ja pitäisi saada 10kg pois, ennenkuin uskallan yrittää uutta raskautta.
antakaa vinkkejä painon pudotukseen
7
531
Vastaukset
- putoaa
useilla juuri imetyksen ansiosta jos syö normaalisti. Imetys tarvitsee energiaa. Itselläni ei koskaan paino ole pudonnut laihduttamatta niin helposti kuin imetysaikana. Painoin raskauden lopussa 74kg ja vuoden kuluttua siitä 58kg.
- vartiat
on hyvä, itse tiputin reilu vuosi takaperin parissa kuukaudessa tuon samaisen 10kg.
Aika kallista touhua kylläkin...Itse olin kirjekurssilla, kun en innostunut käymään niissä ryhmissä. - ´Nitta`
Yksinkertaisesti vaan katsoo mitä syö ja liikkuu paljon.
Millaista ravinto syöt nyt? Liikutko lainkaan?- vielä imetän
Kyllä, vaunuilla tulee liikuttua kerran/kaksi kertaa päivässä. Päälle kotityöt ja satunnaisia kotijumppia. Tuntuu vaan että paino ei putoa millään, edellisen raskauden jälkeen oikein kilot sulivat silmissä...
Vai syönkö liikaa kun pelkään että maito ei riitä jos alan vähentää liikaa syömistä? Katson kylläkin etten mitään läskisoosia syö ;)
- masentaa
Mut mulla ei lähtenyt imettämällä kiloakaan ja kuitenkin imetin 7,5kk. Olen aina liikkunut paljon ja tarkkaillut syömistäni, mutta raskausaikana tuli runsaasti kiloja kun olin liikkumiskiellossa. Päivittäin liikuin vaunujen kanssa pariin kertaan ja joka paikkaan menin kävellen. Sitten kun lopetin imettämisen, palasin takaisin kuntoilun pariin ja kilot lähtivät eli valitettavasti ainakaan mun kohdalla ei imettäminen tuottanut toivottua tulosta, kun taas olen kuullut että toisilla lähtee ropisemalla.
Painonvartijoilla on ainakin ollut imettäjille omat pisteytyksensä joten sitä varmaan kannattaa koittaa. Ja tietenkin jos mahdollista jumppa tai salilla käynti yhdistettynä terveeseen ruokavalioon vois olla hyvä apu.- ´Nitta`
Vanhako vauvanne on?
Ehkä kannattaa odottaa, kunnes lopetat imetyksen; sitten voit huoletta pitää dieetin, eikä maito kärsi? - on jo iso
´Nitta` kirjoitti:
Vanhako vauvanne on?
Ehkä kannattaa odottaa, kunnes lopetat imetyksen; sitten voit huoletta pitää dieetin, eikä maito kärsi?eli koululainen ja kilotkin on jo onneksi karisseet ;) mut tarkoitin sitä aikaa kun vielä imetin ja kaikki hössötti, että kyllä ne siitä lähtee, että silloin ei ne lähteneet, mutta useampi tunti viikossa jumppaa sekä sali päälle, ni kilotkin hävisi vaikka ikinä en enää pääse siihen mitä oli ennen raskautta, mutta kait ikäkin jo tekee siinä tehtävänsä, enkä nyt edes kaipaakkaan samaa takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999