satasenlaina kynii vaan rahaa viesteillä.mä laitoin perjantaina verkkohakemuksen ja sit puhelimella lähetin sen tunnusnumeron,minkä sain.lähetin sit illalla sen numeron verkkosivulla siel kohtaa,mis sanottiin,et voit tarkistaa,onko hakemus käsitelty. tuli et käsittelemättä.ei oo sit kuulunu yhtään mitään.
tuolla alhaallahan joku pasi sanoo,et avaavat 19.2,mut onks se viesti tieteski jonkun pila?
no sama se,ei ainaskan rahojakan tule eikä mitän viestiä,odottavat vaan viestejä paljon ja siitä rahaa saavat.
satasenlainan
3
1009
Vastaukset
- olen
Laitoin torstaina palveluun viestin, ei kuulunut rahoja, kun kyselin asiaa sähköpostitse niin "valiteltiin viivettä". Ei kuitenkaan missään vaiheessa ilmoitettu että hakemusta ei käsiteltäisi. Eikä vielä tähän päivään mennessä ole kuulunut mitään sieltäpäin! Eli pistäisivät sivut kiinni jops ei ole aikomustakaan käsitellä hakemuksia. Jos ei tämän päivän aikana kuulu mitään niin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.Ja sitten perhana varmasti veloittavat palvelumaksut puhelinlaskussa vaikka ei sieltä mitään palvelua saa!!Vaikka muillakin vippifirmoilla on alussa ollut ongelmia niin tämä on kyllä kaiken huippu!
- paikka...
on auki niin kauan kuin sivuilla ei muuta mainita..Ei riitä että jollain keskustelupalstalla ilmoittaa et on kiinni 19. päivään asti..Joku pila varmaan kuten koko satasenlaina..Mun hakemus ollu kohta vuorokauden siellä ja nyt sen tila on "odottaa"..Mitähän se hakemus odottaa siellä?
- ,,,
sain silloin ku se aukes,mut se kyl kesti varmaan n 30tuntii et ne rahat näkyi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478