oli. Kaksi kertaa on tullut soitto jossa vastattuani ollaan toisessa päässä hiljaa mitään puhumatta. Lisäksi E on vastaillut soittoihin, katkeaviin sekä ainakin kerran hän vastasi puheluun jossa ei puhuttu mitään mutta linjaa pidettiin auki vai oliko niitä useampi kerta. En minä kaikkia muista.

Olemme puhuneet lyhyen puhelun 1990-luvun alussa, jonka tulkitsin myöhemmin sisällöltään bluffiksi sekä kerran olen sanonut hänelle pari sanaa työpaikan puhelimessa niin ikään 1990-luvun alussa. Muuten ei ole puhuttu mitään toisillemme, mutta olen lähettänyt hänelle pari tekstiviestiä, joissa oli kummasssakin vain yksi merkki ja hän vastasi tekstiviestillä, jonka tulkitsin bluffiksi, niinkuin itse myönsi netissä. Tulkitsin netin henkilön häneksi. Mutta muuten pätee nuo puhelinmerkit ja ne tulevat häneltä.

En tiedä kuka sinä olet.

• esteitä on ?
        haluan tietää kirjoitti:

Jos et minua tunne et voi tietää esteiden laatua, joten valota vähän millaisia esteitä on ?
        Hyvä on ei tarvitse vastata kun et saa. Vai joko saat.

• aikaisemmassa kysyttiin
        esteitä on ? kirjoitti:

Jos et minua tunne et voi tietää esteiden laatua, joten valota vähän millaisia esteitä on ?
        Hyvä on ei tarvitse vastata kun et saa. Vai joko saat.

kuka olen, vastaan en tiedä, ehkä olen vain minä.
        En tunne sinua todennäköisesti, kunhan kysyin, kun itse puhuit että esteen vallitessa rakastan. No joo, hyvää päivänjatkoa, meni liian sekavaiseks.

• onko esteitä jo
        aikaisemmassa kysyttiin kirjoitti:

kuka olen, vastaan en tiedä, ehkä olen vain minä.
        En tunne sinua todennäköisesti, kunhan kysyin, kun itse puhuit että esteen vallitessa rakastan. No joo, hyvää päivänjatkoa, meni liian sekavaiseks.

ensimmäisessä kirjoituksessa! Ja nyt vastasit, että niitä on. No, hyvä kun selvisi tämä koko ketju. Sinä et ole soittanut merkkejä, se selvisi.
        Hyvää päivänjatkoa myös itsellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4789
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      103
      4506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      3980
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3887
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      121
      2922
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2678
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2592
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      27
      2589
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2559
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2424
    Aihe