Joku kyseli jossain niitä ystävänpäivätekstiviestejä.. tuolla on -> http://www.airteg.com
Ystävänpäivätekstiviestejä
5
7350
Vastaukset
- ...
Sulje silmäsi.
Laita vasen käsi
oikean olkapääsi
päälle ja oikea
käsi vasemman
olkapääsi
päälle.Purista
hellästo.Tunnetk
o halaukseni?Se
on sinulle,
ystäväni!
Lähetin enkelin
suojelemaan
sinua, mutta se
palasi. Kysyi
miksi ja se
vastasi: Enkelit
eivät suojele
toisia
enkeleitä.
Niinä aikoina kun minusta ei mitään kuulu, olen omilla teilläni. Mutta kuljen niin, että polkuni toinen puoli on aina varattu sinulle, ystäväni.- vanilja *
Ystävä on iältään vanha, tai sitten nuori.
Luonteeltaan vakaa, tai tulivuori.
Väliä ei sillä miltä hän näyttää,
täysin harmaa, tai värejä käyttää.
Kooltaan pieni, tai XXL:llä,
vaan aitoa kultaa on sydän hällä.
Ollaan ystäviä, jookos?
Ollaan ananas ja kookos.
Ollaan rypäle ja rusina,
syödään pipareita tusina,
juodaan pullo kossua jaannetaan murheille tossua!
tosi ystävät ovat kuin taivaan tähtiä,vaikka niitä ei aina näe,tietää kuitenkin että ne ovat aina olemassa!
Ystävyys on kuin pikkuinen ukko.
jolla on kädessä avain ja lukko.
Niillä se sitoo ystävät yhteen
niin kuin maamies pellolla lyhteen.
Taivaalta leijui, poskelles suli.
Samasta pilvestä enkelikin tuli.
Olalles istuu, korvaan kuiskaa:
Lämmöllä sua ystäväs muistaa.
- nimetön
Mä ittuin ojatta, koilankakan vielettä, tä tulit, ja kytyit, "mikt tä tielä oot", mä vattatin, "että mä mökötän", tä tanoit, "jaa no mun pitää tulla tinne titten kant", tä tulit ja ittuit koilankakan päälle, ja mua naulatti ihan hilveätti, kiitot kun oot ollut kiva kaveli, lähetä tämä kaikille niille, joilen puoletta ittuitit koilankakkaan, hyvää yttävänpäivää.
- tiitu
vähän niinkun "samaa sarjaa" tän kanssa;
Mä ittuin hiakkalaatikon leunalla,
mun valpaat oli ihan hiakkatet.
Mä töin muttaa lakua,
mä annoin tulle palaten ja
kuitkatin tun kolvaan:
Tä oot mun kaveli. - ...
Sä oot mun tosi hyvä kaveli,et mikään seinäpaneli.Sun kaa mä ilot jaan ja sulut loskiin paan.Sulta mä kaiken kuulla saan,niitä me sitten juolutaan.Jos lakastat kaveleita näin paljon,lähetä niille tää pika pikapikaa,muuten mc koppakuoliainen tullee syömään sut.Jos deletoit tullee lenni lokinpoikanen ja nokkii sun valpaitas ainakin kolme viikkoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481